Forum   astma

astma

(156 wyników)
  • Witam:) Mam taki problem z moją kotką, którą już poznaliście. Praktycznie codziennie ma miejsce coś takiego- kot zniża się, tak przycupnie i jakby odchrząkuje, czasem kilka razy a czasem dłużej. Zwykle mija to jak wezmę ją na ręce. Zwykle występuje to raz dziennie, kot nie wymiotuje. Nie wiem co to może być, kotka odrobaczona, brała też pastę na kłaki. Podpowiedzcie proszę. Myślę, że gdyby to był np. kaszel to cały dzień coś tam by się działo. Kot struwitowy, w tej chwili mocz czysty. ...
  • Jesteśmy na etapie odczulania biorezonansem do tego oczywiście leczenie homeo, jednak póki co leczenie polega na "odgrzybieniu" i poprawieniu odporności. Nie wiem co będzie w przypadku infekcji, czy są jakieś leki homeo które można stosować w razie ataku astmy (dodam że ataki przebiegają tylko przy infekcjach lub przy zapaleniu oskrzeli). Proszę o info:)
  • Dziewczyny, mój mąż ma alergię na kota. Wczoraj był u dermatologa-alergologa i znowu jest nagonka na naszego kocura. Mąż twierdzi, że dostanie od kocura astmy. Kot kocha mojego męża tak bardzo, że właściwie się od niego nie chce odkleić. Zresztą raczej z wzajemnością. (Kiedyś jak mąż wrócił z pracy i sądził, że mnie nie ma w domu, usłyszałam, że kot dostał buzi na powitanie.) Kot jest raz w tygodniu kąpany, czesany i w ogóle wyglada jak maskotka bardziej niż zwykły dachowiec, którym b...
  • astma jest chorobą , z którą ciężko żyć i nie raz upada sie psychicznie piszcie tu swoje przyżycia z astmą jak radzicie sobie z atakmi co przyjmujeci co wywoluje u was ataki jak dochodzi do ataków razem bedzie nam łatwiej
  • Witam Pare dni temu zmogła mnie grypa, pomału mi przechodzi ale najbardziej niepokojące jest to że jak wezmę głębszy oddech to zmaga mnie od razu na suchy kaszel, mam straszny ból w klatce piersiowej, a przy tym nie odchodzi mi żadna wydzielina którą czuję jak tam gdzieś siedzi, pochłonąłem już chyba ze 3 syropy, biore antybiotyk i nie daje to żadnego rezultatu, prosze o fachowe porady jak to zwalczyć, pozdro.
  • nasza Mała jest po kocim katarze i szczegolnie w okresie jesienno-zimowym ma problemy z oddychaniem, wet stwierdzil, ze to kot - astmatyk, ma taka typowa sapke, no i niestety rowniez smarka. no fuj mowie Wam, czasem bym ja udusila, bo z chusteczki do nosa niestety nie umie korzystac :( smarknie sobie czasem 1 x czasem pare razy dziennie. buuuu a ja mam male dziecko w domu i co ta Mała smarknie lece ze szmatka i wycieram. czy ktos ma tez taki problem?? a jak u Waszych kociakow objawia s...
  • Witam, dawno mnie tu nie bylo :) Przeczytalam gdzies ze w okresie pogorszenia objawow astmy dobrze jest przyjmowac Poumon histamine 15 CH firmy Dolisos 1, 2 razy dziennie jedna tubka i Antimonium tartaricum 5 CH 4 x dz 5 granulek pod język, inhalacje z sola Iodobromową. Co myslicie na ten temat? Myslalam o odstawieniu leków sterydowych (mam lekka postac astmy) i wyprobowaniu tych o ktorych pisze...
  • Czy komuś z was dokuczają objawy ze strony ukłau oddechowego?kaszel, duszność, uczucie ciężaru w płucach (tak jak w astmie), czy raczej są to objawy nieswoiste dla boreliozy pozdrawiam M.
  • moj maz jest palacy, w naszym mieszkaniu (2 pokoje) prawie zawsze stara sie palic w drugim pokoju i przy zamknietych drzwiach. Uwaza wiec ze ja nie jestem biernym palaczem - czy to prawda? Jestem teraz w ciazy, i od jej poczatku jestem wyczulona na papierosy jeszcze bardziej niz zwykle, wiec zapach tytoniu nawet z tego zamknietego pokoju wyczuwam doskonale, w pracy od palacych na korytarzach, a co gorsze rowniez kiedy ktos pali na chodniku pod naszymi oknami.... Wiec zastanawiam s...
  • Mam pytanko juz od 11 lat jestem alergiczna i astmatyczka czy moge zostac honorowym dawca krwi ? bardzo prosze o odp
  • czy ktos z Was ma problemy z oddychaniem podczas wysilku fizycznego? Szczegolnie podczas np. wchodzenia pod gore albo biegania? Ja wtedy czuje ucisk w gorze klatki piersiowej i pojawia sie w mojej buzi taka malo przyjemna wydzielina - chyba z oskrzeli. No i napady kaszlu... zaczelam szukac info o astmie oskrzelowej www.resmedica.pl/astma.html i znalazlam, ze: "Najczęstszą przyczyną astmy jest alergia; tak jest w 90% przypadków astmy u dzieci i w 50% przypadków u osób dorosłych....
  • Nie jest to jeszcze astma ale przydusza. Ponieważ łykam inne leki, proszę o doradę - podanie nazwy leku który szybko choć na krótko rozszerzy oskrzela. Lekarze wypisują różne cuda, dlatego pytanie kieruję do doświadczonych. Pozdr.
  • witam, ta "moja" ONA to astma.. póki co łagodna.. niemniej jednak na zawsze.. póki co małe dawki wziewnych sterydów i tabletki przechiwhistaminowe od konca stycznia do końca września... ruch wskazany ale łagodny (pływanie, spacery), bez szaleństw.. podzielcie sie ze mna jak sobie radzicie ze swoją "towarzyszką" życia? czy są organizowane spotkania i gdzie? które umożliwiają dogłębne JEJ poznanie? jak życ by się nie mściła atakami bezdechu i świszczenia?? podzielcie się ze mną swo...
  • Witajcie kobiety, jestem dziennikarką, piszę duży materiał o astmie oskrzelowej... Jak bardzo jest powszechna, że można z nią żyć, aktywnie i szczęśliwie. Chcę się skupić na psychologicznej stronie zagadnienia (czynniki psychiczne w powstawaniu i pojawianiu się ataków). Szukam kobiet, z astmą, które zechciałyby się ze mną spotkać i opowiedzieć mi swoją historię. Oczywiście tekst będzie autoryzowany! Dla bohaterek przewidziane jest honorarium za udział w materiale. A tak w ogóle: s...
  • Mój 6-letni syn jest alergikiem pokarmowym (na diecie eliminacyjnej), leczony przez 3 lata przeciwastmatycznie z różnym skutkiem, co 2 tygodnie ma nawracające infekcje zatok ( wymaz potwierdził obecność gronkowca złocistego). regularnie ma katar ropny lub obfity śluzowy i (zapewne związany z tym) kaszel.Miewa napady suchego, nocnego kaszlu ale zawsze połączonego z katarem. Od kilku miesięcy leczę go homeopatycznie przeróżnymi lekami bez większych rezultatów. Mojemu homeopacie dość...
  • Chodzi o to ze czeka mnie majowy weekend z dala od "cywilizacji" w otoczeniu roślin i zwierząt na które jestem bardzo uczulona. Jedynym lekiem jaki mam jest zyrtec ale on mnie o zgrozo uczula choc sama nie wiem jak to możliwe :( Nie mam zadnych leków (inhalatorów) mimo stwierdzonego skurczu oskrzeli (astma-początek) lekarz przepisal mi singulair ale nie mam pieniędzy zeby go wykupić. Moze jest cos bez recepty co mogłoby mi pomóc "oddychać" w razie kłopotów ? Prosze pomóżcie bo bar...

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.