Forum   awaria

awaria

(71 wyników)
  • Kochani, w zeszłym tygodniu mieliśmy awarię dysków, która niestety dotyczyła także FotoForum. Właśnie zauważyliśmy, że nie udało się przywrócić wszystkich danych - chodzi o część statystyk użytkowników, takich jak: liczba zdjęć, liczba odsłon, limity załadowanych plików. Liczby te mogły się cofnąć o kilka dni tym użytkownikom, którzy nie ładowali zdjęć po 1.12. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
  • Blox znowu nie działa. Czy ktos wie - jak długo jeszcze będzie to trwało? Jest jakiś harmonogram prac?
  • awaria

    (22)
    Od wczesnych godzin porannych mamy awarię serwisu, powinna zostać wkrótce usunięta, ale dokładnej godziny z minutami nie jestem w stanie podać.
  • Nie działa zakładka `Ulubione` na FF ,nie można też wejść na jakiekolwiek tematyczne Fotoforum :( Ukazuje się tylko pusta strona.
  • Awaria

    (40)
    Nie moge dodac zdjec z dysku.
  • Czy jest jakaś awaria serwisu? Nie widać mi niektórych notek na stronie bloga.
  • Awaria

    (141)
    Nie mogę na swojej stronie pisać komentarzy.
  • moze czas, zeby administracja pomyslala o zalozeniu takiego forum albo zmianie nazwy tego.
  • Wiemy, że jest poważna awaria, pracujemy nad tym. Moga byc problemy z dostępnością Forum.
  • ... po prostu znikły. Możecie je przywrócić? :)
  • Nie działa wyświetlanie fotek , nie działają linki do fotek Co się dzieje ? macie jakąś awarie ? czy długo to jeszcze potrwa a może znów na weekend portal zrobił sobie wolne i połowe programów , statystyk , wyszukiwarek ....itp nie będzie działać ? I nie piszcie o "słodyczach do wyczyszczenia" bo fotek nie widzi nikt z forumowych uczestników
  • juz od kilku dni ta funkcja doznała jakiegos awaryjnego uszczerbku. Po dodaniu np 4 zdjęć, klikam w załaduj i ładuje sie w porywach pierwsze, ale niekoniecznie do końca i wszystko zamiera po czym akcje nalezy powtorzyc i to najchętniej (dla systemu) żeby pojedynczo fotki wklejając. Uciążliwe to, prośba o naprawę. Takie zachowania naganne w Mozilli mam, ale powinno być ok w czymkolwiek zapragniemy :-)
  • chcę pisać bloga - a tu ostatni wpis jest ze stycznia tego roku
  • Witam, Przytrafiła się nam awaria fotoforum. Pracujemy nad przywróceniem jego funkcjonowania, ale nie jestem jeszcze w stanie podać przybliżonego terminu powrotu. Postaram się informować w tym wątku na bieżąco. Mogą również występować problemy z logowaniem do poczty, również staramy się je usunąć. Przepraszamy za niedogodności ;(
  • Wystąpiła awaria CAPTCHA, czyli obrazków z tekstem do przepisania, zabezpieczających przed spamem. W rezultacie nie można dodawać komentarzy. Halo, czy ktoś z adminów/informatyków jest w pracy?
  • czemu nie mogę pisać na forum? wywala mi każdy post po kilka razy
  • znowu czy tylko u mnie sie kisi?
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.