Forum   ból serce

ból serce

(13 wyniki)
  • Od czasu gdy zaczęłam nową pracę (3 tygodnie) codziennie boli mnie serce. Jest to taki krótkotrwały ucisk.Nie wiem co robic strasznie sie denerwuje ciągle myśle o pracy nawet w domu. Jeszcze nic strasznego sie nie stało ale ciągle mam w głowie "czarne scenariusze" np. ze szef mi nie wyplaci pensji.Ale moje pytanie jest -jak sobie z tym poradzic -moze jakies techniki relaksacyjne lub leki uspakajające, nasercowe? jeśli tak to jakie?. Czy taki ból serca w wieku 26 lat jest normalny?...
  • w czasie okresu mam straszne bóle serca, co na to poradzić??
  • Od kilku dni budzę się co noc z bólem w okolicy serca. Czasem ból ustępuje szybko a czasem jak np. dziś ustępuje na chwilę a potem znów boli. Ból można określić ( jak by ktoś ściskał mnie za serce), w dzień czasem też boli, ale wtedy już znacznie mniej boli. W maju tego roku miłem robione podstawowe badania czy jestem zdrowy i jedynie lekarze mieli zastrzeżenia do wysokiego ciśnienia. Mam 30 lat i jeżeli ktoś miał takie objawy niech napisze i doradzi co zrobić.
  • Mam 16 lat i niekiedy mnie zaczyna kłuć serce... Jaka jest tego przyczyna?? I jak z tym walczyć??
  • Co jakis czas srednio 2-3 razy w tygodniu czas raz na miesiac mam bol serca.Taki przeszywający jakby ktos nóż mi w serce wlożył i zaraz wyciagnął. Trwa to zaledwie 30 sekund i po wszystkim nic nie czuje wszystko ok, jak przedtem. Czy któras tez tak ma> co jest przyczyną u was? A moze ktoras ma tak samo a jest to problem z płucem? Szukam jakis podobienstw zeby wiedziec jakie konkretnie zrobic badania o jakie badania pytac lekarza.a nie wiem czy samo EKG wystarczy. Dzieki ...
  • Co zrobić, gdy krople nasercowe nie pomagają w nerwicy?
  • Piszę, bo w sumie sama nie wiem co mi dolega. Otóż występują u mnie takie objawy, że w ciągu dnia, a zwłaszcza w nocy łapią mnie jakieś dziwne kurcze - jakby w żołądku. Boli mnie tak bardzo i tak silnie to promieniuje, że sama nie wiem czy centrum bólu jest żołądek, czy serce. Takie skurcze łapią mnie co najmniej raz dziennie. Odbierają mi siły i okropnie się wtedy czuje. Najsilniej dopadają mnie w nocy. Budzę się wtedy i zwijam się z bólu. Naprawdę nie wiem czy to są problemy...
  • Ostatnio zaniepokoiło mnie pare rzeczy w moim organiźmie, tzn. z jednej strony to nie powinno mnie dziwić ale czemu tak wcześnie? Swojego czasu dużo ćwiczyłem, chodziłem na basen, na siłownię, osiągałem pewne postępy, od dłuższego czasu palę papierosy tj. od dwóch lat, przyznam się również że i lubię sobie wypić, jestem również jak by to nazwać chory na tzw. szewską klatkę, mam wgłębienie w klatce piersiowej głębokości gdzieś 2 cm, ale to nigdy nie powodowało u mnie aż tak częstych bóló...
  • Wiem, że to nie lekarz, tylko forum, wybieram się do lekarza po południu. No ale może coś zdiagnozujecie.... od 2 dni czuję ucisk w klatce piersiowej po stronie serca.Momentami czuję przeszywający ból, aż do łopatki. Co to kurcze może być???
  • Witam,mam 18lat.Ok.rok temu byłam u kardiologa(wówczas jeszcze dziecęcego) z powodu atakujących mnie niespodziewanie bólów kłujących w okolicach serca.Powiedzaiał,że nie wykrywa żadnych wad,a owe paskudne bóle spowodowane są stresem.POlecał się nie denerwować(łatwo mówić;) )a w chwilach stresowych pić krople na bazie waleriany.Teraz problem nasilił się.Ok 3 dni temu miało miejsce w moim życiu dość stresujące zdarzenie,która ja,jako typowo histeryczka:P bardzo przeżyłam i od tej pory nie mogę...
  • Czy ktoś ma doświadczenie? Na ulotkach jest napisane,że połączenie może być kardiotoksyczne. Lekarze nie widzą przeciwskazań do łączenia. Biorę 150 Anfranilu i 75 Euthyroxu.
  • nie przejmuję się tym tak bardzo , ale mam dyskomfort . Boli , kiedy oddycham i kiedy poruszam barkiem . Może do poniedzałku mi przejdzie - muszę iść do pracy . Acha , mam nadciśnienie . Kiedyś słyszałam , że kiedy boli serce , to nie jest choroba serca .
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.