Forum   badanie krwi-

badanie krwi-

(112 wyniki)
  • Witam! Proszę o pomoc. Poniżej zamieszczam wyniki kwi mojej 49-letniej Mamy. Od ok. 3 mc Mama czuje się źle. Jest bardzo osłabiona, szybko się męczy, odczuwa drętwienie górnych i dolnych partii ciała. Oto jej najnowsze wyniki badań kwi. Najbardziej niepokoi mnie rozmaz. Proszę o interpretację wyników, jeśli ktoś się na tym zna. MORFOLOGIA: HGB 13,5 HCT 40,8 MCV 96,3 MCH 32,0 RBC 4,24 MCHC 33,2 RDW% 15,0 RDWa 67,8 Leukocyty (WBC) 9,4 Limfocyty (LYM) 4,2 Midy (MID) 0,7 Granulo...
  • Dziewczyny, czy któraś z Was orientuje się czy idac na badanie krwi (hormony płciowe + tarczyca) należy być [b]na czczo[/b]? lekarz powiedzial, zeby pojsc na poczatku cyklu. Skierowania nie dostalam, musze zaplacic za te badania ( 4 hormony)- wiecie jakie sa ceny? czyli 1) czy musze byc na czczo? 2) czy moge te badania zrobic 'od reki' (przychodze do laboratorium i robie i place?) 3) jakie sa ceny za 4 hormony (plciowe). Dziękuje.
  • czy ktos moze wie czy badanie krwi moze wykazac obecnosc effectinu,potrzebuje do pracy a sami wiecie na jakim poziomie jest temat chorub psychicznych wiec niechcialabym zeby moj pracodawca wiedzial ze biore effectin w dawce 150 (wogole zeby widzial)
  • Moi drodzy, wykonałam sobie niedawno powyższe badanko. Oto wyniki: 1. Obecne drożdże we krwi (candida albicans) - stopień I (najgorszy jest III) 2. Zaburzenia odporności (anergiczne granulocyty) 3. Cechy niedokrwistości (jestem wegetarianką, a to niestety częsta zmora diety bezmięsnej - biję się w mą pierś cherlawą) 4. Cechy przewlekłego stresu (tzw. złogi stresowe we krwi). Jednym słowem potwierdziły się moje przypuszczenia co do źródeł chronicznych zaburzeń przewodu pokarmowego. Te...
  • Koleżanka prosiła mnie o radę w sprawie kolek dziecka. Dziwne mi się te kolki wydały, bo to jeszcze noworodek, a jakoś mi się kojarzy, że one się później pojawiają. Zaczęłam wymieniać co ew. może być przyczyną no i wypłynęło, że dziecko bierze żelazo - ma niską HGB (10,3). Zdziwiłam się, że robiła w ogóle badania krwi i tak się zastanawiam, czy w szpitalu się pobiera krew po urodzeniu? I jeszcze jedno pytanie - ponieważ młoda jest blada i co drugi lekarz podejrzewa anemię, a co drugi twierdz...
  • Badania krwi

    (103)
    fajnie, ale nie podajecie nic o OB a mnie to najbardziej interesuje, ponieważ okazało się, że mam je dwukrotnie podwyższone...
  • Lekarz przepisał mi nuvaring i mam zamiar z niego korzystać ALE nie zrobił ze mną żadnego wywiadu. Ja krążek kupiłam i czekałam na pierwszy dzień okresu, który wypadł na dziś. Poczytałam w ulotce na temat przeciwwskazań do używania nuvaringu. Generalnie nie mam większych problemów ze zdrowiem, płytki krwi mam niskie, ale w normie. Jedynie co, to mam niewielkie i sporadyczne skoki ciśnienia ( max 140/80), ale nie biorę żadnych leków. W poniedziałek chcę iść do rodzinnego po poradę i z badaniam...
  • Witam, Krótko opisze co mi sie przytrafiło kilka mcy temu. Na poczatku roku dowiedzialam sie ze jestem w ciazy, ginekolog dal mi kilka skierowan na podstawowe badania jakie sie wykonuje w takiej sytuacji. Poszlam nastepnego ranka, oddalam krew i poszlam do pracy. Popoludniu tego samego dnia slysze od pewnej osoby gratulacje z powodu odmiennego stanu i że jednak jestem w ciazy bo boziom betaHCG we krwi wynosi tyle a tyle a ja mam o wiele podwyzszony. Troche mnie to zaskoczylo bo w skierowania...
  • Witam, orientujecie się może, czy ok 3 piwa wypite wieczorem będą miały wpływ na wyniki badań krwi zrobione następnego dnia na czczo? Jestem kobietą i taka ilość % jest dla mnie mocno odczuwalna. Wiem, że lepiej nie pić, ale jest dawno po fakcie, więc nie o to pytam. Chodzi mi przede wszystkim o takie wartości jak ALT, AST i kreatynina.
  • muszę sobie zrobić badanie krwi na poziom estradiolu i FSH i nie wiem czy muszę być na czczo. Będę mogła do laboratorium dotrzeć koło 14 popołudniu a wstaję o 5 więc padnę z głodu i wolałabym tego uniknąć jeśli nie jest to konieczne. Tzn jeść jak jeść, ale pić? szukam w googlachinformacji i się wydaje, że jedzenie nie wpływa na wahania tych hormonów, ale kto wie? więc jak?
  • Witam, mam pytanie czy badania takie jak crp,kreatynina,sód i potas muszą być wykonane na czczo?
  • Witam, gdzie w Warszawie mogę przeprowadzić badania imunoserologczne IGG IGM IGA na lamblioze i toksokaroze w Wawie. W necie nic nie znajduje, moze ktos wie, robil???
  • Czy na badanie krwi na krzepniecie i proby watrobowe musze miec skierowanie od ginekloga? Czy moze mam isc do internisty i poprosic o to skierowanie? I na czym dokladnie polega proba watrobowa? Nic nie wiem na ten temat a w odniesieniu do brania tabletek (to tło moich badan) nie jest duzo i dokladnie napisane w internecie.
  • Orientujecie sie moze, czy standardowe badanie krwi mozna wykonac bezplatnie (poza badaniami okresowymi)? Skierowanie od jakiego lekarza to umozliwia? Chce jak co roku wykonac kontrolne badania krwi, wyniki potrzebne mi sa m.in. do pierwszej wizyty u alergologa. Czy lekarz ogolny wypisze mi skierowanie i czy bede musiala placic za uzasadnione badanie krwi? Licze na to, ze skoro oddaje jakas czesc swoich zarobkow NFZ-owi, to moze NFZ zrobi tez cos dla mnie...
  • Witam. Mam zamiar rozpocząć łykanie tabletek, mój lekarz zbadał mnie i wypisał je bez problemu, ale gdzieś czytałam, że powinnien skierować mnie na badanie krwi. Czy Wy robiłyście badania? Czy to konieczne?
  • chciałam dziś oddać krew - nie tylko nie mogłam, ale jeszcze dowiedziałam się, że mam anemię;/ badania dopiero zrobię, póki co mam tylko to: RBC 4.65 WBC 9.0 HGB 9.1 HCT 30.0 MCV 64.6 MCH 19.5 MCHC 30.2 RDW 18.8 PLT 508 MPV 7.0 samopoczucie dobre, 2x w tygodniu basen, lekarka na wieść o basenie stwierdziła, iż anemia musi być od dawna, skoro organizm daje sobie radę miesiączki regularne, niezbyt obfite, jem mięso, kaszankę uwielbiam;) jakiś pomysł, na co takie wyniki mogą wskaz...
  • Witam. mam pytanie dotyczace wyników badan krwi i moczu. czy w takich badaniach może wyjsc ze jestem chora na bulimie?? doadm ze nie wymiotuje tylko naduzywam ziołowych środków przecz. i to w duzych ilościach,poza tym jem sporo warzyw owoców i czuje sie ogólnie dobrze, tzn.nie jestem osłabiona itd.gorzej z psychika. Nie przejmowała bym sie tym i nawet gdyby wyniki były złe poszła bym do lekarza, ale moje wyniki zobacza osoy które wolałabym zeby sie nie ...
  • dziewczyny idę na badanie krwi, bo chcę zacząć brać tabletki. pomóżcie co powinnam zbadać. ponoć bada się jakiś wskaźnik wtedy... ale co to za wskaźnik?
  • Fajnie ze znalazlam to forum :) mam te same problemy i malo sie w tym orientuje bo dostalam diagnoze dopiero 3 tyg temu . Cala moja rodzina ma problemy z tarczyca wiec sie nie bylo to zaskoczeniem ze po ostanim dziecku napuchnelam i zaczelam czuc sie faaaaatalnie . POszlam na badanie krwi i niestety THS - 99.9 , z tego co wiem co wysokie . Mieszkam w UK wiec nie wiem jak to jest w Polsce ale tutaj zostalam wezwana do lekarza i dostalam levothyroxine 50 gramow ...zaczelam brac i juz po tygo...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.