Forum   baseny

baseny

(16 wyników)
  • prosze was o jakis adresy basenu z sauna w bxl. szukam na goldenpages.be ale zadnyh konkretow nie moge znalezc. wielkie dzieki.
  • Wydawalo mi sie ze znam ten areal dosc wnikliwie, ale nie jest mi wiadomo, gdzie zlokalizowany jest otwarty basen w okolicach BXL... Jak ktos wie, niech bedzie laskaw i napisza ze trzy zdania...
  • ello mieszkancy bruxeli kto mi powie gdzie trzeba mieszkac w centrum miasta zeby miec bliso i basen i duza biblioteke ? i jeszcze cos fajnego ;) pozdrawiam
  • 1. Dyżur dyrektora w piątki 2. Organizacja dni otwartych Czekamy teraz na języki i basen dla wszystkich!!!
  • Całkiem po cichu został zlikwidowany fundusz socjalny. Informację otrzymał kolega prosto z kadr kiedy wystąpił z prosbą o zwrot pieniędzy za bilety na koncert. Kiedyś zamiast biletów do multikina można było wykupić basen, fitnes itd a teraz?
  • Do sprawnych forumowiczow : czy ktos znalazl sposob, jak zaplacic nieco mniej za abonament w Asprii ? Jedyne co ewentualnie nam zapoponowali, to znizke na (i tan dosc wysokie) wpisowe, potem chca 122 € co miesiac. Wyraznie lowia europracownikow, ale przeciez nie kazdy z nas ma pensje dyrektorska. Wiem, sa w Brukseli inne fitness kluby, o jedna trzecia a nawet o polowe tansze. Coz, ten akurat ma swietna lokalizacje, tuz pod praca (mozna wyskoczyc w przerwie obiadowej), no...
  • Jesli ktos wie, gdzie (najlepiej w Bxl) mozna sie udac na nauke plywania z niemowlakiem, bardzo prosze o info. Dzieki :-)
  • Czesc, W jakiej cenie mozna nabyc w Anglii karnet na basen i np. silownie (na jak dlugo wystarczaja)? Nie mam pojecia jakie tam sa ceny, dlatego pytam tu na forum :)
  • juz duza panna ze mnie a wciaz jakos nie potrafi plywac :-) czy znacie jakies miejsca gdzie mozna podjac nauke? to jakby moj letni cel :-)
  • Witam. Ja mam za sobą kilka zesonów rezydentury w krajach basenu morza śródziemnego, teraz dostałem oferte pracy na Kubie, czy ktoś tam przebywał? jesli tak proszę o kontakt, a jeśli chodzi o pracę rezydenta. To jest ona rzeczywiście ciężka, ale warta poświęcenia. Pierwszy raz najgorszy :) zaczynałem również na fatalnych warunkach, ale wszystko przed Wami.... Pozdro dla rezydentów i pilotów
  • albo odkryte baseny? czy macie jakieś pomysły?
  • witam Jezeli kogos interesuje sport to mam jednorazowe zaproszenie do klubu Aspria.zaproszenie oddam w dobre rece :) mozna siedziec caly dzien i korzystac ze wszytkiego. kto mialby ochote prosze na prv :)
  • 1) 2-pok. umeblowanego mieszkania (sypialnia + salon) z pralka i zmywarka, najlepiej we wschodniej czesci i blisko stacji metra, dostepnego od wrzesnia 2006 do (na razie) lipca 2007, 2) studia tanecznego (z dojazdem kom. miejska), w którym sa zajecia z raeggetonu/ raggi, 3) studia fitness (z dojazdem j.w.), w którym oferuja pilates/ stretching/ yoge na dobrym poziomie (czyt. takim, ze mozna sie zmeczyc), 4) 50-m basenu z czescia rekreacyjna (tez z dojazdem j.w.:)), 5) chetnych na ...
  • Witam, Szukam osoby, ktora jest zainteresowana nurkowaniem w Nemo 33 w Brukselii - najglebszym basenie na swiecie. Szukam partnera (Buddy) do krotkich nurkowan - najlepiej osobe z min. PADI OWD - niestety takie sa wymogi basenu - nurkowanie tylko parami. Moj poziom nie jest zaawansowany. Czekam na informacje. Pozdrawiam, Marcin
  • Czy polscy ratownicy wodni maja szanse na prace w USA.np.Floryda , California tak sie zastanawiam jakie sa stawiane warunki dla polakow .Dzis ogladałem fakty i wypowiadal sie koles ktory teraz sie wybiera własnie do stanów do wyzej wymienionej pracy...pzdr.
  • mozliwe? czy musze wracac nad Baltyk??? do tej pory nic takiego i do tego smacznego nie znalazlam, owoce morza odpadaja...coz zrobic zatem? jutro plazowanie w ostende, czekam na namiary na przyjemna knajpke :) milego weekendu!

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.