Forum   batman

batman

(36 wyników)
  • Dziewczyny, gdzie mozna kupić strój karnawałowy batmana dla lipcowego? moze któraś z Was 'spotkala' się z takim przebraniem gdzies?moze Tesco lub inny sklep? Bede wdzięczna za namiar!
  • czyli dark kinght
  • temat kościelny na czasie na ematce a mi sie jedna historia przypomniała :) X lat temu jak moja koleżanka na wsi sie wybudowała, do jej domu wchodziło się tak: od tyłu od ulicy schodami na górę... miała jakieś 10-12 stopni a drzwi do domu były po lewo a przy schodach nie miała barierki. Przyszedł ksiądz po kolędzie, pogadał, pomodlił się i wychodzi .. i poszedł prosto :) zdążyła krzyknąć proszę księdza a ksiądz już był na dole nakryty sutanną :)
  • i mysle ze dzieki rezyserowi Memento to bedzie najlepszy, najmroczniejszy i najdojrzalszy batman, czy zgadzacie sie z moimi prognozami?
  • szadze ze byl niezly , lepszy napewno od shumaherowskicgh gackow ale niestety ni dorownal animawanemu serialowi batmana z 94 roku
  • o serialu animowanym,batman:the animated series ? ale nie tym najnowaszym z 2003 roku tylko tym z 94-98, moim zdaniem jest to mistrzostwo ,szcegolni eniektore epizody, o jest jeszce pelnometrazowy ,batman mask of the phantasm, jest o wiele lepszy od fabularnych batmanow tima burtona ia juz napewno shumahera , a muzyka jest genialna , mark hamil podklada glos jokera
  • od dziecinstwa fascynowala mnie postac batmana, zarowno w filmie jak i komiksie, jestem posiadaczem wszytkich filmow ,kreskowek ,komiksow i zabawek batmana, teraz gdy mam 28 lat sam postanowilem zostac nim i stawic czola przestepca, zamowilem z usa oryginalny stroj batmana z 3 czesci filmu , oprocz tego kupilem sobie sporo nozy ,gaz, paRAlizator i chce kupic bron maszynowa od ruskich , bede batmanem przyszlosci, rozprawie sie ze wszelkimi szumowinami, juz zaczalem cwiczyc na pijak...
  • od dziecinstwa fascynowala mnie postac batmana, zarowno w filmie jak i komiksie, jestem posiadaczem wszytkich filmow ,kreskowek ,komiksow i zabawek batmana, teraz gdy mam 28 lat sam postanowilem zostac nim i stawic czola przestepca, zamowilem z usa oryginalny stroj batmana z 3 czesci filmu , oprocz tego kupilem sobie sporo nozy ,gaz, paRAlizator i chce kupic bron maszynowa od ruskich , bede batmanem przyszlosci, rozprawie sie ze wszelkimi szumowinami, juz zaczalem cwiczyc na pijak...
  • Co mam zrobić? Tracę siły...Żaden antywir nie chce go wyrzucic.A gdy próbuję otworzyć ten uciążliwy folder o jego nazwie to nie jest to możliwe.Co z tym zrobić????? Mam nadzieję ze ktos mi pomoże, gdyż psuje on działanie kompa.. Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc;)
  • Naprawde musieliscie doczepic sie pomnika Jezusa Chrystusa? Ile takich jest w Polsce? Kilka? To jest bardzo dobra idea, ktorej raczej spodziewalbym sie, ze przyklasniecie, zeby nie stawiac pomnikow koscielnym posrednikom ale samemu Chrystusowi. Pokraczne to byly te twory na Placu Wolnosci, nie dziwie sie, ze ktos o dobrym smaku je lekko "poprawil"...
  • od dziecinstwa fascynowala mnie postac batmana, zarowno w filmie jak i komiksie, jestem posiadaczem wszytkich filmow ,kreskowek ,komiksow i zabawek batmana, teraz gdy mam 28 lat sam postanowilem zostac nim i stawic czola przestepca, zamowilem z usa oryginalny stroj batmana z 3 czesci filmu , oprocz tego kupilem sobie sporo nozy ,gaz, paRAlizator i chce kupic bron maszynowa od ruskich , bede batmanem przyszlosci, rozprawie sie ze wszelkimi szumowinami, juz zaczalem cwiczyc na pijak...
  • jak nie, to muszą!!:) śmiesznie, poprzedniego batmana oglądałam też w ciąży:) ciekawe ile jeszcze będzie części?? heheh;P
  • moto.allegro.pl/item140695487_zderzak_przedni_alfa_156_extreme.html moto.allegro.pl/item140696635_zderzak_tylni_alfa_156_extreme.html nie powiem ale ten tylni zderzak jako tako nawet mi sie podoba ale ten przedni to lekkie przegiecie:)))
  • Niestety sa tylko dla starszych dzieci a dla młodszych ciężko. Musi to byc strój z peleryna i maską:) Interesuje mnie trójmiasto albo net Z góry bardzo dziękuje Pozdrawiam Ania
  • www.kulturaonline.pl/,tytul,artykul,678.html dla mnie scisla czolowka to batman i sin city. kupy, ktore widzialem: hellboy (a komiks fajny) x-men (wytrzymalem 15 minut) spider-man (10 minut pierwszej czesci)
  • ,,Batman poczatek" i ,,bekarty diabla" - czy sa tam sceny jakiejkolwiek nagosci? :P np pani/pan na rurze lub cos w tym stylu
  • osobiście za Batmanem nie przepadałam dopóki nie zaczął go grać Ch. Bale, a teraz jeszcze Heath L. i reszta...a dodatkowo nawet recenzje pochlebne więc nie mogę doczekać sie wieczoru, bo planuje wyjście do kina;-)
  • przestańcie pisać te dyrdymały o tym, że Ledgera zniszczyła rola Jokera. To bzdury powtarzane przez pismaków godne Twojego Imperium. Ledger na planie filmu bawił się świetnie i nie miał z powodu roli Jokera żadnych problemów psychicznych! Polecam lekturę brytyjskiego Empire, gdzie twórcy (Bale, Nolan) mówią o tym jak świetnie pracowało mu się na planie Batmana. A przypomnę tylko, że Ledger pracował na planie innego filmu, kiedy przedawkował środki nasenne.
  • spiderman,batmany najnowsze lacznie z begins,daredevil,xmen,superman,,doom,resinedt evil,alone in th edark,alien vs predator i wiel einnych? czemu daja to partoloic tak slabym resyserom ?? te wszystkie filmy sa dl amalych tepych dzieci, natomiast na uwage zasluguje animowany spawn i batman:the animated series

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.