Forum   belka

belka

(88 wyników)
  • A oceniał - Franek Dupcyngier .
  • Pan Prez.M.Belka musiał się przeprowadzić i rozejrzeć w sytuacji.Po co przeprowadzać rewolucje skoro opanuje się kluczowe decyzyjne pozycje?
  • Marek nie strasz tzw. inwestorow i rynki bo się z....sz. Mysz wydała pisk a wszystkim majtki opadły.
  • [b]Witam...[/b] Ja to się tylko trochę znam na .....ale Swoje powiem. Zaraz się rozpłaczę z powodu jaki to prof.M.Belka jest troskliwy i dba o stan mojego głodowego portfela.[b]Za duża inflacja uderzy przecież bezpośrednio we mnie.Jeszcze bardziej bym się cieszył gdyby to temu facecikowi w śmiesznych kapelutkach udało się doprowadzić do DEFLACJI[/b].Ale to marzenie ściętej czachy.Facecik doskonale wie,że gdyby pomajstrował tak,żeby w Polsce nastąpiłaby deflacja nikt przy zdr...
  • Po co 2 waluty? Czy nie wystrczy obnizyc wszytsko np. o polowe? Chleb z 2 EUR na 1 EUR, pensje tez itd. Efekt bedzie ten sam bez kosztow podwojnej waluty.
  • Faktycznie - wręcz cudownie. Jak nie stracimy za dużo to bardzo fajnie. Szkoda jednak, że w ogóle stracimy, bo ja jakoś tracić nie lubię. Omijaniem prawa, to wg mnie jest zmiana ordynacji podatkowej, której efekty będą ponosić obywatele w bieżącym roku. Zresztą ja proponuję wprowadzić podatek od kretyńskich decyzji - dzięki MF bylibyśmy najbogatszym krajem świata.
  • A co bedzie jak "cycek unijny" wyschnie i "mleczko" zamieni sie w mocz????
  • PO to nie PIS nie wszędzie promują tylko swoich....
  • Zapytam internautow, gdzie ten ekonomista i polityk jest bo juz nie wiem: a) w SLD, b) w PD, c) w PO, d) jest bezpartyjny.
  • kredytowa, skoro rzad twierdzi, ze ma taka super sytuacje fiskalna
  • teraz juz wiem dlaczego saisad chodzi na prostytutki i chleje wodke..bedzie co mual wspominac pod mostem.,. a ja glu..bede sie tylko oblizywal na wspomnienia ze oszczedzalem na emeryture,,, pojeb..kraj na d wisla na max.. buddha.blog.onet.pl/
  • nareszcie zaczyna sie robic normalnie w tym kraju Belka to kolejny wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu do dobrego rzadu, premiera, ministra finansow i prezesa nbp dolozymy jeszcze dobrego prezydenta Komorowskiego odpisione media i mozemy dac rok na wdrozenie koniecznych reform pozniej mozna rozliczac po
  • Może to naiwnośc ale uważam, że nawet rozwiązania których celem jest przyciagnięcie uwagi mediów i odrobiny głosów wyborców powinno cechować minimum zdrowego rozsądku. Wprowadzenie takiego systemu byłoby w maire realne pod warunkiem, że wszyscy trzymają pieniądze w jednym banku. W jaki sposób (i przez kogo) miałyby być kontrlowane lokaty w róznych bankach? Przecież w tym zakresie brak jest wymiany informacji. Bez sensu... Druga sprawa - jak się zaczyna opowidać o "neutralności dla budżetu" t...
  • Boże ochroń świat przed idiotami. _______________________________________________________________
  • Nie to niemożliwe!! Przecież polska "szkoła" ekonomii zabrania jakichkolwiek interwencji w każdym razie kiedy PLN bije wszelkie rekordy a eksporterzy dostają zawału z powodu wartości PLN. Wtedy jest wszystko cacy. Kiedy PLN dołuje to interwencje są ok? Żygać się chce kiedy patrzy się na szaleństwa polskich "ekonomistów". balcerowiczów, winieckich orłowskich i innego postkomunistycznego BARACHŁA. Niedobrze się robi kiedy słucha się bełkotu Vincenta kombinującego na lewo i prawo jak by t...
  • Mirosław Barszcz - naczelny krytyk rządu PO, dwukrotnie w rządzie PiS (sam jako wiceminister finansów podatku Belki nie wycofał, później był ministrem budownictwa), brak osiągnięć, krytykant-nieudacznik
  • podatek=haracz? wezcie sie punkijcie w leb. i spojrzcie co sie dzieje na rynkach finansowych przez to wasze nastawienie.
  • Czy złotówka zyskała na atrakcyjności? Co na to ten Naród?!
  • Olejniczak! Precz od MOICH pieniędzy!
  • Rozwiązaniem problemów SĄ radykalne reformy. KRUS, podatki od przychodów dla rolników, składka zdrowotna (orzeczenie TK!!!). Porządek z emeryturami mundurowymi, z emeryturami górników, przegląd obciążających państwo "umów" związków zawodowych z pracodawcą państwowym. Jeśli nie będzie tych reform - grozi nam Grecja i nie ma co owijać w bawełnę.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.