Forum   biurową

biurową

(29 wyników)
  • i Przezyłem szok. Praca miała być 8 h/ dziennie 1550netto typowe obowiązki biurowe. Pomijaąc fakt że aplikacje przychodziły co 2 minuty (szok) to co 30 zostawała a reszta kosz.Dlaczego? Jak można wysłać komuś w cv takie zdjęcia? 30% Panie w bieliźnie 40 % Pani gdzieś na wakacjach na plaży sobie leży. w 20% doświadczenie to nieudokumentowane cleaning asistant w UK Jestem w szoku. Ludzie takie brednie wypisują że poprostu ręce opadają. Po co osoba wysyłająca cv na stanowisko b...
  • Witam, mam podjąć prace jako handlowiec w firmie sprzedającej meble biurowe. Jak sadzicie czy limit miesięczny mojej sprzedaży w wysokości 50.000 miesięcznie jest wysoki i realny do wykonania ? Nie znam cen tych mebli ale myślę że ceny ich są rożne czyli górna półka i średnia.
  • Proszę powiedzcie na czym to polega, bo ja się w ogóle nie orientuje co trzeba przy tym umieć... hmmm.... Znalazłam fajne ogłoszenie w urzędzie pracy jako sekretarka, wszystko byłoby ok, gdyby nie to... czy na tą obsługę sprzętu biurowego trzeba mieć jakiś kurs ? Proszę o szybką i konkretną odpowiedz. Z góry dziękuję.
  • Jakie działy biurowe znajdują się w fabrykach?
  • Witam, Chciałabym się dowiedzieć jaka powinna byc właściwa temperatura pomieszczenia biurowego w okresie zimowym. Pracodawca oszczedza na czym się da, w tym równiez na ogrzewaniu. Grzejniki zimne, z nosa cieknie, mimo siedzenia w czym tylka się da aby nie zmarznąć. Nie muszę nadmieniać, że siedzenie 8 godzin w takich warunkach nie należy do przyjemności, ćwiczenia i herbatki pomagają tylko na chwilę. Tak więc byłabym wdzięczna za odpowiedź orzz czy taki fakt nie należy zgłosić ...
  • Moje pytania pewnie was rozsmieszy albo rozwścieczy ale chce sie dowiedzieć jakie urządzenia biurowe powinna umieć obsługiwać sekretarka. To prozaiczne, lekko naiwne pytanie pomoże mi podczas pierwszego dnia w pierwszej pracy.Wiec jezeli ktoś z was jest w stanie opanować smiech i napisać pare mądrych słow to czekam .dzieki
  • przez siedem lat pracy bylem swiadkiem jednej sytuacji gdy facet rzucil ku.. , bo nie podobalo mu sie ze od razu ksiegowosc nie zajela sie jego sprawa. To byl ostatni raz, zostal wezwany do szefa kadr, wpisano mu do papierow nieprofesjonalne i naganne zachowanie , i ostrzezono ze za drugim razem wyleci z roboty. Mial stopien PhD w fizyce i byl naukowcem, jego zachowanie bylo komentowane przez dlugie tygodnie jako ze nic podobnego jescze ludzie nie widzieli.
  • Mam do Was zapytanie... Mam 40 lat, jestem szefową 10-osobowego zespołu. W naszym zespole sa osoby ok. 30-letnie, ale i 50-paroletnie. Obecna moja praca nie jest moja pierwszą. Mam obecnie "zgryz", czy moje obserwacje nowych pracowników są za ostre czy nie wymagam cudów, jesli nie podoba mi się gdy nowi pracownicy (to nie jest ich pierwsza praca!!!): -zgłaszając sie przy rozmowie telefonicznej mówią: "Ania, słucham..." -nie przedstawiają się imieniem i nazwiskiem, tylko samym...
  • Ludzie to chamy ! Bardzo dobry artykuł-prosto i sensownie-ludzie w Polsce nie przywiązują wagi do kultury osobistej. Ogólne chamstwo w mediach, na ulicy wprost przenosi się do pracy. Całe szczęscie, że choć korporacje próbuja wychowac buraków.
  • Szukam do przeprowadzenia badań osób po różnego rodzaju filologiach, które pracują na stanowisku pracownika biurowego. Piszę pracę dyplomową o rozwoju zawodowym takich osób. Czy ktoś z Was zechciałby mi pomóc?
  • Życie codzienne ze wszystkimi konsekwencjami. Brakuje mi tylko hemoroidów, kosmetyków Celia i porządnego bazarowego żakietu. Najlepiej w duże grochy. Bosze jeśłi to tak własnie miało wyglądać, to faktycznie wyjątkowo długo przeżyłam w głębokiej niewiedzy! Średnio o 13.20 wysiadam. Wariuję. Pełzam na kolanach po dnie własnych wyobrażeń i przeklinam cały świat! Nie wyrabiam. Oszaleję. O 13.20 zaczyna się moja codzienna biurowa agonia. Pot gęstą strużką ścieka pod sweterkiem, w głowi...
  • podrzuccie kilka pomyslow na oszczedzanie w biurze nie wiem czy to dobre forum, ale zaryzykuje poki co ni wymyslilemnnicn nowego - wylaczac drukarki gdy sa nieuzywane, drukowac w trybie oszczednym, oszczedzac energie elektryczna - energooszczedne zarowki, gasic swiatlo gdy wychodzimy z gabinetu... znaczy sie nic odkrywczego (jak widzicie oszczedzam nawet na polskich znakach) p o m o c y bardzo na was licze
  • Czy sa jakies przepisy,ze nie mozna palic w pokojach biurowych, jesli tak to jakie i dlaczego o nich nie wiedza dyrektorzy oddzialow i naczelnicy wydzialow, gdzie pali sie papieroski wlasnie w pomieszczeniach biurowych, w ktorych pracuja pracownicy niepalacy i znajduja sie komputery. W jakich my czasach zyjemy??? Co za to grozi, czyzby nic,ze sobie z tego zakazu nic nie robia, czy moze nie znaja tego przepisu? Prosze o pomoc i wsparcie.
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.