Forum   bobrowniki

bobrowniki

(20 wyników)
  • Czy ktoś wie co się dzieje w sprawie starej szkoły w Bobrownikach? Została sprzedana ale ponoć zablokowali sprzedaż. Od pewnego czasu w szkole widać ekipę z rusztowaniami. Dzięki za wszelkie informacje.
  • Nie jestem specjalnym zwolennikiem PIS-u , ale ta drobna sprawa pokazuje dlaczego wygrali i dlaczego caly czas tak dobrze wypadają w sondażach, uczta się czerwoni chlopcy z SLD i rózowi (PO) .....ludzi interesuje rozwiązywanie wlasnie takich prostych małych spraw z ich podwórka ,rozliczenie świętych krów wszelakiego rodzaju- a PIS daje nadzieje ,że choc ich część zalatwi............
  • Czesc! Czy jest tu ktos z Bobrownik Sl. kto moglby mi udzielic informacji co slychac u legendarnego funkcjonariusza MO "Pepka"? Dalej taki sam burak? Dalej z takim zaangazowaniem podchodzi do swoich zadan? A moze jakies nowe ciekawe anegdoty? Przeciez legenda musi pozostac zywa! Oczywiscie jesli ktos nie mieszka w Bobrownikach ale cos wie to tez moze sie wypowiedziec... L.
  • Na temat treści nie będę się wypowiadać, mam drobną uwagę do autora co do formy- otóż, o ile mi wiadomo, słowo "kilogram" jeast rodzaju męskiego.Powinno więc być "półtora kilograma" a nie "półtorej" (!!!) . Kto to puścił do druku ???? Chyba dziennikarze szczególnie powinni dbać o czystosć jezyka!!!
  • Zarys historii Z erekcji należy przypuszczać, że kościół w Sączowie zbudował komes Andrzej, zaś w 1224 roku konsekrował go pod wezwaniem ś. Jakuba Iwo Odrowąż biskup krakowski. Biskup obdarzył ów kościół dziesięciną z 4 wiosek: Chrząstkowa, Radoszowa, Trzebiesławic i Chruszczobrodu. W drugiej połowie XV w. Stoi już w Sączowie kościół murowany, z białego kamienia pod wezwaniem św. Jakuba dziedzicami wsi byli bracia Maciej i Dersław. Kościół ma w tej wsi swe pola i łąki. Do para...
  • Przy szkole nr.11 w Bobrownikach przerabiana jest stara szkoła na hotel.Zastanawiam się, czy nie powinno tam być np.hospicium ,albo dom starców.Dzieci mogłyby pomagać i uczyć sie tolerancji i opieki nad starszymi osobami oraz księża i siostry zakonne mogłyby sie sprawdzić w swej posłudze.
  • dodatkowo mieli też zapłacić za obiad w restauracji..... sukces policji oczywisty
  • Fajnie, że ustala się przebieg południowej obwodnicy tylko problem w tym, że tamtędy mało co jeździ [kto nie wierzy niech pojedzie na Królowy Most lub na Zabłudów]. Potworne korki są na północnej części którędy idzie cały transport Litwa Warszawa [kto nie wierzy niech pojedzie na Jurowce]. Czemu jeszcze nie buduje się tej obwodnicy? A może ktoś ma parę hektarów na południe od Białegostoku i w tym cała tajemnica/obwodnica?
  • Słyszałem że ul. 27Lipca po modernizacji ma być obwodnicą Białegostoku, w związku z tym ciężarówki które jadą od Warszawy w kierunku Bobrownik mają właśnie tą ulicą dojezdac do szosy do Bobrownik, ciekawie którędy będą jechały, bo teraz to można dojechać do tej szosy przez grabówkę. Jeśli ktoś coś wie, to niech pisze co i jak.
  • są sobie nasze Bobrowniki... weźmy sobie np. ulicę Zwycięstwa.... na początku tego roku chodzili tam ci z kanalizacji i rozkazali!! sie wszystkim podłączyć (szamba) do kanalizacji (sanitarnej) na tejże ulicy, ktora kiedyś była deszczówką, ale dzięki pewnym szprytnym osobom bez rozkopywania ulicy sama z siebie stała się sanitarną.... (???) a deszczowa różni się od sanitarnej mn. średnicą... (wyobraźcie sobie smród jaki bedzie tam panować po każdym deszczu... jak sie zatka...) ale że...
  • Jaka jest wasza ulubiona dzielnica TG? i dlaczego właśnie Stare Tarnowice??
  • jak to jest? zawsze myslalem ze kanalizacja deszczowa jest do odprowadzania nadmiaru wody z ulicy itp. tymczasem dowiedzialem sie, ze mozna sie do niej podlaczyc jak do normalnej kanalizacji. tak zrobil gosciu w bobrownikach w nowo wybudowanym domu. po rozgrzebaniu sprawy okazalo sie ze dostal zezwolenie na odprowadzanie tam nieczystosci. jednak nie ma nic na papierze, a podlaczenie wykonane. i przy okazji zniszczyl czesc instalacji co pozniej zostalo prowizorycznie naprawione i ...
  • Potrzebuje pilnie sale na 18nastke. Miejsce, o ktorym myslelismy jest juz zarezerwowane, a czas nas goni :( Pls napiszczie, gdzie byliscie lub robiliscie 18stki na dosyc duzo osob ;) Wielkie dzieki z gory :)
  • Nie wiem czy wiecie, ale narciarstwo biegowe to sport bardzo niegdyś na Śląsku popularny! O wiele bardziej oczywiście na Dolnym Śląsku, ale pewnie na Górnym też. Do czego zmierzam? Otóż skoro TG mają ambicje stać się miastem turystycznym, to może warto wytyczyć w powiecie trasy narciarskie-biegowe? Najlepiej przez zróżnicowane krajobrazowo i fizycznie tereny. Przez park w Reptach, okoliczne pola w kierunku Bobrownik, może Segiet? Na pewno lasy okolic Tworoga i lasy Lublinieckie. I...
  • www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d5461bb60dc10a6.html --
  • Tak sie zastanawiam, czy objazd dla Tirow z Augustowa do Warszawy dalej jest przez Bialystok? Pozdrawiam TomaszB
  • Ostatnio odwiedzałem bardzo dawno nie widzianych znajomych w Bobrownikach (sam mieszkam w zupełnie innej części miasta) i usłyszałem ciekawe informacje. Kilka miesięcy temu była kontrola z Zakładu Energetycznego (ale kontrolerzy nie byli z naszego Rejonu) przy ulicy Korola - robią takie co jakiś czas. Podobno w jej wyniku złapali na kradzieży prądu (nielegalne podłączenie z pominięciem licznika) radnego Szczęsnego ! Podobno też sprawa nie odbiła się szerokim echem, ponieważ jego ...
  • Ciekawe inwestycje komunikacyjne zaplanowane są na najbliższe kilka lat w Białymstoku. Do końca 2006 roku powinna być wybudowana ścieżka rowerowa, która połączy Białystok z Supraślem i Wasilkowem. Całkowity koszt tego projektu wynosi ponad 5 milionów złotych. Przedsięwzięcie to ma być dofinansowane ze środków w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Regionalnego. Natomiast do 2013 roku planowane jest wybudowanie wokół Białegostoku tzw. obwodnicy północnej. Połączy ona trasę n...
  • Witam wszystkich i proszę o pomoc zmotoryzowanych mieszkańców TG posiadających samochody z LPG. Szukam w okolicach Tarnowskich Gór w miarę taniego i dobrego warsztatu (firmy) dokonującej napraw i diagnostyki instalacji LPG. Za informacje z góry dziękuję. Piotr

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.