Forum   bron

bron

(586 wyników)
  • www.dailymail.co.uk/news/article-2270219/U-S-planned-launch-chemical-weapon-attack-Syria-blame-Assad.html Co za artykul! Chodzi o to, ze podobno jakis malezyjski hacker wykradl korespondencje emailowa z firmy Britam Business Development i z tej korespondencji wynika, ze podobno istnieje propozycja wykonania prowokacji polegajacej na zaatakowaniu bronia chemiczna celow w Syrii i zwaleniu winy na Assada, a posrednikiem maja byc Katarczycy. www.infowars.com/hack-reveals-washington-appr...
  • Do tego trzeba jeszcze miec jaja . Popatrzcie na ten obrazek : behance.vo.llnwd.net/profiles11/1157473/projects/4514439/5ffd2098824d1f92bc02e171c33d77d2.jpg Na nim widac,ze od 10 lat Amerykanie zabijaja obywatele suwerennego Panstwa,posiadajacego bron atomowa .Czy Stany spotkala jakas odpowiedz od wladz atomowego mocarstwa regionalnego,za jakie uwaza sie Pakistan? Oprocz biadolenia i chwilowego zamkniecia tranzytu dostaw dla wojsk amerykanskich w Afganistanie - nic wiecej. A teraz wy...
  • co tam bron defensywna... liczy sie ofensywa - a nie defensywa. pamietam: Egipt, Murghaba. nie dalo rady z ofensywa rosyjska wygrac. mozna bylo tylko polec byle z honorem. :) www.se.pl/multimedia/galeria/48873/rosjanki-rozebray-sie-dla-putina-w-prezencie-urodzinowym/
  • Odtajniono tajna bron RWSN - speckuwalda :) ria.ru/defense_safety/20120606/666489707.html
  • a ci Ruscy sobie umieją wynegocjować, ze Żydzi zamiast mordować im następnych oficerów GRU zaczęli nawet reklamowca bron eh zyzn. Swoja droga ciekawe ile Benek skasował za reklamówkę Antjeja? cfaniaczki no nie? wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8398149,Izrael_boi_sie__ze_rosyjskie_rakiety_z_Syrii_trafia.html
  • Stary pierdzący ramol balkonik powinien prowadzić.Zabrać prawko.
  • Co trzeba dla tego,zeby niezalezne,samowystarczalne panstwo zrobic bankrutem i przyjac nad nim kontrole? [b] Trzeba tylko jedno -wprowadzic w tym panstwie wolnosc slowa,pod warunkiem,ze tylko twoje slowo ma prawo do wolnosci.[/b] A dalej juz pojdzie ,jak z platka: 1.Dzieki "wolnosci slowa" wmawia sie ludziam,ze ich zycie jest do niczego,ze wszystko,co jeszcze wczoraj im wydawalo sie biale,jest tak naprawde czarne. 2. Dzieki "wolnosci slowa" spoleczenstwo przekonuje sie,ze wszystko co j...
  • Tadeusz Chwiedź, prezes Związku Sybiraków do 6 września 2012 roku powinien odejść do lamusa historii. [b]Na smyczy PZPR[/b] I tak we wniosku paszportowym złożonym w MSW w 1987 r. Tadeusz Chwiedź podaje m.in., że przynależy do białostockiego Komitetu Miejskiego PZPR. Dowiadujemy się również z niego, że cel wyjazdu do ZSRS jest służbowy - "wymiana międzypartyjna", koszty przejazdu pokrywa KW PZPR, natomiast pobytu - Komunistyczna Partia Białorusi w Grodnie. We wniosku jest też informacja, ...
  • Czy możecie podać namiar na kogoś w Markach lub okolicy na ciągnik z bronami i glebogryzarką. Potrzebuję zebrać skoszone krzaki i badyle. Jak macie jakiś namiar na wyrównywarkę terenu, to też poproszę. Pozdrawiam
  • jorl napisał: "OK mozna byloby sobie wyobrazic ze jakby sie udawalo wytwarzac wiazki rownolegle to wtedy to z wiele mozna byloby koncentrowac na jeden punkt w oddali tak ze tam mozna byloby wytworzyc zwiekszenie (bo w sumie) energii. Ale nadajniki fal sejmograficznych ktore nie sa wytwarzane (mniej wiecej) kuliscie chcialbym zobaczyc. I jestem przekonany ze takowych nie ma...." forum.gazeta.pl/forum/w,50,124825814,124851749,Haarpy.html ciekawie - jaki jest rozwoj w tej dziedzinie? www....
  • Jaka bron wyciagnie Jaroslaw K. kiedy pomowienia nie dzialaja i trzeba dowodow ? A tych jak nie ma tak nie ma .
  • heh dziewczyny pisza ze to wózek dla małego dziecka no nie koniecznie ze wzgledu ze mam go juz przy sobie (serwis super myslalam ze sie cos popsuło a jedynie zawaliło piache i jestem w 7 niebie bo mam go po 3 dniach juz z powrotem:) zrobiłam fote mojemu prawie 4 latkowi który ma 105 cm wzrostu i prawie 20 kg wózek nadal prowadzi super mimo obciazenia a i wracajac do oparcia ma głowe lekko nad oparcie ale ze względu na ten materiał z tyłu idealnie sie miesci a ze nie umiem wlejac fot to prosze...
  • USA ma te dobra a Iran chce wyprodukowa ponoc zla.pPisze ponoc bo jak wiadomo wszem Iran chce wyprodukowac energie atomowa w celach pokojowych a USA teraz beda produkowac nowe atomowe glowy w celach-moze wie kto w jakich?. US government announces plans to build new nuclear warheads Published: 03.02.07, 20:19 / Israel News The US government selected a design Friday for a new generation of atomic warheads, taking a major step toward building the first new nuclear weapon since the ...
  • wiadomosci.onet.pl/2111367,12,milicjant_zastrzelil_kierowce_pluga_snieznego,item.html Co to za bron?Bo glownie to sie chyba kul gumowych uzywa? A na dokladke,pani ktora chyba by pasowala na to forum,bo bardzo lubi bron. wiadomosci.onet.pl/2111391,12,chciala_wymienic_2-letnie_dziecko_na_pistolet,item.html
  • To niestety nie jest zart, to jest wytwor pisowskiej glowy ...: [i]"(...)Polskie państwo nie jest w stanie zagwarantować swoim obywatelom ochrony przed ekstremistycznymi grupami spoza granic naszego kraju. Wykazały to już wydarzenia z 11 listopada 2011, gdy o poranku grupy niemieckich lewaków terroryzowały przechodniów w centrum stolicy Polski. (...) Teraz okazuje się, że polskie władze i służby prawdopodobnie w żaden sposób nie przeciwstawią się przemarszowi Rosjan przez Warszawę. Wśród ...
  • co myslicie na temat trzymania broni palnej w domu.ja juz long rifles dawno sie pozbylem jak stwierdzilem ze polowania mnie nie obchodza.mam dalej pare pistoletow jak glock 10 mm(zabieram jak jade w gory na niedzwiedzie choc to jest nielegalne)pare 9mm i pare 22.czasami lubie pojechac na strzelnice i postrzelac.uwazam ze kazdy ma prawo do posiadania broni.tylko niestety nie kazdy potrafi z niego skorzystac.co myslicie na ten temat?
  • Jak to jest właściwie w Polsce z bronią dla prywatnych. Myślę ze nie jak w Ameryce, można wejść do sklepu i kupić co pragnę. Tutaj dużo ludzi noszą prywatna bron dla osobistej ochrony. Nie mowie o broni służbowej, co dostaje/kupuje oficer lub wysoki urzędnik. Ja posiadam TAURUS 9mm z Titanium. Jak to jest u was?
  • Bron biala NIE, ale maly pistolecik TAK. PiS chce zakazu noszenia broni białej. Projekt przedstawił na piątkowej konferencji prasowej w Sejmie poseł PiS Arkadiusz Mularczyk. Osobiscie dziwie sie, ze trzeba ustawowo cos takiego uchwalac. Przeciez juz za PRLu byl zakaz noszenia broni bialej. Czy ktos zmienil ten komunistyczny zakaz i dal zezwolenie na noszenie mieczy samurajskich jako normalne wyposazenia kazdego obywatela [b]w wolnym kraju?[/b]
  • deser.pl/deser/1,97052,6694987,Pastor_do_wiernych__przyniescie_bron_do_kosciola.html Niezle niezle,moze Rydzyk tez w to pojdzie?:))

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.