Forum   cargo

cargo

(30 wyników)
  • To czemu nie sprywatyzują stratną spółke? PKP Cargo w moim uznaniu powinno być sprywatyzowane funduszom inwestycyjnym, aby spółka ta była przynajmniej w części Polska, a tak zgłoszą się Francuzi, Włosi, Niemcy i nie daj boże Czesi.
  • Blokowanie konkurencji, podkładanie świń - tak działa PKP Cargo. Tak samo działa Telekomunikacja Polska, ale tu jest bat w postaci UKE. Dlaczego nie ma takiego urzędu na kolei?
  • Dobrze byłoby, gdyby solidny dziennikarz porozmawiał z dyrektorem Zakładu a nie prezesem. Dyrektorzy wyczyniają cuda, żeby związać koniec z końcem i sprzecznymi decyzjami z góry.
  • Firma ta miala mi dostarczyc auto po wplaceniu 50% jednak gdy wplacilem owe 50% zazadala kolejnego 50% jednak odmowilem zaplaty wiedzac ze czyniac to firma zwroci mi pierwsze 50% jednak nie odzywaja sie i nie wiem co robic:(? Wyrazne napisali ze dostane 100% zwrot jesli odmowie kontynuacji przesylki. Jest to firma angielska. In English - shipping company. NAzywa sie Pegasus Cargo Express. Prosze o pomoc - w jaki sposob moge odzyskac pieniadze??
  • No i problem PKP ma zgłowy. Zatrudnić zwalnianych kolejarzy z Przewozów Regionalnych na Cargo a najlepiej w Niemczech. Tam dostaną więcej kasy a i polscy pasażerowie odczują korzyść. Raz, że wypierdki komuny nie będą utrudniać życia tutaj a dwa, że zrobią to przyjaciołom zza Odry. Tam się dopiero nauczą, że im się kurcze strajkować odechce. A ja kurcze nie będę dotował ze swoich podatków tego czerwonego chłamu.
  • Fakt samochody to nie ludzie nie skomentują jazdy kolejami podlegającymi ministrowi Grabarczykowi.
  • A czy PKP Cargo jest dochodowe? Bo kto bedzie placil kary?
  • tak zarobila , bo pracownicy od 4 lat nie maja podwyzek, a nawet na posilkach regeneracyjnych sa okradani, ubrania robocze trzeba samemu kupic bo nie ma , niewolnictwo 21 wieku
  • no i dalej można się zastanawiać - prywatyzować czy nie. wk..jące są te wszystkie spółki, spółeczki gdzie "pan płaci, pani płaci, społeczeństwo". z konfliktu z małym konkurentem wielka afera, bo pewnie w tym mikroskopijnym w skali pkp przedsiębiorstwie ktoś ma swoje udziały i np. właśnie rozgrywa jakąś swoją gierkę... ja nic nie mówiłem :) ale dużo powazniej - na prawdę jest wkurzające, że w imię mikro (i często bardzo mikro) skali myśli się o czymś, gdzie nie ma strategii makro.....
  • I co, polska kolej może być dochodowa, nie? Wystarczy nią dobrze zarządzać. P.
  • Ludzie przeciesz to parodia co robi PKP jak tu konkurowac gdy ten potwoz z pozycji siły bedie rzadzil , Nikt nigdy nie wyjdzie z pod tyrani cen PKP . Najlepszym rozwiazaniem bylo by polozenie wlasnych torowisk i zejscie z cen tak aby PKP przestalo istniec lub tesz tak obnirzylo ceny aby klient mial do wyboru co wybiera czy jezdzic starymi pociagami czy tesz nowo powstala infrastruktura prywatnych przedsiebiorcow . PKP to nieporozumienie " Aby ten tyran szybko UPADL " Pozdrawiam
  • Sprzedadzą całe PKP cargo jakiejś firmie zagranicznej a rok później będą się dziwili, że mamy najdroższe koleje towarowe na świecie. Nie wolno powtórzyć błędu z telekomunikacją polską, kiedy zastąpiliśmy sobie państwowego monopolistę monopolistą francuskim (i to beznadziejnym) i koniecznie trzeba rozbić to na kilka niezaleznych od siebie spółek i dopiero wtedy sprzedawać, żeby była konkurencja
  • "...nie będzie natomiast prowadzić z konkurentami wyniszczającej wojny cenowej jak do niedawna" To znaczy ze zawrze z konkurentami kartel cenowy czy czy co? :-) Za to dostaną jeszcze więcej ale tym razem od Komisji Europejskiej, he, he
  • Ostatnio złożyłem podanie o pracę w PKP Cargo w Katowicach na stanowisko elektromontera. Zostałem wysłany na badanie lekarskie, gdzie lekarz stwierdził drugą kategorię zdrowia z powodu słabego wzroku oraz wpisał adnotację o pracy na wysokościach do 3 metrów . Wyniki tych badań zaniosłem do kadr gdzie kobieta z którą rozmawiałem stwierdziła że nadaje się do pracy i należy jeszcze ustalić termin przyjęcia czy będzie to 1 listopad czy 5 listopad . Po dwóch dniach zadzwoniłem żeby...
  • gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33211,2310385.html
  • Moje najszczersze gratulacje! Dobić tę hydrę, niech zdechnie śmierdzący potwór-moloch.
  • Problemem w Polsce jest infrastruktura kolejowa, tragiczny stan torów, tysiące punktowych ograniczeń prędkości, brak rozdzielenia ruchu pasażerskiego od towarowego, brak sieci torów równoległych na głównych kierunkach transportowych, niska prędkość pociągów.
  • To od nich podatki do budżetu nie wpłyną, a wręcz przeciwnie. Ale jeżeli w partii rządzącej pierwsze skrzypce grają ludzie typu Niesiołowski i Palikot, a człowiekiem do specjalnych poruczeń jest Kazik Marcinkiewicz to czego drogi Polaku wymagasz.
  • Rokita Ty za dużo nie pytaj tylko sie bierz do roboty bo zaraz stracicie cale swoje poparcie...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.