Forum   cd

cd

(1249 wyników)
  • Od niedawna mam zainstalowanego Windows'a XP. Dzisiaj chcialm zainstalowac gre ale komp mi sie wylacza i otwiera od nowa jak tylko wloze plyte. Oczywiscie nie otwiera sie poprawnie i znow to samo, wylacza sie i wlacza od nowa. I tak w kolko. Jak tylko wyjme plyte wszystko wraca do normy i komputer dziala bez zarzutu. Bardzo prosze o rade. Dodam, ze nie jest to wina plyty, bo tak sie dzieje z kazda plyta, ktora wloze do CD-Rom'a.
  • Mam problem z nagrywaniem płyt CD. Zawsze wszystko było ok, używam Nero 5.5. Kiedy ostatnio próbowałem nagrac płytę nagrywanie zatrzymało się w 6%, w komunikatach wyświetliły się takie komunikaty: Power calibration error Niewłaściwy stan zapisu! Wykonanie polecenia Zakończ Ścieżkę nie jest możliwe! This is not a CD-Recordable Wykonanie polecenia Fiksacja nie jest możliwe! Próbowałem nagrywać w innych programach, ale tam najczęściej wykrywa nieznany błąd. Kiedy staram się nagra...
  • Czy mozna cos zrobic, zeby dzialal pod WinXP?
  • witam mam następujący problem. niedawno wymieniłam nagrywarke - starego Lite On na SOHR-5238s. zainstalowałam, przy pomocy CD Burnera XP wypaliłam dosłownie 3 płytki i nagle w trakcie nagrywania kolejnej zawiesił się cały system (mam napęd DVD - dziwnie wysuwał się razem z nagrywarką CD). teraz nie można nagrywać płytek, co gorsza Windows nie widzi żadnej płyty którą wkładam zarówno do nagrywarki jak i napędu DVD. kiedy próbuję zajrzeć czy z menedżerze urządzeń jest jakiś komunika...
  • Mam podłaczone 2 napedy do kontrolera na płycie głównej: cdrom lg i cdrw liteon. Przy probie ustawienia w biosie na bootowanie z płyty moge wybrac tylko cd liteon, a tego lg juz nie. Co może byc tego przyczyną??
  • cześć mam w komputerze zamontowane dwa napędy: zwykły napęd DVD i nagrywarkę DVD. nagrywarka działa bez zarzutu ale napęd nie chce mi czytać płyt CD i to odojętnie czy z danymi czy z programami czy płyt muzycznych. wcześniej czytał wszystko normalnie a teraz się zbuntował.wszystkie płyty DVD czyta bz problemu. i co Wy na to? pomożecie?
  • MAM PYTANIE, W MOIM PROGRAMIE NERO BURNING ROM JEST PROGRAM DO SAMODZIELNEGO TWORZENIA "NAKLEJKI" NA PŁYTE CD. NIESTETY NIE MA INFORMACJI O TYM, NA JAKIM PAPIERZE TRZEBA TAKĄ ETYKIETĘ WYDRUKOWAĆ, I CZY POTRZEBNA JEST DRUKARKA LASEROWA. pROSZĘ O RADĘ. JAK WYDRUKOWAC TAKĄ ETYKIETĘ?
  • instalowałem chyba wszyskie stery i nic ! i dzwięku nie ma:( win 98 ta karta zintegrowana na płycie MS6178 Intel 82801AA I/O Controller Hub - AC'97 Audio Adapter PCI MPU-401-compatible z góry dzieki -pozdrawiam
  • Jak zrzucić Windowsa XP najlepiej na DVD darmowymi metodami, żeby zabezpieczyć się na wypadek wirusów, etc. Tutaj ważne jest zrobienie tego z kopią bootsectora. A płyta oczywiście musi być potem bootowalna. Bowiem używane komputery na Allegro nie mają kopii bezpieczeństwa nawet na dysku. Wiem że Ghost robi takie rzeczy, ale jest płatny więc odpada. Mam jakiś darmowy program z gazety, który robi kopie obrazów, niestety tylko z dysku na dysk. Przy czym kwestia kopiowania bootsectora jest osobny...
  • syn przyniósł płytę ze zdjęciami od kolegi, a nagrywarka(LG 16x10x40)zamiast otworzyć ją mówi "włóż płytę do napędu CD", przy innych płytach nie ma tego problemu, podpiąłem inny, stary CD i też nie odtwarza, a na dvd w laptopie chodzi pięknie. O co tutaj może chodzić?
  • Zapewne wielu z was mialo lub ma taki problem. Po nagraniu plyty audio cd z plikow (cda) na kompie , plyta na odtwarzaczu stacjonarnym zacina sie, przestaje odtwarzac, nie moze znalezdz nastepnego utworu itp. Probowalem nagrywac na roznych nagrywarkach ( plex, nec, asus ) oraz roznymi programami ( nero, ashampo, burrrrn ) oraz na roznych szybkosciach , nawet x1. Niestety nie pomaga. W mniejszym lub wiekszym stopniu, ale zawsze ten problem wystepuje.Probowalem na roznej jakosci nos...
  • Czy moge prosić o wyjaśnienie różnić i cech charakterystycznych?
  • dodalam nowy dysk i 3 partycje 'zabrały' mi literki odpowiadajace nagrywarce i cd ktorych teraz nie moge doinstalowac co mam robic ??? :)
  • Witam. Mam problem z laptopem a właściwie z systemem Win Xp Pro. Laptop ma juz ponad rok i przez ten czas był dość intensywnie używany, więc nadeszła pora na przeinstalowanie systemu. Mam jednak problem, ponieważ do komputera było dodane cd do odtwarzania systemu (od producenta). Użyłem jej juz ze 3 razy ale niestety nie jestem zadowolony ponieważ zostawia jakies smieci na dyskach. Teraz zastanawiam sie czy nie użyc Ultimate Boot cd do sformatowania dysków przed instalacją systemu...
  • Mam nie lada problem. Na moim nowym kompie skopiowałam sobie foty zrobione na cyfrówce na płytę CD-R. Są one odtwarzane na kompie, o ile się nie mylę, w formacie JPEG. Na płycie mam również nagrane krótkie filmiki zrobione na aparacie, a odtwarzane przy pomocy programu Quick Time. Filmy nagrane na CD-R nie odtwarzają się wcale, natomiast foty tylko latają na kompie, na kinie domowym (a tak bardzo chciałam nasycić się wizją zdjątek na moim pięknym i nowym tiwi! ;-) nic nie widać, n...
  • Czy jest jakis osobny program do tego? Czy w jakims nagrywajacym mozna zabezpieczyć? Czy w ogóle można?
  • pod koniec procesu wyskakuje komunikac ze nośnik nie jest kompatybilny z urządzeniem, albo płyta słabej jakości?? o co chodzi?? faktycznie płytę miałam najtańszą.... ale czy to napewno o to chodzi??
  • Doradźcie mi czym tak naprawdę należy się kierować przy wyborze płyt, aby mieć pewność, że ta wybrana będzie jednocześnie i CICHA, i TRWAŁA, i względnie TANIA. W lutowym magazynie CHIP opublikowano wyniki testu płyt CD-R: 1.Plextor CD-R 80Min 48x 2.SONY CD-R 700MB 1-48x 3.Maxell CD-R80XL 48x 4.MMORE CD-R 80Min 52x 5.Platinum CD-R 700MB 52x 6.Esperanza silver-blue CD-R 700MB 48x 7.Imation CD-R 700MB 48x 8.icam CD-R 700MB Multispeed 9.LG CD-R 700MB 48x 10.Verbatim Datalife CD-R 700M...
  • Mam problem z CD-ROM. Po włożeniu CD-ROM do stacji komputer się pyta czy chcesz uruchomić ten program, odpowiadam, że tak, a na to komputer to włóż CD- ROM, a przecież ten CD-ROM jest już włożony. Co to znaczy? Pomożcie. Dzięki.

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.