Forum   champion

champion

(5 wyników)
  • Hej! Czy ktoś orientuje się w zarobkach w supermarketach Champion - chodzi konkretnie o kierownika działu? Nie wiem, czy lepiej iść do Biedronki na zast. kier. sklepu (za 1500 netto), czy podziękować i aplikować do Championa?
  • Patriotyzm europejski - Sorry komisarzu to dla PiS zbyt szerokie horyzonty
  • Dzień dobry, Pytanie w sumie jak w temacie. Oferują pracę na farmie (pakowanie jajek) i przy produkcji lamp do samochodów. Stawka ok. 6-8 brutto na godzine, każda godzina liczona tak samo, nawet w sobotę. Mieszkanie ok. 50/mies. Dowóz do pracy busem free. Wykładają kasę na rejestrację w HO, potem odbierają to z wypłaty przez 10 tyg. Pomagają z NIN i kontem bankowym. Praca w Oxfordshire. Co sądzicie? Bo mnie wychodzi wg obliczeń tak: 6 funtów x 10h = 60 funtów brutto / dzień, co d...
  • jako wlasciciel prowadze mala agencje PR (4 osoby). do tej pory na wizytowce mialem po prostu nazwisko, adres itp. teraz chce jakos sie podpisac: prezesem nie jestem wiec kim? "managing director" "client service manager" hm???
  • orientuje sie ktos moze jak wyglada i ile kosztuje zakup szczeniaka i przetransportowanie go samolotem z usa do polski ? watek moze troche nie na temat, ale umieszczam go tutaj, poniewaz udziela sie tu troche osob, ktore mam nadzieje moga mi udzielic odpowiedzi z gory dzieki ;>
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.