Forum   cyców

cyców

(2847 wyników)
  • No cholery dostane: cyc, cyc, cycuś, cysio, cycunio, CYCA DAJ MATKA! Jak jestem w pracy jest ok, ale jak tylko jestem w domu to wisi na cycku. Tzn. bawi sie z 10-15 min. a potem przybiega, rozbiera mnie, wyje, wciska glowe i rece pod bluzke i WYJE. Dostanie cycka to nawet nie je (bo je tak naprawde ze 3 razy na dobe) tylko mlasnie dwa razy, pomiętosi chwilke, pouśmiecha się do cycka i leci do zabawy na 10-15 min. I tak cały łikend. W nocy to samo - nie je tylko ciumka a jak jej zabior...
  • Niedługo wracam do pracy po urlopie wychowawczym , mój synek za dwa tygodnie skończy rok, i cały czas pije mleko z cyca, czy jest jakiś sposób żeby odzwyczaić go od zasypiania przy cycu? Pediatra powiedziała żeby cyca zabierać do zasypiania bo dziecko traktuje go jak smoczek i nie dawać kategorycznie, ale ja nadal chciałabym małego karmić tak przynajmniej do półtora roku więc nie chcę mu wprowadzać mleka modyfikowanego. Smoka mój synek nie zna wcale Drogie mamy czy możecie mi coś poradzić?
  • A weźcie sobie nanieście własnej ziemi, zbudujcie własny kopiec i wtedy będziecie go przekształcać! Jak was znam to wyjdzie wam kolejny hitlerowski pomnik!
  • moj synek urodził sie z wagą 4,600kg mierzył 62cm i teraz ma 8,5 miesiąca i waży 8 kilo. Próbowałam od 3 miesiaca przestawić go na bytelkę ale on tylko płakał niż miał wiąść cokolwiek innego do ust. musiałam wrócić do pracy ale jak jak jemu był potrzebny cyc kupiłam dostępne na rynku butelki myslac ze może kształt smoczka coś zmieni ale nic. w rezultacie nie wrócilam do pracy i ciagle nie moge ( a bardzo ciezko nam w tej sytuacji) próbowałam wszystkiego łacznie z głodówką czyli nie dawałam mu...
  • to nie cyce ale samo poruszenie tym tematem tworzą zadupiastść i zasciankowość Rzeszowa - nie przeszkadza nikomu golizna w reklamie, w kioskach ruchu, gazetach - nie przeszkadzają reklamy srodków dopochwowych i podpasek w tv podawane ze szczegółami klinicznymi w porze obiadowej w niedzielę itd, ale kilka cycków maźniętych na tekturze powoduje burzę i pisanie pism przez oburzonych ...czekamy jeszcze na płomienne przemówienia z ambon jak to niszczy sie katolicki wizerunek naszego społeczeństwa ...
  • Siedze sobie spokojnie w kafeji na zewnatrz, piekna pogoda, upal jak cholera, popijam piwko. No i coz ja widze. Dziecko zaczyna wrzeszczec, matrona wystawia wielkiego cyca i karmi, karmi, karmi, po czym dziecko beknie, wezmie szmate, wytrze cyca i chowa z powrotem do stanika. Widok okropny, niedobrze sie robi. Coz to za brak kultury, brak poczucia estetyki i wstydu. Widzialem tez kobiety, ktore na krzyk dziecka wyciagaly z torebki butelke, jak trzeba bylo podgrzac nie bylo problemu z kuchen...
  • Pisanie o "cycach" i znanych z historii teatru chwytach, bez próby zrozumienia i opisania kontekstu, ich tła i roli, to, pani recenzentko muzyczno-teatralna Alexxxandro, trochę za mało jak na recenzję teatralną. Nawet jeśli stawia się dopiero pierwsze kroki w recenzowaniu. Coś czuję, że pani wiedza z dziedziny teatru jest tak samo przepastna jak z jazzu. Czy pani naprawdę już ukończyła liceum? Może na razie niech to będzie pani celem. Potem niech pani przestani pisać sloganami. Dopiero wtedy ...
  • dziewczyny pomóżcie, podpowiedzcie, pocieszcie albo już sama nie wiem co jeszcze... otóż moja córa oczywiście kp ciągle zaczęła mieć jakąś dziwną manię, mianowicie od kilku dni a właściwie nocy ciągle na mnie wisi, nie je tylko właśnie wisi, śpimy razem więc niby nie powinno to stanowić problemu a jednak, bo jak tylko się odwrócę na drugi bok już mnie rusza i "mniam mniam" smoka nie chce, noszenia, śpiewania, lulania nie chce, chce spać z cycem w buzi i KONIEC bo jak nie to wielki wrzask i t...
  • Mam takie pytanie do mam ktore karmia piersia, badz zakonczyly juz kp a ich dzieci usypialy wieczorem na cycku. Ja tez kp i dziecie usypia na cycku, potem zostaje z nami w lozku, albo go przenossze do lozeczka, jak juz sie sama klade, zalezy jak mocny ma sen, tak sie zastanawiam jak potem nauczyc dziecie zasypiac bez drastycznych metod. Jak to bylo u was dziewczyny? Czy latwo nauczyc dziecko spac po odstawieniu? jak wasze dzieci to zniosly? Obecnie dziecie niemobilne, ale sie zastanwiam,...
  • Dzien dobry ! Moja Ninka ur. w terminie, waga 3350, 54 cm. Do 3,5 miesiaca przybierala na wadze za duzo, nawet lekarz kazal ograniczac karmienia, w dodatku wymiotowala chlustajaco wiec martwilam sie, ale badania w tym usg brzuszka wyszly ok. W wieku 3 miesiecy wisiala mi na cycu 30-40 minut, podwoila wage urodzeniowa, w wieku 3,5 miesiaca przestala wymiotowac i od tego momentu z zarloka przeistoczyla sie w niejadka. Przy piersi byla poczatkowo 5 min., a o potem tylko max 3 minuty i t...
  • Witam, Mala ma 11mcy od samego poczatku nie ma smoczka. Smoczkiem dla niej jest cyc. Najwazniejszy jest do usypiania i w nocy!!! W ciagu dnia dostaje juz inne smakolyki i tu sobie dajemy bez cyca rade. Niewiem jak mam sobie poradzic z nia jak bede ja probowala odstawic calkowicie od cyca. Jak to zrobic??? Ze starsza nie mialam problemu bo miala smoka. jak plakala i do zasypiana dostawala smoka i bylo po problemie. A tu?!?! Jak bym wiedziala ze z barkiem smoka bedzie taki problem. to bym prob...
  • Zakładam ten wątek, bo ostatnio temat pojawia się w wielu wypowiedziach na tym forum. (Na inne nie zaglądam, więc nie wiem). Dowodzi więc, że istnieje tu kwestia sporna, której warto przyjrzeć się z bliska. Być może temat wątku wydaje się kontrowersyjny, ale właśnie taki ma być! Przechodzą mnie ciarki ilekroć czytam, że "daję mu cyca", "usypia z cycem w buzi", "mam cyce gotowe do podania". Lllludzie! Cyce ma krowa! Trochę szacunku do samych siebie na litość boską! Gdyby ktoś (w domyśle pod...
  • [img]http://e2.pudelek.pl/p1862/83dbba3c0026a8564b5b963d[/img] Jakby któraś nie znała to jest Paula (ta od głosu podobnego do Edzi)
  • [b]Dylematy feministek. [/b] ... Dla wielu feministek rodzenie i posiadanie dzieci nadal ogranicza naszą wolność, nasze działanie, nas same i w związku z tym karmienie piersią może stać się symbolem totalnego zniewolenia. Zwłaszcza karmienie piersią na żądanie, a o takim najczęściej mówimy, bo z dzieckiem trzeba być cały czas i w trakcie ważnego spotkania czy imprezy rodzinnej, należy po prostu wyjąć pierś i karmić, bo mały człowiek sobie tego życzy, głośno się tego domagając. I to m...
  • Witam, mam półroczną córeczkę, jako noworodek spała grzecznie w łóżeczku, budziła się co 2-3 godz na jedzenie, niestety w wieku 3.5 miesiąca miała operację, po której przez tydzień nie mogłam jej karmić piersią, teraz mam taki problem,że mała śpi w nocy tylko przy cycu, w naszym łóżku, wygląda to tak,że mała ssie, za chwilę puszcza pierś, znowu szuka, bardzo często zmusza mnie do zmiany piersi. W rezultacie wygląda to tak, że co chwila mnie budzi, zmieniamy pozycję i tak nie wie...
  • Eeeee! Kopiec Wandy! Szkoda, że nie na łące w Kłaju... No cóż, wymiękły stare pie... Krakusy. Wapno (czytaj SKOZK). Pewnie Ziejka przestraszył się tej orgii, do której miało dojść na łonie tej piersi, tzn Krakusa. A tak swoją drogą, to Ziejka też jest "ten tego", że normalnego babskiego, smakowitego cycka nie chciał?
  • już nie mam żadnych wątpliwości, że obcięcie budżetu KBF-owi było słusznym posunięciem. --

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.