cytologia

cytologia

(537 wyników)
  • Pani Doktor, bardzo proszę o interpretację wyników cytologii, wizytę u ginekologa mam dopiero za misiąc, a wydaje mi się, że cytologia nie jest prawidłowa. "Gr. II prawidlowe komórki nabłonka płaskiego. W ujściu liczne komórki nabłonka gruczołowego. Mierny odczyn zapalny zewnątrzkomórkowy". Proszę o wyjaśnienie, najbardziej niepokoją mnie te "liczne komórki nabłonka gruczołowego" oraz "mierny odczyn zapalny zewnątrzkomórkowy", co to może oznaczać???
  • dziewczyny, czy Wam tez sie zdarzyło lekko krwawic po badaniu ginekologicznym? bo mi za kazdym razem,tylko nie wiem czy to jest normalne czy wywolane nadżerka szyjki macicy?
  • Mam ptanie odnośnie nadżerki czemu jest nie wskazane usuwać jej przed pierwszym porodem, czym to grozi?byłam u lekarza i stwierdzł Ze mam dużą nadżerke ale przepisł mi tylko albothyl bo stwierził ze jeszcze nie rodziłam to nie będzie jej ruszał przepisał mi jeszcze tabletki anty ktore jóż brałam już wcześniej i kazał mi przyjsc za pół roku do kontroli.Nie wiem co mam teraz tym myśleć ,boje sie troche:(
  • Witam, Oto kilka pytan: 1) czy przy dobrych wynikach krwi może być inwazyjny rak szyjki macicy? 2) czyzaparcia występują przy nadzerce? 3) czy bóle krzyza wystepuja przy nadzerce? 4) czy 4 lata po wykryciu kłykcin i 5 lat po pierwszym wspolzyciu moze rozwinąć się rak inwazyjny szyjki macicy? 5) gdzie w warszawie robią dokładnie cytologię? 6) czy to mozliwe zeby przy grupie 1 cytogoli (dwa razy pod rząd) mimo wszytsko rozwinął sie rak? czy cytolog moze pomylić się dwa razy pod rząd w ...
  • Mam 25 lat byłam u ginekologa ale cytologii nie miałam (byłam w ramach NFZ..)Teraz myślę o prywatnej wizycie.Czy powinnam się jakoś przygotować i czy można ja "z miejsca zrobić"?W którym dniu cyklu najlepiej? Czy należy się umówić na samo pobranie materiału? Dzięki
  • Dziewczyny, ponieważ mam mętlik w głowie czytając różne fora :) proszę wypiszcie mi w punktach niezbędne badania do IUI, które pominęłam ... 1. wiem ze hormony 3-5 dc ale jakie i poźniej w którym dniu i jakie sie robi ??? 2. badanie nasienia najnowsze to wiem 3. HSG mam zrobione 4. Co poza tym ???
  • lekarz przepisal mi globulki dopochwowe, zapobiegawczo przed cytologią. czy podczas ich brania mogę się kochac? np przed zaaplikowaniem kolejnej globulki? nie zapytalam lekarza bo sądzilam ze będzie info na ulotce - nie ma. wiec pytam tu :)
  • Mam 26 lat w srode dzwonil do mnie mój lekarz gin (miesiąc temu robilam cytologie). W czwartek na na wizycie okazało sie że wyniki cytologii sa zle, grupa III. Nie wiem co mam myslec nie mam nadzerki, mówil ze szyjka cymes.... i sam jest zaskoczony wynikiem. Przepisal Albothyl ( co 3 dzien na noc ) i w przerwie 2 x dziennie Sterovag....na wyniku jest napisane odczynowe zmianykomórkow spowodowane zapaleniem i nietypowe komórki nablonka o nieokreslonym znaczeniu!!!Nie wiem co mam ...
  • jak czesto chodzic do ginekologa? co jaki czas powinnam miec wykonywaną cytologie? dziekuje za odp
  • Mam kilka takich pytan, Ginekolog wyslal mnie na usg brzucha i cytologie, a ja nie mam zielonego pojecia co to za badania i do czego sluza. O ile usg jeszcze z czyms mi sie kojarzy, to cytologia w ogole nic mi nie mowi. Wiem, ze na usg mam przyjsc w czasie miesiaczki i wypic wczesniej duuzoo plynu. A cytologia? Co to za badanie, jak ono wyglada, jak przebiega? Jak sie do niego przygotowac? I własciwie, po co robi sie jedno i drugie?
  • CYTOLOGIA

    (8)
    Witam, Wiem, że tu już było....nie mogę jednak znaleźć odp na moje wątpliwości w archiwum....Do lekarza dopiero za 2 tyg a odebrałam właśnie wyniki cytologii. Trochę sie zmartwiłam bo zawsze miałam I gr. W zeszłym roku, 3 miesiące po porodzie też była jedynka. Dzisiaj na wyniku mam IIgr i naskrobane odręcznie jakieś info, że zmiany zapalne i odczynowe + b. liczne leukocyty!!!! Co to może oznaczać??? Te zmiany ODCZYNOWE mnie niepokoją....Jeśli ktoś się orientuje to będę wdzięcz...
  • W lipcu 2007r. usunięto mi macicę wraz z przydatkami z powodu obecności komórek przed rakowch.Od grudnia plamię z coraz większą częstotliwością tzn co 10-14 dni jest to jednorazowy incydent w ciągu dnia.Byłam u ginekologa i powiedział mi,że je wszysto w porządku, ale w szpitalu po operacji mówiono mi,że krwawień rzadnych już nie będę miała.Zastosowano terapię zastępczą hormonalną- ACTIVELLA.Co mam robić,a może ktoś już miał taki problem ? pomóżcie.
  • Pani Doktor (oraz forumowiczki) Mam 24 lata (jestem szczupla i wysoka jesli ma to jakies znaczenie) cale zycie mam za długie i nieregularne miesiaczki miedzy 32-50 dni. Nigdy nie wiem kiedy "dostanę"... Połtora roku temu poroniłam (w 11tym tygodniu ciąży) i nie zrobilam łyzeczkowania, wszystko płynęło ze mnie, miałam silne skurcze macicy, po dwóch tygodniach robilam już badania cytologiczne częste i bralam betadine, aż cytologia była "czysta". Potem bralam microgynon pół roku, al...
  • Witam Was!! Może któraś miała podobny problem do mojego bo nie mam pojęcia co to jest:( Od pewnego czasu mam lekkie pieczenie w pochwie, ale gdzieś bardziej w górnej części i tak dokładnie nie mogę tego umiejscowić.Szczypie gdzieś po prawej stronie i jakby w jednym małym punkcie.Nie wygląda to na drożdże ,nie zauważyłam upławów,cytologia w normie.Z góry dziękuje za podpowiedzi.Pozdrawiam !!
  • Dzień dobry, Proszę o interpretację cytologii gr II, 13 dzień cyklu. Estrogenna reakcja nabłonka pochwy. Mieszana flora bakteryjna typu pałeczek oraz ziarniaków. W tle rozmazów nieliczne granulocyty. W rozmazie z kanału szyjki macicy nabłonków gruczołowych typu endocerwikalnego nie znaleziono. Mój lekarz stwierdził, że nie mam żadnego stanu zapalnego. Ale mam pewne wątpliwości. Niestety nie wyjaśnił mi, co to są te pałeczki i ziarniaki. Proszę o Pani opinię. Dziękuję i pozdrawiam.
  • Od 3 lat wychodzi mi zawsze to samo: II grupa ostry stan zapalny. Srednio co 2-3 miesiace dostaje rozne srodki: Nystatyne, Macmiror, Gyno-Pevaryl, kiedys nawet Orungal dostalam, Palin i Lactovaginal oczywiscie. W ciagu tych 3 lat leczylam tez nadzerke i pozniej przez chwile byl spokoj. Teraz bylam na wizycie: z nadzerka ok, ale cytologia: ostry stan zapalny. Dostalam Betadine. Nie rozumiem zupelnie o co chodzi. Czy mam jakies zaburzenia odpornosci? Czy to z powodu Cilestu? Nie...
  • Ile płacicie u swojego ginekologa za badania kontrole z cytologią?
  • witam wszystkie dziewczyny, skoro tu jestem mam pytanie do znawcow: czy mozliwe jest nie wykrycie nadzerki przy regularnych (co6mies) badaniach cytologicznych? Nadzerka byla dosc spora, lekarz, ktory mnie operowal powiedzial, ze na szczescie nie byla rakowa. pozdrawiam
  • Czy przewlekła grzybica moze wpływac na wyniki cytologii? W sensie na grupę II lub III. Czy sa to zupełnie niezalezne od siebie kwestie?
  • Witam! Dziś otrzymałam wynik, zawsze miałam IIgrupę mam też nadżerkę.Wizyta dopiero za tydzień a wynik bardzo mnie niepokoi.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam!

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.