czasu

czasu

(28 wyników)
  • Witam, 12 stycznia 2010 odeslalam laptopa firmy Benq na gwarancje (prosto do serwisu do kalisza), komputer przyjeto (tzn zakwalifikowana na naprawe gwarancyjna) i kazano czekac. W koncu po 21 dniach udzielono nam informacji, ze laptopa naprawic sie nie da i ze producent podjął decyzje o zwrocie pieniędzy. Kazano Nam wysłać kopie faktury na kupno laptopa oraz pismo o zrzeczeniu sie praw do tamtego zepsutego komputera. Juz pomijam fakt, ze niespecjalnie podobało mi się to, że nie mam za...
  • Oddałam sprzęt do reklamacji. Na zgłoszeniu wyznaczono planowany termin rozpatrzenia na 14 dni. Kiedy po tym terminie zadzwoniłam do sklepu powiedziano mi, że 14 dni ma na naprawę warsztat, do którego oddano sprzęt, a potem, że sklep może przedłużyć czas rozpatrywania reklamacji do 21 dni (inna sprawa, że ten termin też minął). Czy sprzedawca ma rację? PS. Chodzi o sklep OBI. Tam rozmowy są o tyle trudne, że obsługą klienta zajmują się niekompetentne dziewczyny, które właściwie n...
  • Zgłosiłem w Euro RTV AGD aparat fotograficzny do reklamacji. Upłyneło ponad 14 dni i nadal nie ustosunkowali się do mojego zgłoszenia. Mówią, że minimum 3 tygodnie trzeba czekać na odpowiedź z ich strony.(tydzień liczą na dostarczenie aparatu do serwisu w Warszawie). Czy dobrze rozumiem, że wg prawa Polskiego mam prawo żądać od sklepu w Sosnowcu wydania nowego aparatu, lub zwrotu pieniędzy bez czekania już na odpowiedź serwisu w Warszawie, tam też sklep z Sosnowca wysłał aparat. Źró...
  • Witam, Na poczatku sierpnia padla mi plyta glowna w komputerze, 9-go oddalem ja na gwarancji do sprzedawcy. Powiedziano mi, ze bedzie za 3 tygodnie. Pojechalem dzis po plyte (dzis mijaja 3 tygodnie). Niestety plyta nie wrocila jeszcze z serwisu, do ktorego przekazal ja sprzedawca. Powiedziano mi, ze ow serwis ma 21 dni na naprawe, a do tego dochodzi jeszcze czas przesylki plyty do/z sewisu i dlatego jeszcze jej nie ma. Stad moje pytania: 1. Jaki jest czas na naprawe gwarancyjn...
  • Sklep do którego oddałam telefon (korzystając z gwarancji) przekazał telefon do serwisu dopiero po 15 dniach kalendarzowych!!!! Podczas gdy serwis faktycznie naprawiał telefon przez 11 dni. Zatem serwis wywiązał się ze swoich warunków. Szkoda,że tylko serwis. Intuicyjnie przewidując taką możliwość, oddając telefon spytałam w sklepie czy mogą mi napisać datę zwrotu telefonu na zgłoszeniu gwarancyjnym, wymigali się, mówiąc, że będą dzwonić, gdy telefon wróci z serwisu. Zapewniali, że będzie ...
  • mam telefon na karte w sieci Plus, poniewaz przebywam za granica, nie uzywam polskiego numeru od miesiaca, niedawno jednak wlaczylam polska komorke. Otrzymalam nastepujacy sms: "Doladuj sie i wykorzystaj pienadze,ktore masz na koncie. Jesli nie zasilisz konta w ciagu 3 dni saldo na twoim koncie zgodnie z regulaminem zostanie wyzerowane". Nie wiem czy ten ichni regulamin jest zgodny z prawem, wydaje mi sie natomiast karygodn, ze zaplacilam pieniadze za kod doladowujacy, a siec ...
  • Chciałbym jednoznacznie się dowiedzieć jaki jest czas czekania na reklamację butów? Czy jeżeli zostałem poinformowany, że odpowiedź będzie w ciagu 21 dni.. roboczych jest to zgodne z prawem?W tej chwili mija już 19 dni kalendarzowych, kontakt ze sklepem nic nie dał gdyż powiedziano mi że nic jeszcze nie wiadomo.
  • Witam.Proszę o pomoc,chociaż nie wiem czy trafiłam pod dobry adres/a jeśli nie uzyskam tu odpowiedzi,to gdzie powinnam się zwrócić?/ Do szkoły językowej Speak up zapisała się bliska mi młoda osoba/chociaż pełnoletnia/;Jak powiedziała rekrutacja przebiegała bardzo szybko i zanim się zorientowała/tak mówi/już podpisała umowę ze szkołą?i bankiem?który kredytował tę naukę;Jak to załatwiono z bankiem,nie wiem,bo już w tym czasie była zadłużona,tak,że inne banki odmawiały kolejnego kredytu,ty...
  • Dzień dobry, czy wypadnięcie fleczków ( ich zagubienie) podlega reklamacji?? (wymianie obuwia na inny?)
  • po skrócie:w 2007 roku zawarłam umowe z przedszkolem na czas nieokreślony.teraz mam podpisac nowa umowe ponieważ po kontroli okazało sie ze stare umowy sa nieważne(chodziło o to ze placilismy czesne za miesiac sierpien a w tym czasie placowka byla zamknieta)nie wspomne juz ze podniesli czesne i nie informowali o tym pisemnie rodzicow co bylo niezgodne z regulaminem przedszkola.wg mnie to powinnam chyba dostać aneks do umowy a nie podpisywac nowa i to z data wsteczna od 09/2008.aha i jeszcze p...
  • mianowicie w grudniu zakupilem w salonie formowym usluge dostepu do internetu wraz z modemem. w trakcie zakupu wyraznie pyatem sprzedawców czy we wskazanym konkretnym miejscu, bo tylko tam mialobyc używane urządzenie, szybkosc dostepu to tzw GPRS czy szybsze EDEG. uzyskalem kilkakrotnie informacje iż EDEG, podobnie zreszta spzredawczyni pokazala mi strone informacyjna Plus wraz z mapka gdzie rowniez był wykazany EDEG. bylo to o tyle istotne, ze w tym sammy miejscu mam dostep do sieci bezprzew...
  • Mam prośbę o wyjaśnienie w jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot abonamentu za internet za czas kiedy komputer był w reklamacji. Jakie dokumenty przedstawić, czy podać numer konta, czy muszę powoływać się na zapisy ustawowe? Czy przysługuje mi zwrot za czas kiedy był w serwisie, czy też za czas kiedy był w sklepie zanim go odebrałam? Czy jeżeli posiadam pakiet telewizja+telefon+internet dzięki czemu za każdą usługę mam korzystne warunki, to do zwrotu za internet powinnam żądać zwrotu po ...
  • Dnia 4.02.09 zakupiłam buty kozaki. Następnego dnia ubrałam je po raz pierwszy i przeszłam w nich dosłownie parę kroków( z domu do samochodu, z samochodu do sklepu, do samochodu i do domu ). Dziś zauważyłam ze flek z buta wypadł. Byłam w sklepie w którym zakupiłam obuwie. Pani ekspedientka stwierdziła, że fleki nie podlegają reklamacji(powiedziała też, że te same buty już ktoś oddał do reklamacji i po jakimś czasie przyszła negatywna decyzja i że może mi ją przyjąć ale to nic nie da). M...
  • Dwa miesiące temu zgłosiłam reklamację sofy.Po odczekaniu umówionych max.3 tyg.nikt nie zadzwonił.W sklepie przekonano mnie,ze jednak ktoś dzwonił,tyle,ze to było w godzinie mojej pracy/nie mam możliwości sprawdzania tel.podczas pracy/.Podałam więc drugi nr.telefonu/osoby z rodziny/ na wypadek,gdybym nie odebrała pierwszego.Tym razem żadnego odzewu.Czekam dwa miesiące,na kolejne ponaglenie w sklepie,z serwisu przyszła odpowiedź,ze ktoś inny przyjmował zgłoszenie i przez to całe zamiesz...
  • Witam; Sprzedawca wymienil towar na nowy ( zepsul sie )w 11 miesiacu po zakupie ( a gwarnacja byla na 12 miesciecy )! I teraz moje pytanie czy gwarancja jest wazna tylko 1 miesciac czy powinna byc nowa na kolejna 12 miesiecy ? To samo pytanie przy niezgodnosci towaru z umowa ( 24 miesiace )wazne jest od dnia zakupu czy od dnia wymiany towaru na nowy ? W jaki sposob mozna udokumentowac wymiane towaru na nowy ( dowod zakupu jak i gwarancja pozostala z starego zepsutego urzadzenia k...
  • 25 pazdziernika 2007 r. zlozylem reklamacje karty graficznej zakupionej w sklepie internetowym (Proline). Reklamacja stała zlozona i przyjeta w lokalnym oddziale sklepu w Gliwicach. Reklamacja zostala uznana, ale mimo moich staran (wielokrotny kontakt telefoniczny, osobista wizyta w oddziale) karta do 02 lutego 2008 r. nie została wymieniona ani naprawiona. Po moim ostrzezeniach o skierowaniu sprawy do sadu pronowano mi wymiane na podobna karte. Czy mimo tego, ze zaproponowano mi teraz ...
  • witam,prosze o odpowiedz,reklamacja obuwia,informacja co z reklamacja ma byc wiadoma najpozniej 14dni,a do kiedy buty mają przyjść i mają być w sklepie,częste problemy z tym mam i już sama nie wiem jak to jest zgodnie z przepisami,czekam i dziekuje
  • Nie mówcie że to spam,( przeczytajcie przykłady w poprzednim wątku) mam szukac dalej w internecie?, mogę dać codziennie kilkadziesiąt opinii na temat Vobis, dla tego prawnika co opiekuje sie forum temat wydaje się być zakazany!!! To nie jest nudne , to jest tylko denerwujące dla ludzi z Vobis. Dla Pana ŁASKI ( kierownik działu reklamacji Vobis) 250 000 000 bitów to 250 GB, tacy są specjaliści Vobis!!!!. Panie mgr inż. ŁASKA MILION TO MB, BILION TO GB, BAJT TO 8 BITÓW, jeżeli Pa...
  • Witam.W maju zakupiłam piękne półbuciki ze skóry kolor biały za 168zł cena dośc wygórowana zważając na mój rozmiar(35)oraz jakość buta,po około dwóch tygodniach od zakupu oraz użytkowaniu butów po zabrudzeniu umyłam buty wacikiem do twarzy oraz mydłem używając niewielkiej ilości wody.Buty w miejscach gdzie je przemyłam zmieniły kolor na żółty w efekcie po jakiejś godzinie wyglądały okropnie ze śnieżnobiałych bucików zrobiły sie żółte z nierównymi naciekami.Buty natychmiast oddałam do reklamac...
  • moja reklamacja nie została uznana mimo sporej ilości dowodów: zdjęcia, mapy "hotelu",komisariat policji, lekarz, biling rozmów telefonicznych do ambasady, konsula, biura podróży, itd. Jaki czas mam na ponowne zgłoszenie zarzutów wobec biura?
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.