Forum   czopki

czopki

(134 wyniki)
  • Za kilka dni cała rodzina ma się przeleczyć Tinidazolem, dorośli tabletki, dzieci czopki - i tego się trochę boję. Wiem, że to może dziwne pytanie ale macie jakieś sprawdzone sposoby wkładania czopka dziecku.... , co zrobić aby nie wychodził, jak daleko wepchnąć...., w jakiej pozycji najlepiej ułożyć dziecko, ile musi siedzieć czopek aby zadziałał , a jak wyjdzie razem z kupą...... :). I drugie pytanie czego mogę się spodziewać, jakiegoś pogorszenia, bólu brzuszka, biegunki itp , jak Wasze...
  • Tak sobie analizowałem różne ceny na DOZie i zauważyłem że metro w czopkach jest kilka razy tańsze niż w tabsach. Nie wiem jak z wchłanianiem ale wg mnie może być nawet lepsze. Ktoś stosował?
  • Napiszcie, czy ktoś brał może tryptany w czopkach? Bo tryptany w zastrzykach,jak się od Was dowiedziałam ,są. Czy są w ogóle w Polsce tryptany w czopkach. Mam kłopoty z żołądkiem i chętnie zamiast tryptana-tabletki zstosowałabym czopka. Jeśli są czopki, to ile kosztują. Napiszcie, jeśli coś na ten temat wiecie. pozdr.
  • Czesto przewija sie na forum uwaga ze szkoda wziac tego lub tamtego bo jak zwrocimy to sie zmarnuje, albo ze zdalo sie psu na bude bo z powodu wymiotow stracilismy lecznicze dzialanie jakiegos medykamentu. Przypominam wiec ze sa takze leki dostepne w innej postaci niz tabletki do polykania. Sa takze CZOPKI WAFLE lub OPLATKI rozpuszczalne w ustach SPRAY'e do nosa ZASTRZYKI Wafle (oplatki) sa bardzo dobre bo prawie natychmiast sie rozpuszczaja w ustach, nie trzeba nawet ich...
  • czy karmiąc piersią mozna uzywac czopki POSTERISAN na hemoroidy???...niestety mnie ta przykra sytuacja dopadła...w ulotce nic nie pisze.
  • wybieram sie do chirurga w sprawie hemoroidow. czy przed wizyta nalezy wykonac lewatywe czy wystarczy przeczyszczenie za pomoca czopkow przeczyszczajacych??? co jest latwiejsze/ lepsze w uzyciu jesli bez roznicy jest czym sie przeczyszcze?? czy powinnam byc tez na czczo??
  • działa bdb,szybko sie wchłania, czasem dzieki temu ból nie występuje a jedynie lekkie otępienie.Rano jest juz ok... sprobujcie!
  • prosze o rade- zawsze jak gdzies wyjezdzam to mam zatwardzenia, niestety tak bylo zawsze. pomyslalam sobie ostatnio, ze moze przed wyjazdem moglabym kupic jakies czopki i sie porzadnie wyproznic?? (dzien przed wyjazdem)co o tym sadzicie? czy z medycznego punktu widzenia ma to sens??? robilabym to tylko sporadycznie. jezeli mozecie mi polecic jakies czopki bardzo prosze o rade. tabletki albo herbatki z senesu nie bardzo mi pomagaja. bardzo prosze o rade.
  • Witam, Jak w temacie pilnie poszukuję czopków, które pomogą mi zwalczyć migrenowy ból głowy. dotychczas brałam czopki Pyralginum 750 mg. Pomogały, i to bardzo. Niestety zostały wycofane.A zatem: 1) jakie inne (tylko) czopki możecie mi polecić; 2) próbowałam juz przepisany przez lekarza Naproxen 500mg, ale on mi nie pomga. Z góry dziękuję :)
  • Witam Poszukuję Tolarginu w czopkach. Jest to lek rozkurczowo-przeciwbólowy, który bardzo pomaga na bóle neuralgiczne. Niestety w aptekach nie można go w tej chwili kupić, przynajmniej w Gdańsku. Może ktoś ma go w swoich zapasach i nie jest mu potrzebny. Odkupię. pozdrawiam daga
  • wet kazala mi wsadzic temu nieszczesnikowi czopek w tylek, zeby chyba dostal rozwolnienia. kupilam czopek dla dzieci i bardzo delikatnie probowalam mu go wsadzic, ale zaczal kwiczec, jakby ktos poniekad zaczal go gwalcic...no i spasowalam. i wogole wydaje mi sie, ze ten czopek jest za duzy w stosunku do jego tylka, ale nie moge go pociac, bo bedzie mial ostre krawedzie. pomozcie, czy ktos sobie z czyms takim poradzil? na razie dalam mu mleka z nadzieja na rozwolnienie, ale nie dzial...
  • Prosze polećcie sprawdzone czokpi,globulki na stan zaplany pochwy,które sa bez recepty,działają szybko,ktore same stosowałyscie.Dziekuje
  • Jako, że nie trafiłam na pediatrę znającego się na rzeczy- lamblie ++ i candida ++ u 3,5 letniego syna- przepisał młodemu furazolidon- ( my z mężem od naszych lekarzy dostaliśmy tinidazol)chcę znów iść dziś do pediatry i zmienić ten furazoilidon na tynidazol w czopkach dla małego. Chciałabym wiedzieć jak Wy stosowałyście ten lek u Waszych dzieci( w podobnym wieku i wadze 14 kg.), w jakich dawkach i odstępach czasu były powtórki. Chcę się niejako zorientować, i potem porównać z tym co zaleci ...
  • Czekam w wielkim napięciu, co dalej z naszym leczeniem. Najpierw rozmawiałam z naszą alergolog. Przyznała, że jak najbardziej alergia może być skutkiem lamblii, że sama candida takich objawów jak u Krzysia by nie wywołała. I że nie jest specjalistą w tej dziedzinie, ale obiecuje wgłębić się w temat, skonsultować z gastrologiem, zapisała wszystkie moje uwagi, całą moją wiedzę na temat procedury leczenia, przesłałam jej artykuł Wartołowskiej i w piątek mam się odezwać. Po chwili napisałam też d...
  • Chodzi mi głównie o to, jak go można realnie dawkować (na ulotce jest 2 razy dziennie - czy faktycznie należy się tego trzymać, czy niekoniecznie?) Także chętnie bym się dowiedziała, czy w jakichś sytuacjach (objawach) może on wywołać niepożądane działanie? Używam go często, ponieważ moje dzieci genialnie na niego reagują. Stosuję przy ząbkowaniu (półtoraroczniak ząbkuje zawsze z osłabieniem i zawsze przyplątuje mu się przy tym jakaś infekcja), kiedy dzieci mają nerwa nieznanego mi p...
  • 3 dni temu odkryłam myjąc się, że mam guzek wielkości ziarnka grochu w okolicy odbytu - jakieś 1cm lub 2cm, tak bardziej "w górę"... Guzek jest bolący przy dotyku... Poszłabym do lekarza, ale tak naprawde nie wiem do jakiego.. proktologa? ginekologa? rodzinnego? onkologa? dermatologa? :( Czy któraś z Was miala coś podobnego i podzieli się ze mną swoją historią...? z góry dziękuję za odpowiedź...
  • Witam, nie znalazłem tego tematu w wątkach wiec rozpoczynam gdyż mam problem. Jestem tu nowy choć zaglądam od jesieni zeszłego roku. Historia moja jest standardowa jak wiele innych z forum. Kleszcz złapany we wrześniu 08 bez rumienia i innych objawów (nie pierwszy w życiu)a potem bóle mieśni i stawów, wizyty w Warszawskim Medicover u specjalisty reumatologa, który nie wpadł na pomysł,żeby zrobić testy. Po moich prośbach skierował na elisę, która niczego nie wykazała, gdyż...
  • Ile czasu i jakie środki przeciwbólowe podawaliście po operacji? Mała nie chce jeść bez środków. Braliśmy kilka dni paracetamol, teraz nurofen. Jak długo tak można? Może są jakieś znieczulacze miejscowe?
  • Witajcie, szukam rodziców dzieci ze zdiagnozowaną Achroamatopsją lub np. Dystrofią Czopków (tak czasem lekarz to określa). Gdybyśmy się postarali to może udałoby się, założyć stowarzyszenie, na wzór i podobieństwo ;) takiego zrzeszenia rodziców i dzieci w Niemczech. Byłoby nam łatwiej coś robić dla naszych dzieci. Jestem mamą Marysi (l.6), z achromatopsją. Beata GG 1046404
  • czy spotkaliście się z czymś takim, żeby dziecko po czopku nie zrobiło kupy, wkładam czopek i nic, rano zaczął się prężyć, ale kupy nie zrobił, teraz dałam czopek i nic nie działa co mam robić, mały musi robić kupę codziennie, takie są zalecenia lekarza, dostaje laktulozę 3x dziennie i na poczatku była kupa rzadka a teraz jest taka jak przed podaniem syropu tylko jaśniejsza, woda nie działa, kompot z śliwek też, już mam dość codzinnie myślę tylko o kupie :o( poradźcie prosze co...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.