Forum   düsseldorf

düsseldorf

(36 wyników)
  • Na forum emigracja nie mam sie co pokazywac wiec pisze tutaj :) (zreszta tu podobno najwieksze skupisko emigrantek) ;) Niedlugo lece z Pl do De (düsseldorf) i chcialam zapytac czy ktoras wiek jak tam jest wszystko zorganizowane technicznie? Chodzi mi o to, ze bede z dzieckiem i 2 wielkimi walizami. Wiem, ze jest tam bezposrednio dworzec, ale czy tym wozkiem lotniskowym na bagaze mozna na dworzec "podjechac" czy bede musiala ciagnac te walizy? Jak tak, to chyba bede musiala poszukac innego ...
  • Moze ktos wie, w ktorych kosciolach sa koszyki swiecone? Interesuja mnie Neuss, Düsseldorf, Krefeld, ewentualnie Mönchengladbach.
  • już 5.11.2011 [img]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/308025_254949667879010_100000919352359_771096_197404076_n.jpg[/img] Bilety pod numerem telefonu 01578 9416485 Zapraszamy.
  • dzien dobry :) mam pytanie, moze ktos wie, jak dostane sie w Düsseldorfie z lotniska na dworzec glowny? musze w miare szybko zlapac pociag ;) ile mniej wiecej trwa przejazd, daleko jest? patrzalam w necie, ale kurcze jakos to zagmatwali na stronce internet lotniska :/ pozdrawiam i milego dnia zycze:)
  • wiadomosci.onet.pl/wiadomosci/niemcy-polak-sparalizowal-ruch-na-kolei,1,3794373,wiadomosc.html
  • Szukam nauki jezyka angielskiego po polsku ,czyli dla polaka.Chodzilam na kurs angielskiego i uczyl go Niemiec i zupelnie nie wychodzi mi uczenie sie angielskiego kiedy nauczyciel tlumaczy jakies slowo z angielskiego na niemiecki a ja sobie musze to jeszcze tlumaczyc na polski.Szukam jakiegos kursu do polakow w Düsseldorfie,moze ktos wie czy wogole jest cos takiego mozliwe do znalezienia . Z gory dziekuje za pomoc.
  • toruński zarząd Bydgoskiego portu Lotniczego to koniec dobrych wiadomości ? o nowych połączenia możemy tylko pomarzyć, a stare znikają jedno po drugim, tak wygląda zarządzanie wojewódzkim majątkiem przez toruńskich specjalistów, Rozwój tylko po wschodniej stronie Wisły ?
  • Najważniejsze z punktu widzenia rozwoju lotniska jest wybudowanie szybkiego kolejowego połączenia Szczecina z Lotniskiem w Goleniowie. Bez tego możemy zapomnieć o powszechnym korzystaniu z lotniska przez Szczecinian i turystów.
  • zna ktoś? proszę o namiary i opinię, sprawa pilna, na dzisiejszy wieczór;D
  • Na prosbe autora watku.
  • Mieszkam w Düsseldorfie z rodzina.Moze ktos wie gdzie sa tu jakies kinderflohmarki?
  • Pozdrawiam wszystkich forumowiczow z uroczego Düsseldorfu. Widze, ze Jankow na forum przybywa.... A przeciez to jam tylko Janek, Jasniepana Hrabiego sluga unizony ;-))
  • www.dusseldorf2010.gosilesia.pl Jadę tam jeszcze dzisiaj, może będą rolady z modrą kapuchą? :P
  • zna ktoś może? Czy to przypadkiem nie jest dyskoteka?
  • Z powodu przeprowadzki szukam pracy w düsseldorfie lub okolicach na umowe o prace i ubezpieczenie,najchetniej przy remontach mieszkan(mam Doswiadczenie) ale nie tylko.Moze ktos cos wie.Z gory wielkie dzieki
  • Po prostu dostarczamy Niemcom miesa tzn. pasazerow ktorzy zamias przesiadac sie lub latac z Polski lataja z Niemiec. Dzieki temu rozwijaja sie porty lotnicze Niemiec a nie nasze. No ale coz skoro zgodzilismy sie na status pomocnika rozwoju niemieckiego biznesu to nie dziwota. Jeszcze tylko "sprywatyzujemy" PKP, LOT i po prostu czlowiek bez firmy z Deutsche w nazwie nie bedzie mogl nawet pierdnac
  • www.polnisches-institut.de/veranstaltung.php?id=635&kategorie=&quelle=index.php Może spotkamy się przy pierogach (?) i polskim piwie? Zresztą Instytut jest w centrum Altstadt, innych knajp też pełno ;)
  • Potrzebuje pomocy. Szukam hotelu (24/25 kwietnia), a wszystko jest zajete..... Moze ktos mi pomoze? Pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się