dania

(268 wyników)
  • Corcia trzy latka miara rotawirus. Potem przez dwa dni nie robila kupki tylko sadzila smierdzace baczki. Wczoraj zrobika dwie kupki i strasznie bolala ja pupka. Nie byly to twarde kupki wiec nie rozumiem skad ten bol. Posmarowalam sudokremem pupcie. Nie widze zaczerwienienia. W kapieli normalnie moge ja umyc, w ciagu dnia nie ma problemu tylko po zrobieniu kupy. Czy ktoras z mam miala ten sam problem. Czy to normalne? Prosze o porade.
  • co polecacie dla 2 latki? W tym tygodniu idę do lekarza w tej sprawie ale wolałabym coś na ten temat wiedzieć, żeby mi jakiegoś gówna nie wcisnął (bo akurat był przedstawiciel handlowy) Najlepsze byłaby doustna w kroplach. Co wy podajecie, czy to dobry czas na takie szczepionki? Mała bardzo mi ostatnio chorowała i chcę temu zapobiec.
  • Mój mały za 9 dni skończy 6 miesięcy odkąd je inne jedzenie oprucz piersi zaczął mieć problem ze zrobieniem kupki, teraz jest coraz gorzej kupka jest za twarda i on nie umie tego wycisnąć prubóje męczy się i nic. Lekarka powiedziała że mam mu termometrem pokręcić żeby mu pomóc może któraś z was miała podobny problem i poradziła sobie jakoś bez interwencji termometra ja niechce mu tak robić bo sie boje ze rozleniwią mu sie jelita, moze są jakieś kropelki na rozluźnienie w aptece babka ni...
  • Właśnie zauważyłam u swojej córci strasznie zaczerwienioną pipkę. Od jakiegoś czasu budzi się w nocy ze strasznym płaczem, to samo jest w ciągu dnia. Dzis nie mogłam jej za nic uspokoić i po kąpieli zobaczyłam to zaczerwienienie. Myślałam ze budzi sie przez zeby a tu chyba mamy winowajcę. Przechodziłyście przez coś takiego?? Jak jej pomóc, bo do lekarza dopiero w poniedzialek.
  • Próbuje dosladzac solic troszke to pomaga a moze czas juz na jakies inne dania tylko jakie?Czy moge juz usmazyc kotlecika mielonego?
  • Właśnie lekarka zaleciła nam stosowanie owego balonika. Tylko mam pytanie techniczne właściwie ile czasu (ile razy) należy podczas jednej sesji pompować ? Niestety Pani d. nie powiedziała instrukcji oprócz tego, żeby stosować 2-3 razy dziennie nie ma słowa o tym ile ? W instrukcji jest informacja o tym ,żeby nie stosowac przy infekcji nie stosować a moje dziecie ma katar wci ąż i wciąż i wciąż ... Czy używanie Otoventu dało rezutlaty ?
  • Może ktoś miał podobny przypadek? U mojej małej lekarz wykrył grzybiczne zapalenie pochwy. Najprawdopodobniej Jula "przyniosła" to z przedszkola. Początkowo stosowałyśmy nasiadówki, kremy i maści. Dzisiaj byłyśmy u lekarza i ten po badaniu stwierdził, że nie ma żadnej poprawy i przypisał Młodej globułki dopochwowe... I teraz moje pytanie. Jak 5-latce zaaplikować naprawde dużą globulke? Mam jej to aplikować 2 razy dziennie. Dzisiaj chciałam jej już zaaplikować, ale nie ma mowy. Mał...
  • Jakie objawy przy grypie żołądkowej?
  • Podejrzewam u mojej malej chorobe lokomocyjną. Ma 5 lat, czasem w czasie jazdy samochodem mowi ze brzuszek ją boli. Ostatnio Trzymala w rekach torbe foliowa, byla blada jak sciana, ale nie wymiotowala. Ani razu. Jutro jedziemy w kilkugodzinną podróż. Zastanawiam się, czy dać dopiero jak by coś się działo (bo tylko czasami ma te objawy), czy to wtedy zadziala, czy tez trzeba koniecznie dac wczesniej?
  • Witam Od wczoraj borykamy się z płaczem córki związanym z bólem ? pieczeniem? swędzeniem? w kroku i czasem w pupie. Wczoraj przemywając krocze znalazłam włos psa, przemyłam, wysuszyłam, miejscowo było zaczerwienione od tarcia dziecka. Posypałam zasypką i dałam przeciwbólowy lek. Po jakiejś godzinie minęło. Dziś rano ok. Do momentu zrobienia kupy, po załatwieniu się okazało się że boli i pupa i krocze. Wymyłam, wysuszyłam, dałam przeciwbólowe - zasnęła. Bo i spać się chciało, ale co mam ...
  • Witajcie, Mój sześcioletni synek ma zapalenie ucha z perforacją. Brał przez tydzień Augmentin. Niestety, lekarka po tygodniu stwierdziła, że nadal jest w uchu dziurka a nie powinno jej już po tym czasie być i zmieniła nam antybiotyk na Sumamed. Zaleciła 6 dni brania antybiotyku - raz dziennie kapsułka 250mg. Martwię się, bo synek pierwszy raz ma zapalenie ucha z perforacją. I pierwszy raz się zdarza, że Augmentin nie zadziałał. Ogólnie dziecko czuje się od początku choroby bardzo ...
  • Moj 3 latek niedawno mial zapalenie ucha srodkowego. Od tamtej pory ciagle mu przytyka ucho. Aktualnie laryngolog zalecila otovent i kazala przyjsc za 3 tygodnie do kontroli. No i tu jest tragedia - synek w ogole nie chce tego do nosa przytknac, a co dopiero w to dmuchac. Moje prosby i tlumaczenia nie pomagaja. Malo tego - w ogole nie chce wydmuchiwac nosa, bo boi sie, ze mu zatkaja sie uszy. Rece opadaj. Nie mam juz pomyslu. Probowalam takze z butelka z woda i rurka, ale on kompletnie ...
  • wiem, ze wątek może nie powinien byc poruszany na tym forum tyko na zdrowiu, ale tu jest większy "ruch". Dlatego tu wlasnie zadaje to pytanie. Macie jakies doświadczenia z lapisowaniem? W jakim wieku byly Wasze dzieci kiedy wykonywalyscie ten zabieg, czy jest efektywny (tzn. czy próchnica nie powróciła), no i jak ząbki po tym wyglądaly? Naprawde czarnieją? Synkowi mojej kolezanki w ogole nie poczarnialy, tylko przy samym dziąśle - ledwo widoczne czarne kreseczki. Polecacie na ząbki...
  • Witam wszystkie mamusie, Może panikuje niepotrzebnie, ale ja juz taka jestem. Córa moja ma 8 m-c. Od wczoraj wieczorem zaczęła pokasływać. Nie wiem, czy udaje czy to może ząbki. Naszego lekarza nie ma, będzie dopiero w przyszłym tygodniu. Czy mam działać zapobiegawczo (miesiąc temu przechodziła zapalenie oskrzeli) i dać jakiś syrop, ale jaki? czy poczekać, co z tego wyniknie? Pozdrawiam, M
  • Czy jest tu może jakiś rodzic, którego dziecko miało z tego powodu intubację? Chciałam dowiedzieć się jakiego stanu należy się spodziewać po odłączeniu respiratora? Czy choroba nawraca, czy nie ma reguły? Mój syn ma 9 mies. wczoraj intubowali go 2 raz, bo 3 doby intubacji nic nie dały i nadal krtań jest obrzęknięta.
  • odpornosci? Jescze z syna nie zeszly strupki, a juz córe wysypało- potowrnie, smaruje ja watką umaczana w gencjanie, bo sie inaczej nie da, a dzieciak ucieka i nie chce (2 lata 3 m-ce). Strup na strupie sie robi, najbardziej martwi mnie buzka, zeby ładnie wszystko zeszło. Pudrodermu tez nie toleruje, ma wysoka temperature, którą zbijam paracetamolem i ibumem. Ma apetyt, ogólnie byłoby ok, gdyby nie potworne swędzenie (dałam atarax na noc, ale chyba pobudził, wierciła sie, rzucała...
  • moja córcia (2 i pół roku) od miesiaca ma kaszel. lekarz stwierdził zapalenie gardła, powiekszone migdały. Dostała Eurespal, wit.C, wapno, tantum verde. Minęło 10 dni kaszel zmniejszyl sie trochę, ale niewiele, dostała antybiotyk. antybiotyk również nie wyeliminował kaszlu. Pediatra zapisał bactrim. Bactrim skończony, minął miesiąc od początku choroby. Mała kaszle mniej, ale jednak kaszle. Ma czasami chypkę. Gardło ją nie boli, nie goraczkuje, nie ma kataru. Wg mnie gardło jest różow...
  • Witam - u mojej Julki lekarz stwierdził ledwo słyszalny szmer nad sercem - jak jest przeziębiona to go mocniej słychac i dwa miesiące temu wlasnie lekarka go usłyszała i kazała sprawdzic jak bedzie zdrowa.Lekarz ja osłuchał i mówi że cos tam może rzeczywiście jest i dał skierowanie do kardiologa. Oczywiscie nie chcial powiedziec co to moze być bo to skierowanie dał dla mojego świętego spokoju. A co wy myslicie co to może być? Moze ktosmiał podobny problem.
  • pilne!

    (4)
    Mojemu maluszkowi (6m)dzisiaj w nocy wyrżną się pierwszy ząbek, domyślam się, że stan podgorączkowy to jest norma, ale czy objawy jakiejś infekcji to też norma? Pokasłuje i ma łzawiące oczka (są zaczerwienione) i widzę, że Weronika nie czuje się dobrze. Nie krytykujcie mnie, jestem młoda mamą, to jest moje pierwsze dziecko. Byłam dzisiaj z malutką u pediatry, zbadałą ją i stwierdziła, że wszystko jest w porządku. A mi to jednak nie daje spokoju i nie wiem czy powinnyśmy pójść do i...
  • Witam drogie emamy. Wczoraj wyszukałam posty o katarze(jak z nim walczyć), bo mam taki problem u 15 miesięcznego syna. Tam przekonałyście mnie do takiego sposobu leczenia kataru. Mam tylko problem, bo kupiłam lek HOMEDOSE 8, ale pani farmaceutka nie umiała powiedzieć ile kropelek dawać takiemu dzidziusiowi. Zaproponowała 1/2 dawki. Tak wczoraj zrobiłam, dałam 2 razy po 10 kropelek, ale noc była okropna. Nie potrafię nauczyć Piotrusia dmuchać noskiem i w nocy spaliśmy z przerwami tak okolo 3 ...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.