Forum   derealizacja

derealizacja

(16 wyników)
  • Witam serdecznie. Mam prośbę do was. Moja dziewczyna twierdzi, że ma derealizacje. W sumie to wszystko się potwierdza. Przeczytałem mnóstwo tematów dotyczących tego problemu na forach. I owszem ma derealizację. Chciałbym jej pomóc ale nie wiem jak. Myślałem już aby pojechać do dobrego lekarza psychiatry ale nie wiem czy to jest dobry pomysł. Psycholog już zaliczony, delikatnie pomógł ale szału nie ma. Jak z tym walczyć? Jak mogę pomóc osobie, którą darze uczuciem? Nie wiem skąd to się wzię...
  • Hej, Mam takie uczucie już bardzo, bardzo długo. Derealizacja, uczucie 'bycia za ścianą', bycie 'obok'. Poszukuje przyczyny tych problemów i nadal nie mogę znaleźć, o problemy z tarczycą ocierałem się już kilkukrotnie. Czy ktoś z was zna to uczucie ? A może poradziliście sobie z tym, mineło ? Jakie to było wrażenie ? Prosze, podzielcie się tym tutaj. Pozdrawiam
  • Otępienie

    (10)
    Witam,czy ktoś tak jak ja czuje teraz takie spłycenie afektu i otępienie umysłowe?nic mnie nie cieszy,nic nie smuci,wszystko jest mi obojętne.Nie da się z tym normalnie funkcjonowac na dłuższą metę. Biorę lit w dawce 750mg/dobę, Arketis 40mg na dobę i Abilify 15mg na dobe oraz doraźnie trittico jak mam problemy ze snem.Czy ktoś coś może się wypowiedzieć o tej sytuacji?lub o tych lekach ,które podałem?czy może ktoś zna jakiś lek ,który pomaga na takie otępienie ,które męczy i niszczy człowieka?
  • Co to jest?
  • Mam już szczerze dość otoczenia.. wciąż ten sam schemat: wstajesz rano, otwierasz oczy.. i następne o czym będziesz myślał do samego wieczora.. to ten przerażający, drażniący cię obraz.. Uważasz, że nie widzisz dostatecznie ostro.. że przedmioty "skaczą".. przesuwają się odrobinkę na boki, że jesteś "nieobecny", że to wszytsko do okoła tak do końca nie jest realne.. jest obce, wypłowiałe, szare i nijakie. I tak przez 1,5 roku.. Sądzę, że samą depresję mam już za sobą.. wszytskie...
  • podczas brania leków....czy to zły objaw, jeśli długi czas było dobrze?
  • witajcie, od 3 miesiecy mam nerwice lekowo-depresyjna /tak to sama diagnozuje/ psychiatra przepisal mi lexapro. od 2tyg biore po 5mg, najpierw bylo strasznie, mdlosci, zdenerwowanie, mrowienia. teraz najbardziej dokucza mi derealizacja, poczucie totalnej dekoncentracji, goraca w glowie, uczucie, ze zasne, a nie moge. od jutra zwiekszam dawke lexapro do 10mg. ktos ma podobne dosiwadczenia? moze z citalem, bo to prawie to samo...
  • brrrrrrrrr, czy to tylko w schizofrenii występuje, <oby nie>
  • Czy derealizację i depersonalizację można podciągnąć pod anhedonię?
  • Leczę się na zespół depresyjno - lękowy od 2,5 miesiąca - przez ponad miesiąc brałem Fevarin, teraz od ponad miesiąca jestem na Lerivonie, dodatkowo przyjmuję Afobam, a w związku z bardzo męczącą bezsennością również Stilnox (staram się go unikać, choć nie zawsze się to udaje...). Na samym początku miałem bardzo typowe objawy: bardzo obniżony nastrój, płaczliwość, niechęć do wszystkiego, brak radości z czegokolwiek, unikanie spotkań towarzyskich, złe myśli - te o rozwiązaniu tego ...
  • Czy ktos mial kiedys derealizacje czy depersonalizacje? Ktos sie w ogole z tym spotkal?
  • ostatnio wpadam w jakis taki dziwny stan przytepienia umyslowego..do tej pory myslalam,ze mam nerwice,ale teraz juz w sumie jestem spokojna, ale tak jakbym wszystko robila mechanicznie,obserwowala zza szyby..zle spie,jestem ciagle zmeczona,trudnomi skupic nawet wzrok na czyms..czy to jest depresja??czy ktos tak mial???
  • czesc:) W koncu odwazylam sie opowiedziec co czuje, prosze, jezeli macie podobne problemy, skontaktujcie sie ze mna. 1) nierzeczywistosc swiata- czuje sie jakbym byla w grze komputerowej- doslownie gra 3D ludzie jako chlopki(najbardziej uderzylo mnie to gdy patrzalam z gory wiezowca w dol na ludzi- ludkow a nie osoby)a ja jakby na zewnatrz- niby uczestnicze w tym wszystkim, ale z punktu widzenia...hmmm.ciezko to opisac...jakbyscie byli w gdrze komputerowej 3D i bylibyscie n...
  • Siemano. Na depresje choruje od kilku lat, ale zostalem zdiagnozowany dopiero w lutym. Niby wszystko jest ok, tzn. prowadze normalne zycie, rozwijam sie, w lipcu wyjechalem z Polski, znalazlem robote w suzej korporacji komputerowej i rozpoczalem studia. Niby wszystko jest ok, ale miewam doly i dreczy mnie derealizacja. Czy ktos wie czy to jest wyleczalne? Wszedzie pytam, pytam od lutego i slysze jedynie wymijajace odpowiedzi, a na stronach internetowych czytam teksty pisane pod...
  • co oznacza i jak się objawia w depresji "uczucie nierealności"???? nigdy o tym nie słyszałam... a wydaje mi się że powinno to być przyjemnym objawem depresji:)))

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.