Forum   dioda

dioda

(52 wyniki)
  • Kupuje laptopa i sprzedawca zachwalał mi nowy typ monitora. Czy rzeczywiscie przewyższa jakością obecne momitory i lepiej poszukać z takim monitorem? Czy ten ma już taki monitor? www.ceneo.pl/2935672
  • Bardzo prosze o pomoc, włączam komp rano, a tu nic........zero reakcji, diody w środku sie swiecą jakies, wentylatorek nie działa, nic nie dziala, tak jakby umarł, prosze o pomoc, bo niewiem czy to zasilacz, wentylator czy ........niewiem co. Wczoraj dzialal jeszcze.
  • Witam Mam drukarkę HP deskjet 5700. Po zaprogramowaniu drukowania miga mi dioda z czarnym tuszem. Wyczyściłam kasetę ale to nic nie pomogło. Wcześniej już były robione wydruki i było wszystko dobrze. Co jest przyczyną tej usterki? Czy może mi ktoś pomóc?
  • Tak i teraz pomyślmy: dlaczego są nam na siłę wciskane niebezpieczne, szkodliwe świetlówki kompaktowe. Może dlatego, że firmy takie jak OSRAM zainwestowały miliardy w nowe linie produkcyjne, a tu okazało się, że popyt niski w dodatku na horyzoncie jest LED. Nie kupujcie świetlówek - ilość rtęci w tej żarówce jest duża, światło daje ubogie widmo, nie warto - dla siebie i środowiska naturalnego. -------- Masz stronę ? Dodaj się za free, zobacz: katalog stron
  • Zauwazyłem ze komp czasami sie wiesza a dioda (pomaranczowa) swieci sie non stop a kiedys "mrugała" Czy moze mi ktos pomoc !!?? Wielkie dzieki z góry Tomek.
  • Na pierwszy rzut oka temat może wydawać się dziwny, ale tak jest. Czasem jak uruchomię komputer, to dioda się nie świeci (świeci się tylko wtedy, gdy działa dysk), a czasem świeci się cały czas (nawet jak dysk nie pracuje). Trudno mi dokładnie określić jak często to się zdarza, ale przypuszczam, że mniej więcej raz na dwa uruchomienia. Wiem, że ciągłe świecenie diody może oznaczać złe podłączenie kabelków do płyty głównej, ale wówczas paliłaby się ciągle przy KAŻDYM włączeniu komputera,...
  • Komp 3 lata,pentium IV,windows XP.Po wlaczeniu nie swieci sie dioda(zadna)ponadto nie startuje monitor.Slychac jak komp chodzi.Co sie stalo? Podlaczony prawidlowo.Przy probie wylaczenia nie reaguje ,trzeba odciac od sieci. ps.sorry za brak czcionek.
  • Słit focie były, som i bendom! J.
  • Co oznacza święcy na czerwono na routerze ADSL Netgear 834G ( Neostrada )symbol "internet". Wszystkie inne diody ( np wifi, dsl ) świecą się na zielono. konfiguracja tez jest dobra.
  • na plycie asrock P4i65GV wg instrukcji i wg mojego wzroku mam 2 "igły" na wpięcie diody power, a z obudowy mam wtyk 3-pinowy takze nie wiem co z tym fantem zrobic , jest jakies wyjscie??
  • Mam pytanie odnośnie diodek, które można sobie przykleić na telefon(które migają jak się nawiązuje/odbiera połączenie bądź wysyła/dostaje smsa). Czy one zakłócają zasięg? i zużywają baterię w komórce?
  • Tylko drobny problem: pewnie potrzebuje idealnej ciemni bo ultrafiolet swiatla slonecznego bedzie przeszkadzac. Czy nie tak? Poza tym powoduje pewno jonizacje powietrza (znaczy sie smrod "poultrafiloetowy") i nie jest bezpieczny dla zdrowia.
  • Mam Neostrade i nie daje mi spokoju ciagle migajaca dioda USB w modemie,gdzies wyczytalam ze nie powinna migac wiec jaki moze byc tego powod?? Modem Thomson Speedtouch. Bardzo prosze o kilka słów i z gory dziekuje!!
  • "z połączenia żółtych i niebieskich diod udało się uzyskać białe światło" Przykro mi - "białe" diody LED świecą dzięki luminoforowi pobudzanemu światłem diody niebieskiej a nie z połączenia dwóch struktur - żółtej i niebieskiej. Niebieskawy kolor świecenia wczesnych "białych" diod wynikał ze słabej jakości luminoforu i zbyt mocnego przebijania się składowej niebieskiej przez warstwę luminoforu.
  • 200m^2. Prostokąt 10x20 m. Klitka. TU wyjaśiam: przytyk snesacjonistom reklamowym od metrów. Niech lepiej pokombinują :) choć pomysł niezły. Mnie nie ta powierzchnia interesuje, bardziej diody tam zastosowane... Pozdrawiam Losiu
  • co ma piernik do wiatraka? najpierw piszecie, że ledy mogą być nieenergooszczędne, a potem, że wykorzystujemy za dużo światła/..... co za bzdura a ledy wyparłyby świetlówki w 5 min gdyby tylko obniżyć ich cenę - więcej produkować... ale, że lobby działa... tak samo jak na ropę... to dla producentów aktualnych technologii, które wydają się przestarzałe wynalazek wrogiem rozwoju, albo raczej interesu ciekawe tylko czy da się w miarę ciepłe światło uzyskać z ledów, a jeśli nie byłyby energoosz...
  • Świetlówki ciężko składować / utylizować po wykorzystaniu. Diody nie. Poza tym są wielokrotnie trwalsze. Problem może być jedynie z akumulatorkiem. To jednak chyba się nie przyjmie. Jeśli gaszę światło to po to by było zgaszone a nie świeciło się jeszcze przez dwie godziny.
  • Dzien dobry, ostatnio mialem naprawiany komputer. Facet wymienil plyte glówna i karte grafiki. Potem odkrylem, ze dal mi slabszy procesor (AMD 2000), niz mialem (2200), wiec chcialem go zamienic. Odczepilem wiatraczek znad procka i wymienilem tenze. Teraz, kiedy wlaczam komp, przez pól sekundy zapala sie zielona dioda i zaczynaja chodzic wiatraczki, po czym plyta glówna zaczyna wyc jak karetka (iiiiuuuuiiiiiiuuuuuuiiiiiiuuuuu....) i wszystko (poza wyciem i czerwona...
  • Witam! Kupiłem te akumulatorki 4 szt.: www.sony.pl/view/ShowProduct.action?product=NHAAB4E&productsku=NHAAB4E&site=odw_pl_PL&pageType=TechnicalSpecs&imageType=Main&category=BAT+Rechargeable+Batteries#tab Chciałem się zapytać jak długo trzeba je ładować, ile godzin? Szukałem tej informacji na oficjalnej stronie jak i na opakowaniu, ale nigdzie tej informacji nie ma. Z góry dziękuję za pomoc (przepraszam, że tu zamieszczam te pytanie, ale wydaje mi się, że właśnie tutaj uzyskam najbar...
  • Witam!! Otrzymałem nowy zestaw neostrady do podłaczenia (modem speedtouch 330) zrobilem wszystko po kolei tak jak napisali w instrukcjach modem wlasciwie podlaczony sterowniki zainstalowane jak trzeba jednak gdy probuje sie zarejestrowac jako nowy uzytkownik wyskakuje mi błąd 680 zebym sprawdzil czy dobrze jest podłaczony modem probowalem różnych kombinacji i nadal to samo czyli jedna dioda zielona pali sie non stop a druga miga. Dzwonilem juz kilka razy do tepsy ale tam mowia ze ...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się