Forum   drzewo

drzewo

(167 wyników)
  • Super drzewa - normalnie mutanty! :)
  • Drzewa

    (4)
    Jakie drzewa liściaste polecacie do posadzenia wokół domu? Czy brzoza, jarzębina, to dobry wybór?
  • Czy wycięcie drzew na podwórzu należącym do dużej WM przekracza zakres zarządu zwykłego, czy nie? Czy z wnioskiem do urzędu gminy występuje zarząd WM, czy potrzebna jest uchwała wspólnoty? Proszę o podanie podstawy prawnej, bo pani w tut. wydziale ochrony środowiska nie umie zająć stanowiska. Z góry dziękuję za pomoc.
  • Witam, Jak w temacie- czyli jestem posiadaczką betonowego okrągłego filara w dużym pomieszczeniu. Chcę z niego zrobić drzewo i zastanawiam się, co na niego położyć, żeby powstała imitacja kory. W pierwszym zamyśle był gips uformowany ręcznie na kształt kory i później pomalowany, ale problem w tym, że łatwo się kruszy. Filar jest w bawialni dla dzieci, więc ta "kora" powinna być odporna na obijanie. Będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam
  • forum.gazeta.pl/forum/w,30,123328408,,a_na_drzewach_zamiast_lisci_beda_wisiec_finansisci.html?v=2 Pisałem to w marcu i do głowy mi nie przyszło że ludzie tak szybko wyjda na ulice. oczywiście nikt nikogo "wieszać" na razie nie będzie. To dopiero niemrawe pomruki. brak jeszcze nowego Lenina i programu. Poczekajmy do upadku Grecji, zachwiania się finansów USA i gdy banki zaczną się naprawdę walić pociągając za sobą bankructwo ich klientów. Najprawdopodobniej zatrzymać się już tego nie da -...
  • Kolega jest rolnikiem i ma sporo hektarow łąk, na ktorych rosnie troche drzew. Chce to wyciac ale to sporo za duzo dla niego wiec chce sprzedawac. Jak to wyglada od strony prawnej? Co na to Urzad Skarbowy? Jak z podatkiem itd? z gory dzieki za pomoc... gs
  • Warto zadbać, aby wśród sadzonych roślin było jak najwięcej krzewów i drzew zimozielonych, zwłaszcza iglastych - w Warszawie dominują niestety liściaste, które jesienią zamieniają się w smętne drapaki, a okolica robi się szara i smutna. SADŹMY IGLAKI!
  • Mamy zgodę na wycięcie drzew rosnących przy granicy działki sąsiada. Nie ma możliwości,by położyć je na naszą działkę. Czy mamy prawo wejść na pole sąsiada by usunąć położone drzewa?
  • Mam działkę budowlaną, ogrodzoną na której rośnie kilka drzew. Między innymi ładna brzózka, nie wiem ilu letnia, średnica u podstawy ok 20cm. I dzisiaj odkryłem że brzózka została ścięta i pocięta na kawałki, ale wszystko leży na działce. Może złodziej przygotował sobie i ktoś go wystraszył. Jakie kroki powinienem powziąć aby nie mieć problemów z oskarżeniami że samowolnie bez pozwolenia ściąłem drzewo? pzdr, keimak
  • Nie wiem, czy Wy też to zauważyliście, ale ostatnio nasiliła się plaga tzw. ogławiania drzew. Zabieg ten polega na usunięciu praktycznie wszystkich gałęzi (całej korony), po którym drzewo odbija, albo i nie. Zastanawiam się jakie są powody takiego wandalizmu. Ten pseudo zabieg pielęgnacyjny, jak udało mi się ustalić, absolutnie drzewom nie służy, nie mówiąc już o tym, że taki okaleczony kikut wygląda koszmarnie i przygnębiająco. Co więcej jest to dość kosztowna zabawa –...
  • Witam Na działce ( budowlana) znajdują się drzewa samosiejki „choinki”, ale stare tak na „oko” mają z 4 metry wysokości, drzewa te nie są uwzględnione na mapce, którą mam z gminy. Inne drzewa, które są w okolicy są zaznaczone na mapce. Teraz pytanie czy te drzewa mogą wyciąć bez zgłaszania i bez konsekwencji, czy muszę to gdzieś zgłosić, ewentualnie, jakie są koszty wycinki. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Marcin
  • Zamierzam wyciąć drzewa na działce (1200 m2) i zastanawiam sie, jaki moze byc orientacyjny koszt takiej usługi. padają różne kwoty, jeden chce 2000, a drugi 16 000 (sic!) wiec juz kompletnie zgłupiałam. działka jest gęsto zarośnięta samosiejkami, niektóre z nich to kilkunastoletnie sosny, ale nie są jakieś specjalnie grube. druga kwestia, to co zrobić z drewnem poźniej? za wywózkę usłyszalam kwote 500 zl, ale też wydaje mi sie to zdecydowanie za drogo. czy ktos mógłby mi podpowie...
  • Zapraszam do lasów Mazowieckiego Parku Krajobrazowego - zobaczcie jak leśnicy "dbają" o las. Wycinka za wycinką, liczy się tylko kasa. Dla zamydlenia oczu ludzikom robi się społeczne sadzenie, a obok szaleją traktory wywożąc drewno. A to niby grzybiarze niszczą lasy?
  • Facet wycial na swojej posesji kilka olbrzymich debow i iglak, tez spory. Nie wierze, ze mial pozwolenie. W urzedzie wydajcym takie pozwolenie pracuje prawie pol jego rodziny, wiec o interwencji ow urzedu mowy byc nie moze. Wystawia nawet pisemko, antydatujac. To mala miejscowosc i jedna wielka rodzina "rzadzacych" . Facet ogolocil cala swoja dzialke, budowac raczej nie ma zamiaru. Drzewo poszlo na sprzedaz. Jak mozna wyciac drzewa kilkudziesiecioletnie, zdrowe drzewa...? Jest to ziemia po la...
  • Witam wszystkich! Poszukuję rysunku technicznego, schematu, instrukcji krok po kroku, jak zbudować wiatę na drzewo. Chciałbym zrobić ja samemu i muszę się na czymś wzorować. Gotowe wiaty są dosyć drogie i myślę, że samemu można ją wykonać taniej. Pozdrawiam Bogdan
  • Na sąsiednie zalesionej działce jest uschnięte drzewo, które w razie przewrócenia się może uszkodzić mój płot i budynek. Właścicielem działki jest osoba fizyczna, której nie można odnaleść. Wystąpiłem do ochrony środowiska o pozwolenie na ścięcie tego drzewa na własny koszt, ale nie przyjeto mi wniosku, motywując że tylko właściciel lub zarządca działki mogą taki wniosek złożyć. Proszę o rade jak pozbyć sie tego drzewa
  • Witam, Naprzeciwko mojej działki, po drugej stronie drogi rosną 2 topole. Są dość duże i ich konary znajdują się około 2-3 m od linii energetycznej. Dodatkowo, jedna z nich rośnie ok. 5-6 m od słupa. Podczas wichur połamane gałęzie spadają na moją działkę. W przyszłym tygodniu planuję rozpoczęcie budowy domu i stwierdziłam, że warto złożyć wniosek o wycięcie tych drzew - boję się, że podczas sensacji meteorologicznych gałęzie moga uszkodzić linię bądź mój dom, nie mówiąc o samoc...
  • Mam zamiar kupić działkę rekreacyjną, która w całości obsadzona jest sosnami. Nawet trudno to nazwać drzewem, patyki takie po prostu i na czubku trochę igieł. Czy trzeba mieć pozwolenie na wycięcie takich drzew, trzeba to gdzieś zgłaszać?
  • wielkie dzieki za pomoc

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.