Forum Regionalne Śląskie Gliwice
ZMIEŃ
      dzielnice

    dzielnice

    (28 wyników)
    • Witam, zadałem nieopatrznie to pytanie na forum "Glywice - Gleiwitz - Gliwice", ale jako gorol nie spotkałem się ze zrozumieniem. Powtórzę więc na tym forum - gdzie w Gliwicach warto wynająć mieszkanie? Moje priorytety to cisza, spokój i dobra komunikacja. pozdrawiam wszystkich gliwickich Hanysów i Goroli.
    • Swietna wiadomość. Gratuluję wszystkim Gliwiczanom to chyba pierwsze miasto na śląsku które będzie miało 100% ludności podłączonej do sieci kanalizacyjnej. No i skończy sięproblem wywozu szamba na pola za ostropą, więc rowerkiem będzie sięprzyjemniej jeździło.
    • Dzielnice

      (5)
      Pyrsk ! Chcioubych sie sam dowiedziec, kero ze dzielnic dzisiejszych Glywic je nojwiyncyj slonsko - egal co byscie przez to niy rozumieli. Dziynki i Pyrsk !
    • dzielnice

      (13)
      Czy zastanawialiscie sie kiedys nad obszarem naszych dzielnic? Chodzi mi o to, czy ktokolwiek potrafi dokladnie ustalic granice miedzy poszczegolnymi dzielnicami Gliwic. Problemu nie bedzie z wsiami przylaczonymi do Gliwic w latach 60-tych i 70tych czy np. z Labedami, ale przykladowo juz kwestia zasiegu Szobiszowic nie jest tak do konca jasna. Szobiszowice to jedna z najwiekszych, o ile nie najwieksza dzielnica naszego miasta. W skrocie mozna uznac, ze wszystko co miedzy torami a ...
    • lub jakie osiedle? z góry dzięki za odp.
    • www.gliwicka.pl/artykul/090527/wyd/1.html To juz druga dzielnica, poza Bojkowem, chce sie od Gliwic odlaczyc. Teraz przyjdzie kolej na Zernice, gdzie od lat nie moga sie doprosic utawienia swiatel na skrzyzowaniu z Rybnicka!
    • Jak wam się podoba ......... chyba pięknie
    • Proponuje dyskusje porownawcza-wyglad dzielnic vipowskich w Gliwicach a centrum miasta.Pomysl podsunal mi A. Pieczyrak fotografujac podworka kamienic.Tylko prosze nie piszcie ze wcentrum mieszka tylko biedota i holota/vide Mieszko i spolka/.
    • Sikornik na ktorym spedzilem polowe swojego zycia uchodzi za wyjatkowa dzielnice-osiedle w Gliwicach, ale chyba to nie jedyne miejsce... Sebush :-)
    • Bravo Frankiewicz, troszczy sie takze o dzieci!
    • Chodzi mi o te, w których jeszcze przewagę mają ślązacy. Na myśl przychodza mi Szobiszowice, Łabędy... może jeszcze coś ktoś podrzuci?
    • jestem na etapie kupowania mieszkania. Czy mieszkańcy Zatorza mogliby się wypowiedzieć o tej lokalizacji lokalu. Nie jestem z Gliwic więc nie bardzo się orintuję, znalazłam na ul. Świętojańskiej fajne mieszkanko, cena ok, rozkład równiez, tylko większość ludzi z pracy odradza tą lokalizację. Ponoć można życie stracić.... Klatka schodowa owszem wygląda trochę strasznie ale mieszkanie jest Piszcie proszę:) Olga
    • witam niedługo przeprowadzam sie do Gliwic i dowiedzialam sie,ze moje dziecko, ktore pojdzie w tym roku do 1 klasy, podlegać będzie pod rejon SP nr 20. Slyszalam, ze wiekszosc uczniow tej szkoly to dzieci meliniarzy, poziom nauczania bardzo niski no bo to taka dzielnica... Mam nadzieje, jednak, że to nie do konca prawda, moze czyjeś dziecko chodzi do tej szkoły i ma pozytywną opinię. Dziekuję.
    • autorze, nie można być z zawodu inżynierem ;)
    • na placu rzezniczym mega reprezentacyjny jest ten obskurny sracz i klozet babcia wygrzewajaca sie na sloncu. zostanie? moze mzuk przyozdobi ich kwieciem? I co ze skarpa miedzy placem a pierwsza z kamienic przy Dolnych Walow? To podobno ziemia niczyja, a jak cos jest niczyje to nalezy tam wywalac wszystkie smieci swiata.
    • O tak, tak... Dzielnica zostanie odcięta od świata betonową pustynią, poszatkowana wielojezdniowymi drogami, a mieszkańcom na osłodę postawią ekrany. Jedyne zaś, co zostawią przejeżdżający tamtędy ludzie, to CO2, może trochę oleju silnikowego i być może wyrzucony przez okno śmieć. Wystarczy zobaczyć, jak "odżyła" dzielnica Dąb w Katowicach po przepieprzeniu przez nią DTŚ. Nic, tylko przyklasnąć.
    • Witam, Gdzie moge kupic w mire tania dzialke w okolicach Gliwic (do 20km). Ktore okolice sa przyjazdne a ktore Panstwo odradzaja? Mam zamiar sie przeprowadzic do Gliwic i nie znam jeszcze dzielnic.
    • Nie ma sprawy. Ale do pracy w takim razie chodźcie w Łabędach lub do województwa opolskiego. Ciekawe jak szybko zapragniecie znowu być dzielnicą!
    • BOCHNIARZ Henryka Teodora-1,72% BOROWSKI Marek Stefan-12,33% BUBEL Leszek Henryk-0,09% ILASZ Liwiusz Marian-0,21% KACZYŃSKI Lech Aleksander-27,47% KALINOWSKI Jarosław-0,57% KORWIN-MIKKE Janusz Ryszard-1,65% LEPPER Andrzej Zbigniew-5,92% PYSZKO Jan-0,06% SŁOMKA Adam Andrzej-0,06% TUSK Donald Franciszek-49,97% TYMIŃSKI Stanisław-0,14% żródło:Państwowa Komisja Wyborcza - www.pkw.gov.pl/ więcej informacji: www.prezydent2005.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W/246601.htm Osobiście bardziej mi si...

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się