Forum   excel

excel

(277 wyników)
  • Mam osoby i podane godziny pracy np: 12:45 - 13:55, jak zadać formułe programowi, aby policzył mi ile tu jest godzin przepracowanych? Mianowicie, żeby wyszło tak jak w tym przykładzie 1,10? Czy trzeba zamieniać czas na dane liczbowe? Czy w ogóle jest to możliwe w excelu? Z góry dzięki za odpowiedź, bo szukam po necie i nie moge nic znaleźć na ten temat
  • mam w excelu bazę 300 adresów mailowych, czy mogę je jednym kliknięciem zamienić na hiperłącze, czy muszę każdy adres wpisać osobno wstawiając hiperłącze?
  • Cześć wszystkim. Mam problem z Excelem, właśnie się uczę obsługi tego programu i zainstalowałam wersję próbną. Wszystkie polecenia są po polsku, ale problem pojawił się, gdy chciałam zrobić plan zajęć według dni tygodnia za pomocą autowypełniania. Otóż Excel nie rozumie, że po poniedziałku jest wtorek, a po styczniu luty. Rozumie natomiast, że po Monday jest Tuesday. W opcje - język mam zaznaczony język polski domyślny. Czy mogę jakoś zmienić te ustawienia? Będę wdzięczna za pomoc.
  • Podczas tworzenia kalkulacji z innego systemu czasem wywala mi sie Excel 2003 z bledem jak nizej: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: EXCEL.EXE Wersja aplikacji: 11.0.8342.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 4ea7ca01 Nazwa modułu z błędem: EXCEL.EXE Wersja modułu z błędem: 11.0.8342.0 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4ea7ca01 Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 00139d7f Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 ...
  • Nie bedzie to pytanie fachowo zadane .... :) Otoz, nie moge skopiowac danych z pliku excel do pliku tez excel na pulpicie zdalnym. Jak to naprawic? Pomozcie.
  • Witam Problem typowo Excelowy - mam w jednej komórce wpisany pełny adres lokalu - przykład: ul. Maślana 15/1[b],[/b] 58-600 Wrocław ul. Maślana 15/2[b],[/b] 58-600 Wrocław a potrzebuję go rozdzielić na dwie kolumny (ulica i numer w pierwszej kolumnie, kod i miasto w drugiej)-przykład: [b]pierwsza kolumna_____druga kolumna[/b] ul. Maślana 15/1_________ 58-600 Wrocław ul. Maślana 15/2_________ 58-600 Wrocław (podkreślenia służą tylko do odsunięcia tekstu - aby to można było w ...
  • Witam :). Jako osoba totalnie nieznająca się na komputerach chciałam zapytać, czy istnieje możliwość, aby programy Office, a konkretnie Excel 2000 czytał pliki z nowszych wersji, np. 2003 albo 2007? Niestety mam Office 2000 i u mnie nie czyta nowszych. Bardzo proszę o odpowiedź.
  • Hej Mam następujący problem. W biurze często jest taka sytuacja, że udostępniam w sieci dokument Excela na moim komputerze, a inne osoby w sieci wpisują do niego dane każdy ze swojej "działki" (dokument wielodostępny). Zdarza się niestety, że kiedy kończę pracę i zgodnie z regulaminem wyłączam swój komputer, to osoba która pracowała w takim udostępnionym dokumencie traci swoje wprowadzone zmiany. Oczywiście, informuję, proszę, uprzedzam i powtarzam wszystkim aż do znudzenia, żeby mi zaws...
  • Mam pytanie - majac otwarte dwa dokumenty Word po nacisnieciu na dole w pasku zadan prawym klawiszem myszy i wybraniu opcji 'Zamknij' na jednym, a pozniej na drugim system zamyka po kolei oba i calefo Worda. Natomiast majas taka sama sytuacje w Excelu system zamyka oba pliki, ale sam Excel zostaje nadal otwarty. To jest kwestia ustawien w Excel czy po protu tak jest?
  • Witam. Mam mały problem z exelem 2007. Chodzi o to że przeglądając google czasem natrafia się na pliki doc, ppt i xls. Przy dwóch pierwszych po kliknięciu wyskakuje mi tradycyjne okno gdzie można wybrać otwarcie pliku za pomocą office lub zapisanie go na dysku. Można je przeglądać. Nie trzeba zapisywać. Takie okno nie wyskakuje jednak przy plikach w excelu. Okno się pojawia ale tylko takie do zapisania na dysku, a nie otwarcia "za pomocą". Jak to naprawić żeby pliki excela szło przeg...
  • Witam, Chciałbym zrobić arkusz - kalkulację. Chciałbym, w komórkę, wpisać sumaryczną liczbę godzin poświęconych na wykonanie określonej czynności a Excel niechby obliczył należność za tę usługę. Problem, jak dla mnie, polega na tym, że inny jest koszt pierwszych dwóch godzin (200 zł.), innym trzeciej i czwartej (150 zł.), inny piątej i każdej następnej (100 zł). Jakiej zgrabnej formuły powinienem użyć, żeby po wpisaniu np. 10 (sumaryczna liczba godzin) Excel obliczył należność w kwocie 1300 ...
  • Mam problem którego nie umiem rozkminić. Tabela excel, wartości liczbowe w tabelach i formuły. Teraz mam tak, że od wartości z pola dajmy na to B5 jest odejmowana wartość pola A5 i wyświetlana w polu B6. Dalej wartość wpisana w pole C5 odejmuje się od wartości pola B5 i wyświetla w polu C6 itd. powstaje czasami sytuacja, że w polu A5 mam np. 5 a w pole B5 wpisuję 0 i mam wartość ujemną. Jak zrobić, aby nie było wartości ujemnej, ale było 0 dla wszystkiego co jest mniejsze niż zero.
  • Witam, mam pytanko: czy da się w Excelu przypisać słowo z jednej kolumny do konkretnego słowa w innej kolumnie. np. Mam różne miejscowości w jednej kolumnie, a w drugiej kolumnie muszę wpisywać do nich województwo i dajmy na to Poznań powtarza mi się ze 100 razy w różnych wierszach (niekoniecznie jedno pod drugim). Co zrobić, żebym za każdym razem nie musiała pisać "Wielkopolskie"?
  • Witam, czy ktoś może wie (bo ani tu, ani w internecie, ani w pomocy excela nie znalazłam) jak posortować dane w kolumnie jeśli mamy w niej wpisane i imię, i nazwisko. Czy da się posortować to alfabetycznie, ale wg nazwiska, czyli drugiego słowa w komórce?
  • w excelu rysuje wykres, w ktorym w danych przy osi ox mam wrzucony znak nieskonczonosci. wszystko jest ok do momentu gdy wrzucam ten wykres do worda - wtedy znak nieskonczonosci zmienia sie w znak zapytania. nie potrafie zmienic go w pozadany znak nieskonczonosci...jak to zrobic? b. prosze o odp. i z gory dziekuje
  • Witam, Moze ktos polecic jakis tutorial excela na poziomie zaawansowanym?
  • Znow badziewie nie dziala jak chce:( Zaznaczylam krawedzie komorek(wszystkie krawedzie) a na podgladzie wydruku nie ma wszystkich. Jak zrobic, zeby bylu wszystkie na wydruku? I dwa-gdzie sie tu datownik automatyczny wstawia, nie widze takie funkcji, w wordzie widzialam,ze jest
  • Witam, Wyeksportowałam dane z Accessa do pliku Excel. Problem w tym, że w Access data miała format "rrrr-mm-dd", a w Excelu zapisała się jako "dd-mm-rrrr". Komórki Excel mają format daty, w dodatku tej "rrrr-mm-dd" ale wyświetlane są jak wspomniałam w odwrotnej kolejności. Jest to duży problem, bo pliku z datą w takiej formie nie zasysa mi inna baza Access. Jak zmienić datę w Excel? Mam coś ok. 30 tys rekordów i ręcznie trochę nieprzyjemnie.... Będę wdzięczna za info, pozdrawiam!
  • Mamy plik w Excelu, do którego zmiany wprowadzamy z 2 komputerów. Podobno można go tak ustawić, żeby jednocześnie edytować go z 2 komputerów. Podobno konflikt jest tylko wtedy, kiedy jednocześnie edytuje się i zapamiętuje poprawki w tej samej komórce. Ale nam to nie grozi, bo edytujemy różne komórki. Niestety, jednocześnie nie możemy oboje otworzyć pliku w tej samej chwili. Druga osoba dostaje komunikat 'Plik w użyciu'. Jak to się ustawia, żeby otworzyć do edycji na obu komputer...
  • Excel

    (6)
    Witam Czy ktoś z szanownego grona, mógłby mi przesłać ksiązkę z excela 2007 w formie elektronicznej. Pozdrawiam Radek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.