Forum   format

format

(861 wyników)
  • Mam problem mam Pliki na Pendrive które mi nagrywa właśnie w formacie WAV za nic w świecie nie potrafie tego odtworzyć :( czy idzie to przerobic na mp3 próbowałam już wszystkiego nie umiem:( Bardzo proszę o pomoc bo nagranie mam gdyz je widze ale nie odtwarza
  • Jestem kompletnym laikiem w komputerach ale od kilku dni się nie poddaję.Popsuł się komputer.Został wykonany format,wgranie na nowo systemu.Po czym się oczywiście okazało,że na dysku były wszystkie zdjęcia.Ponieważ nie ja naprawiałam ale zdjęcia są moje postanowiłam je odzyskać.Zainstalowałam program wise do odzyskiwania.Zeskanowałam dysk o który mi chodzi i odnalazł mnóstwo rzeczy.Między innymi foldery ze zdjęciami.Utworzyłam nowy folder w komputerze,zrobiłam przywróć w programie i czekam......
  • witam, potrzebuję szybkiej pomocy, mam na starym kompie zainstalowany win98, jest mi on niezbędny do obslugi stacji meteo ale sie pochrzaniło potrzebuję zrobić format, ale nie mam plyty od win98, ani dyskietki startowej, jedynie plytke od win95 (od xp też ale nie pójdzie na nim) jak mogę sformatować dysk systemowy? zaznaczam że system nie chce tego zrobić uruchamiając się z płyty win95 dzięki za jakieś rady
  • Posiadam Laptop BENQ r55 który wymagał formatu. Zrobiłam to. Zainstalowałam system i sterowniki. Niestety odpala sie tylko pod trybem awaryjnym. Przy normalnym włanczaniu zawiesza sie na planszy Windows XP i tym paseczkiem ładującym na dole. CO ROBIC????
  • Kupiłem dysk zewnętrzny i przez przypadek włączyłem formatowanie pełne. Minęła godzina, a zrobiło się może z 10-15%. Może i bym zostawił dysk na noc, ale stopniowo się nagrzewa i boję się, że się trochę zużyje. Czy można anulować format, czy mogę w ten sposób uszkodzić dysk/jego strukturę?
  • "Oczywiście, broniąc H.264, to samo mówi też Microsoft." Kolejne brednie niedouczonego sweterka. Gdyby Microsoft zapowiedzial ze usunie obsluge WebM (lub ze nigdy jej nie wprowadzi) ze swojej przegladarki to mozna by bylo mowic o jakiejs symetrii. A co do rzekomego FUDu, to Google samo jest sobie winne. Albo WebM jest wolny od obciazen wymagan licencyjnych (i wtedy mozna po prostu powiedziec "WebM nie jest obciazony zadnymi wymaganiami licencyjnymi") albo gugiel tak naprawde tego nie wie i...
  • Witam, próbuje zrobić format ale cały czas komputer uruchamia mi się z dysku. Przestawiłem w biosie na first boot cd-rom i dalej nic pomimo naciskania dowolnego klawisza gdy komputer monituje "wcisniecie dowolnego przycisku spowoduje rozruch z cd" dodam ze klawiatura działa poprawnie
  • Witam, Windows HP Home, SP2 2 dyski: pierwszy - partycja systemowa C, partycja D (FAT32) obie po 18,5GB drugi: F i G (NTFS) po 37,2GB Chcę zrobić format pierwszego dysku bo na C miejsce zaczęło znikać i jest go już za mało. I teraz pytania blondynki ;-) czy każdą partycję formatuje sie osobno? Czyli najpierw - D a potem wkładając do napędu płytę z systemem - C, następnie postawienie systemu na nowo i ewentualnie nowy podział dysku na partycje? Czy zastosować na tym dysku NTFS, któr...
  • Jakoś nie widać tej zapowiadanej megaekspansji HTML 5 jako formatu wideo. *** Szczecin Blog www.szczecinblog.pl
  • chcialabym zrobic format i wgrac jakiegokolwiek windowsa, nawet moze pozostac moja 7, byleby zrobic formata. nie mam napedu, mam jakas plyte z notebooka podpisana windows home 7 - nie wiem czy tam dokladnie jest windows bo jak otwieram to widze m.in foldery ze sterownikami i programami.(chociaz sa dwa foldery podpisane chyba boot i bin) formata robilam zwykle po wcisnieciu kombinacji z partycji recovery (f9) po biosie i szla instalacja, teraz dzieki tymi kompinacjami moge co najwyzej napra...
  • Witam, Problem polega na tym, ze niektore zdjecia w aparacie nie otwieraja sie, wyswietla sie tylko komunikat"niepoprawny format plikow". To samo tyczy sie nagranych filmow. Widnieje tylko pierwsza stopklatka, ale odtworzyc nie da rady. Przy zgrywaniu zdjec na komputer (przy wadliwych plikach) jest komunikat "blad polaczenia z urzadzzeniem" i caly proces sie zawiesza. Czy istnieje mozliwosc zgrania i naprawienia plikow? pozdrawiam Darek
  • format c

    (4)
    Chciałem sformatować dyski w moim komputerze, przeinstalować windowsa itp. Chciałem zapytać co ze sterownikami do karty graficznej i innych sprzętów? Nie mam ich na płytkach. Czy jest możliwe żeby przed formatem odszukać je gdzieś na dysku i przegrać sobie na cd? Gdzie one są zlokalizowane, ewentualnie jak ich szukać w internecie? Dzięki za pomoc
  • 8gb danych na pendrivie stracilam chyba... gdy go otwieram to domaga sie formatowania... programy do odzyskiwania danych znalazły 0 (słownie: zero) plików... aaaa help!!!
  • Chce w swoim lapku Lenovo sformatować partycję C z systemem windows 7. Mam płytkę upgrade za pomoca której wcześniej instalowałem system na czysto. CD ze sterami też mam. Jak zrobić ten format? Czy instalator poprowadzi mnie krok po kroku?
  • Jak mogę zmienić format z JPEG na JPG ? Dałam ogłoszenie i chcę dołączyć zdjęcia na stronie internetowej.Wyświela się komunikat " Niepoprawny format .Dopuszczalne zdjęcia w JPG". Nie umiem sobie poradzić.Proszę o pomoc. Pilne!
  • Dostałem film z 25-lecia matury ale w formacie danych Jak i czym go przekonwertować na .avi lub .mpeg lub inny format który mogę obejrzeć? Dziękuję.
  • Pytanie blondynki. Od dawna mnie to zastanawia, ale do tej pory nie wiem nic pewnego - jak to jest z formatem dysku? Czy po formacie można jeszcze w jakiś sposób (zdaję sobie sprawę z tego, że raczej nie domowy) odzyskać z tego dysku dane? Co jakiś czas pojawiają się jakieś informacje na ten temat, ale jak to wygląda w praktyce?
  • witam chciałbym się zapytać w jaki sposób można zeskanować ilustrację większego formatu niż A4. Czy są większe skanery , czy można zeskanować skanerem ręcznym ?
  • Ściągnęłam film z sieci w formacie avi i teraz zarówno w winapie jak i w media player nie jestem w stanie odtworzyć tego filmu - jest zapisana tylko ścieżka dźwiękowa. Czy ma ktoś z Was jakiś pomysł na to żeby sobie poradzić w tej sytuacji? Pozdrawiam!
  • Witam wszystkich! Mam problem z foramtem w laptopie. Jest to moj pierwszy laptop z wbudowanym system vista basic. Do tej pory robilem tylko format mojego blaszak, wiec sie zastanawiam jak bedzie to wygladac w takim laptopie czy ta vista zacznie sie po formacie sama instalowac? Czy moze trzeba cos ustawic przed formatem?? No i czy moge wgrac sobie drugi system XP do takiego laptopa?? Moze jest to bardzo banalne pytanie ale niestety nie znam sie na tym zbyt dobrze :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się