gaz

(37 wyników)
  • Interesuje mnie poziom zużycia gazu w mieszkaniach w blokach. W mojej rodzinie, składającej się w z trzech osób - w tym jednego dziecka - w ubiegłym miesiącu rozliczeniowym zużyliśmy 47 m^3. Gazu używamy do gotowania i podgrzewania bieżącej wody, mamy zmywarkę, co wydaje się zmniejszać ilość potrzebnej do podgrzania wody, a mimo wszystko te 47 metrów zdaje się trochę dużo.
  • gaz w TSM

    (4)
    od rana zauwazylam ze plomien gazu na kuchence gazowej jest prawie calkowicie zołty jakby ognisko sie palilo, taka ma barwe, dlaczego tak jest?czy to jakas nieprawidlowosc?
  • Podjechałam dzisiaj pod dystrybutor gazu, czekam z 10 minut nikt nie podchodzi- idę więc do obsługi z prośba żeby mi ktoś wlał gaz. Miły Pan w sklepie mówi że kolega za chwilę podejdzie, czekam kolejne pewnie z 10 minut-nikt nie podchodzi. Wsiadam do samochodu i jadę na inną stację. Jeśli tak tam wygląda obsługa to ja bardzo dziękuję. NIGDY TAM JUŻ NIE ZATANKUJĘ. ps. za mną czekał też jakiś Pan i również on odjechał widząc jak się traktuje klientów na tej stacji.
  • szukam dobrego gazownika do założenia gazu w toyocie 2004 r., proszę o opinie oczywiście z Tarnobrzega
  • [b]Polak nie zarobi na gazie tylko obce koncerny, nam zostanie skażenie[/b] finanse.wp.pl/kat,104122,title,Ostrzezenia-przed-skazeniami-przy-eksploatacji-gazu-lupkowego,wid,13749457,wiadomosc.html
  • Witam forumowiczów. Mam pytanie. Jak liczy się opłatę sieciową stałą? Dotychczas wydawało się, że za miesiąc, ale nie, bo ja na fakturze mam jakieś miejsca po przecinku typu 1,9914. Otrzymałam rachunek za gaz za okres 8.06 do 8.08 a więc równe 2 m-ce. Rachunek na 394 zł. Zdębiałam, bo jest nas w domu dwie i do zużycia gazu mamy tylko kuchenkę gazową i wodę. Na dokładkę jestem po poważnej operacji, nie używam tyle wody co przy dotychczasowej aktywności a nawet nie gotuję, bo właściwie leżę w ł...
  • Czy wy tez macie problem z zapaleniem gazu tradycyjna zapalniczka do gazu-nie ta z plomieniem tylko iskra? Wymienilem juz chyba ze trzy, od zapalek idzie spoko ale iskry juz nie. Podejrzewam ze cos kombinowane jest z gazem-gorsza jakosc-pewno wiecej tam czegos mniej palnego laduja
  • ja jestem,bardzo ,ale to bardzo niezadowolony! zlewaja klienta i jesli sie przy nich nie stoi to auto bedzie stalo tydzien i nikt sie nim nie zainteresuje. marni fachowcy ! nie polecam
  • trzeba promować dobre stacje w regionie precz z drogimi stacjami w Tarnobrzegu i ich właścicielami !!
  • Witam, moze ktos poradzic gdzie zamontowac solidną instalacje gazową (sekwencja) w Tarnobrzegu ewetualnie w okolicach. Moze ktos wie w jakiej kwocie to oscyluje ??
  • za ogrzewanie w porówaniu do ubiegłego roku. Pomimo cieplejszej wiosny mój jest 2 krotnie większy od ubiegłorocznego. I ciekawe PGNIGE (niech będzie przeklęty) zaprognozował mi w marcu 25% wyższe zużycie niż w grudniu i styczniu (święta itd), a jeszcze bardziej ciekawe to się sprawdziło. Tym sposobem wprowadza się opłaty klimatyczne (powietrze w gazie)dla głupiego narodu. Dlaczego służby tego państwa nie ukrócą fałszerstwa na taką skalę? Jak sobie gimnazjalista wydrukuje 20zł ...
  • ile Ci w Tarnobrzegu cinkciarze chcą zarabiać co ??
  • Witam Chcialem zapytas sie uzytkownikow tego forum co sadza o firmie Speed Gaz, czy maja z nia jakies zle lub dobre doswiadczenia. Ja zakladalem u nich instalacje gazowa we wrzesniu 2007 roku i do tej pory nie potrafia tego zrobic, samochod pali ile chce, raz jezdzi na gazie a raz nie, faceci moim zdaniem nie znajom sie na tym co zakladaja do samochodow, sam osobiscie kieruje sprawe do federacji konsumenta.
  • Moze ktoś mi pomoże w sprawie auta. Mam opla vectre 1.8 16V. Wszystko było super do momentu aż założyłem instalacje gazową. Po założeniu mam kłopoty z zapaleniem silnika na benzynie. Muszę go kilka razy uruchamiac. Silnik zaczyna działac dopiero gdy uda mi sie osiągnąć 2000 obr. Wtedy zaczyna pracowac i można jeździc. Prosze o porade co z tym zrobic. Boje sie ze w zimie będzie jeszcze gorzej. Jak do tej pory nikt nie jest wstanie stwierdzic dlaczego tak się dziej. Będę wdzięczny z...
  • auto-gaz

    (5)
    witam!!! chcę zagazować auto i potrzebuje dobrych fachow w Tarnobrzegu lub okolicy... czekam na odpowiedzi użytkowników i ich opinie. Zgóry dziękuję!!!
  • ...w TVP w Wiadomościach podawano informacje na temat gazu łupkowego. Dla tych którzy nie słuchali informacji podaję że największe złoża gazu łupkowego są w USA a w Europie w Polsce. Do wydobycia gazu potrzebna jest woda i ok 200 różnych składników chemicznych w niej zawartych. W związku z tym następuje skażenie środowiska, wód gruntowych, występują u ludzi objawy chorobowe. Tam, czyli w USA są w związku z tym liczne protesty. Tam ludzie się buntują więc Amerykanie postanowili wydobywać gaz...
  • Przecież miał być o 18!
  • AUTO-GAZ

    (10)
    Jesli ktoś wie który warsztat w TBG lub okolicach najlepiej przerabia samochody na gaz niech da znać.
  • Szukam mieszkania do wynajęcia w Tarnobrzegu zastanawiam się z jakimi kosztami muszę się liczyć. Odstępne ,czynsz , prąd i takie tam
  • Jestem zainteresowany kupnem mieszkania w Tarnobrzegu, przegladam juz od dluzszego czasu oferty pojawiajace sie w internecie. Jednak (jak to zawsze w ofertach bywa) nigdzie nie widzialem jak karuja sie czynsze. Wiem ze zaraz pewnie ktos napisze ale jakie osiedle, lub jaka wielkosc mieszkania. Jesli chodzi o osiedle, to do konca sam nie wiem, ale raczej region Serbinow, Wyspianski, Kopernik, sw. Barbary. Wielkosc mieszkania (zalezna od placonego czynszu), mysle ze cos miedzy 48 - 60m2. Bede ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się