gdzie

gdzie

(306 wyników)
  • czy możecie polecić jakiś sklep internetowy ze sprzętem AGD? czy ceny są dużo niższe? jak z jakością towaru i serwisu? dzięki za pomoc.
  • Jestem totalnym laikiem i nie wiem jeszcze gdzie mozna zminimalizować koszty a gdzie nie. Ile może kosztować wybudowanie takiego domu w stanie tzw deweloperskim (baz podłóg. drzwi itd) ale z oknami! www.domoweklimaty.pl/index.php?id=4&hid=769 Dziękuje za pomoc.
  • Witam wszystkich zainteresowanych. Zastanawiam sie nad położeniem wykładziny w pokoju,ale nie na całości jego powierzchni,tzn. pokój ma wymiar ok. 3m na 7m, podłoga obecnie jest wyłożona panelami, a dookoła ścian są plastikowe listwy w kolorze paneli, wykładzinę chciałbym położyć na powierzchni 300 x 280 cm, w miejscu gdzie stoją biurka i komputery,a co za tym idzie są i fotele na kółkach,więc panele są troche podniszczone,a wydaje mi się, że położenie wykładziny będzie i ładnie wyglą...
  • w kazdym sklepie inna cena juz mam dosyc tego biegania a w castoramie czy obi wcale nie jest najtaniej
  • Szukam namiaru na firmę, która robi żaluzje niedrogo i solidnie (Warszawa). Czy możecie coś polecić?
  • Planuje zakup ADG do wyposażenia kuchni, gdzie można otrzymać najkorzystniejszy rabat, przy zakupach za około 7 tys. Może ktoś zna jakieś hurtownie, które sprzedają taniej niż Media, czy Euro.Pozdrawiam. pitt@poczta.onet.pl
  • Rozpoczynamy niedługo remont domu. Do skucia kafelki i podłogi w dwóch łazienkach i w kuchni. Poradżcie gdzie w Warszawie można wynająć pojemnik na gruz. Czy są jakieś firmy które wynajmują takie pojemniki? Pomóżcie.