Forum   gródek

gródek

(23 wyniki)
  • do głównego organizatora tej imprezy... Panie Ch. od kiedy takie imprezy robi się w poście??? pozdrawiam...
  • co wy na to czy GRÓDEK GORSZY O MICHAŁOWA mamy być wiską jak oni chcą być mistem co na to nasz właści może ktoś wie
  • prośba o podanie linku do strony o gródku i jego histori
  • znalezione zdjęcie zrobione w dniu "Malowania na ulicy":) img689.imageshack.us/img689/6087/grdek.jpg
  • Dziewczyny mam trójeczkę dzieci w ogródku i już jestem wyprana z pomysłów na zabawę:) Mam nadzieję, że przyjdziecie mi z pomocą:) Napiszcie proszę o zabawach jakie przychodzą Wam do głowy, łącznie z tymi z użyciem wody. Z góry dziękuję:)
  • POSZUKUJĘ STARYCH ZDJĘĆ GRÓDKA I OKOLIC
  • W TVP 1 w głównych wiadomościach o godz 19 30 pokazano reportaż o osieroconych dzieciach przez chora na nowotwór mózgu matkę.Teraz dzieci od trzech tygodni są same potrzebują pomocy wszelkiej od sprzętu AGD po pomoc w celu wyremontowaniu domu.Przypomnijmy godne warunki mieszkaniowe są niezbędne do tego aby rodzeństwo mogło samodzielnie funkcjonować i uniknąć domu dziecka.Najstarsza 18 letnia chce przejąć opiekę nad rodzeństwem ale są wymogi MOPSu m in warunki mieszkaniowe.Gminny Ośrodek...
  • tama na rzece w GRÓDKU komu potrzebna napewno to nie jest ozdoba i reklama naszej miejscowości jak będą upały to tylko siedlisko sinic i smrodu a jak rolnicy zaczną lać gnojowicę na łąki to będzie smród na całą okolicę co wy nato WASZ WŚCIPSKI JAN
  • Witam ! Ostatnio kiedy mnie złapało serce, szybko i mocno mi biło z kłuciem , i dreszczami, zauważyłem taką gródke na boku szyji. Za jakis czas zaobserwowałem ze odnosze wrazenie jakbym miał więcej ciała pod szczęką i moge am wyczuc poprzez dotyk takie zgrubnienia , górki. Może miał ktos cos podbonego? Od czego to może byc bb ? candida? może tarczyca? albo jeszcze cos innego, ciężko mi sie połapac z tym wszystim:/
  • www.karpacka-troja.pl/ przeczytajcie... pamiętacie projekt grodziska? Inne gminy na tym zarabiają.
  • Akcja -Sprzątanie grodziska nad Kochłówką Podejście drugie Program: -lekcja historii w plenerze (wykład na temat przeszłości grodziska) -sprzątanie kopca ze śmieci -odbiór zebarnych śmieci przez służby komunalne Termin: 6 czerwca 2008, piątek Zbiórka: -uczniowie III LO: budynek szkoły przy ul. Oświęcimskiej, godzina 11:00 (opiekun Pani Mgr Barbara Bugaj-Hojka) -pozostali: gródek nad Kochłówką, godzina 11:30 Szcegóły: www.kochlowiczanie.fora.pl/aktualne-dzialania-g...
  • Nasze dziewczyny są najlepsze.Mistrzostwo Polski jest NASZE. GRATULACJE.
  • MAM PYTANIE KOMU ONE SŁUŻĄ JEŚLI SĄ PRZEZNACZONE DLA RODZIN UBOGICH TO SKĄD TE RODZINY MAJĄ BRAĆ KASĘ NA ZAKUP PODRĘCZNIKÓW NOWYCH I INNYCH RZECZY I DOSTARCZAĆ FAKTURY JEŚLI ICH NIE STAĆ NA TO TO Z TEGO WYNIKA ŻE SĄ TO STYPĘDIA DLA WYBRANYCH A CI BIEDNI BĘDĄ MIEĆ JE TYLKO NA PAPIERZE .MAM PRZYKŁAD ZE STYPĘDIAMI UNIJNYMI CZEKAM NA ZWROT KASY OD GRUDNIA AINNE FIRMY MNIE ŚCIGAJĄ ZA ZALEGŁOŚCI W OPŁATACH .JA MUSIAŁEM WYBIERAĆ CZY KUPIĆ BILETY DZIECIOM CZY ZROBIĆ OPŁATY .TO SĄ KPIN...
  • chciałabym wiedziec jakie łącze , skad macie połaczenie internetowe w Gródku - szukam jakiegos sensownego rozwiazania-dziekuje
  • sie dzieje, sie dzieje... normalnie przytkało mnie... najpierw NOWA STARÓWKA w OUTlecie, bo piaseczno, tfu Gródek własnej nie posiada- bo nie chce... dzisiaj idę zwiedzać... miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34896,3013094.html a tera jeszcze taki kossssssssssssmossss widziałem wczoraj... www.dododom.pl/index_pol.html coś mi się wydaje,że chochoły niedługo polecą na księżyc albo i GAZELA taką własnie chatę wybuduje....
  • Panowie, tyle było żartów z Grodu i z tego że ruda śląska w XIII w to był las z jednym grodziskiem. Polecam do przeczytania: rudaslaska.naszemiasto.wp.pl/wydarzenia/683014.html I może jednak warto się zastanowić, czy nie zacząć pielęgnować tej najstarszej kultury, bo jak się okazuje pierwszy piec hutniczy na naszych terenach istniał już w IXw.
  • Dziś znalazłem to forum - jest spoko, tylko żeby je rozwinąć trzeba wiedzieć czy jest komu tu pisać :) Ciekawe ile ludzi z Gródka ma internet.. oraz ile osób zna asres tego forum.. może by tak jakieś karteczki na drzewach z adresem albo cos? :) Pozdrawiam
  • Czy ktos ma informacje na temat zdobycia jakiejs działeczki rekreacyjnej? Chodzi mi o taką małą działkę, na której mozna by odpocząć,zasadzic jakis poziomki, posiać kwiatki. Nie mam pojęcia gdzie szukac takiej działki,tym bardziej że nie dysponuję dużą kasą i nie mogę jej kupić. Jeżeli ktos ma do wynajęcia lub odstąpienia,to bardzo proszę o wiadomość na maila: nina40@gazeta.pl. Z góry dziękuję.
  • Proszę piszczie, moja sytuacja jest z dnia na dzień co raz bardziej beznadziejna.Mój mąż nie chce wrócić do małego miasteczka, z którego pochodzimy.Ja mam już tej warszawy po dziurki w nosie. w tym mieście nie da się żyć, cągły hałas, wszędzie daleko, wieczne korki.pochodzimy z małego miastecka gdzie żyje sie po mału i spokojnie, w warszawie żyje się dla mnie za szybko, a mąż nie chce stąd wyjeżdżać.nie mamy tu ani rodziny ani znajomych, z nikim się nie spotykamy, nikt nas nie o...
  • Hanys, uobejrzi i przeczytej to dokuadnie: www.nsi.pl/almanach/art-ludzie/zyndram_z_maszkowic.htm "Irena Styczyñska ZYNDRAM Z MASZKOWIC Has³o encyklopedyczne bohatera grunwaldzkiego, wodza lewego skrzyd³a wojsk polsko-litewskich, tego skrzyd³a, które samo niemal zwar³o siê z Krzy¿akami w ciê¿kim boju i odnios³o nad nimi zwyciêstwo, jest zwiêz³e i krótkie: „... rok urodzenia nie znany- zmar³ w...

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.