grzybica pochwy

grzybica pochwy

(146 wyników)
  • czy można to stosować przy grzybicy pochwy? Jesli tak to w jakich ilosciach - mam albo 9 albo 15ch. Dziękuję
  • Ginekolog stwierdzila u mnie po raz kolejny grzybice pochwy. przepisala mi Gynalgin, ale nie pomogło,więc dostałam teraz Pimafucin - trzy globulki plus Flumycon, który wziełam wczoraj. Wczoraj też wziełam ostatnią globulkę, a dziś dostałam okres... Czy może to wpłynąć na to, że niewyleczona (prawdopodobnie) do końca grzybica nie ustąpi, a może jej objawy się nasilą, lub co gorsza powróci, jeżeli została jednak wyleczona? Teraz nie odczuwam żadnych objawów (swędzenie itp.),a ale wiem,...
  • witam co pomaga na grzybicę pochwy, bez recepty.mam w domu tylko krem crotlimazolum czy jakoś tak, przpisany przy poprzedniej infekcji.nie stać mnie na drogie leki ponieważ mam 19 lat i jeszcze nie pracuje:( a znów wróciło do mnie do świństwo:( z gory dziekuje
  • Po kuracji antybiotykami po raz kolejny nabawiłam się grzybicy pochwy. Proszę o skuteczny sposób pozbycia się tej przypadłości.
  • Zakazenie pochwy drozdzakiem candida czesto swiadczy o podobnym zakazeniu w jelitach.Zatem aby wyleczyc powtarzajace sie infekcje drozdzowe pochwy ,przy ktorych lekarze nie maja pojecia dlaczego tak sie dzieje?,warto wziac pod uwage zakazenie jelit candida.Leczenie musi byc skierowane na caly organizm a nie tylko na pochwe,jak najczesciej robia to lekarze.Dodam,ze przy jakimkolwiek leczeniu konieczna jest dieta czyli redukcja pokarmow bogatych w skrobie i cukier oraz drozdze.
  • jestem po antybiotykoterapi i dostałm grzybice pochwy, mam w domu jescze kilka tabletk clotrimazolu ale nie wiem ,czy podziala bo w tym roku ten lek stosowałam juz kilka razy.Prosze pomocie mi jakos.
  • Zmagam się z 2 w życiu grzybicą.W związku z tym chciałam zapytać jak to u was jest ze smarowaniem maścią Clotrimazol.Interesuje mnie to czy pomimo smarowania tą maścią infekcja wraca?Chodzi mi o to że moja gin. przepisała mi 2 tubki tej maści i 1 tubkę Pimafucortu,no i teraz jest tak że po 1 z tych dwóch różnych zużyłam i zostało mi jeszcze pół tubki Clotrimazolu.Smaruje się 2 razy dziennie od jakis 6 tygodni.Na pocz. infekcji miałam jeszcze głobulki. Ale interesuje mnie czy jeśli ...
  • Dziewczyny! Mam problem z grzybicami odkąd stosuję tabletki antykoncepcyjne (czyli od sierpnia). Wcześniej nie zdarzało mi się to (przepraszam, raz). A teraz coraz częściej:( Niestety przez to tabletki nie są mi do niczego potrzebne, bo nie współżyję z partnerem gdy mnie boli "tam na dole". Nie chce też faszerować się cały czas globulkami, smarować maściami, robić irygacji. Chciałabym się tego pozbyć. Oczywiście chodzę do lekarza, ale problem wraca i nie zawsze mam możliwość iść...
  • Czy Wy tez zarazacie? Czy nie mialyscie przypadku, ze kogos zarazilyscie w lazience albo na ubikacjii? Pytam, bo ja mam mnostwo potwierdzen, ze moja candida w pochwie jest zarazliwa.
  • Lekarz mi ja zgiagnozowal, przepisal clotrimazolum do pochwy. Czy majac grzybice moge wspolzyc? A jak dlugo nalezy czekac zeby zrobic cytologie? czy moge ja zrobic od razu po skonczeniu leceznia?
  • tydzien temu skonczylam leczenie grzybicy pochwy. Tylko ze nadal mnie troche piecze. Ginekolog powiedzial, ze to przejdzie i potrzeba troche czasu(bylo to tydzien temu). Czy to normalne, ze mnie jeszcze troszke piecze czy tez powinnam sie zglosic do lekarza
  • mam grzybice, ale zastanawiam sie jak to bedzie z aplikowaniem tabletek dopochwowych podczas okresu.spodziewam sie go lada dzien.moze mi ktos wyjasnic?
  • Czym spowodowana jest grzybica pochwy? Otoz niedawno dowiedzialam sie, ze na to cierpie:( Mam 19 lat i radykalnie dbam o higiene, dlatego nie mam pojecia skad sie to u mnie wzięlo?!:( ...Czy grzybica moze byc spowodowana seksem w jeziorze?...
  • Są takie? Podejrzewam, że takową posiadam (już raz miałam, wyleczona), wizytę mam 1 sierpnia, a jutro wyjeżdżam na wakacje - może są jakieś zioła czy kremy 9poza clotrimazolem, to mam), które by pomogły?
  • Witam, swego czasu zagladalam na te foru, szuając odpowiedzi na pytanie Jak wygrać z grzybicą pochwy. Walczylam z nia okolo 6 lat . I udalo sie. W moim przypadku bylo tak. 1, odstawilam pigulki antykoncpecyjne 2, stosuje plyn do chigieny intymnej z kwasem mlecznym - Plyn do higieny intymnej z drzewa herbacianego firmy Viva Alexis ok 8zl 3, pilam srebro kolodalne - butelka 300 ml (tylko jedną) firmy Labolatoria Natury ok.40 zl - mam ono na celu wyczyszczenie organizmu z grzybów. P...
  • Ja choruje od 2 lat i ciagla mam nawroty.Juz zaczyna brakowac mi sil do walki z choraba dlatego potrzebuje iskierki nadziei ze, mozna to jednak wyleczyc. Napiszcie jak Wam sie udalo i czy trzymałyscie jakas diete.
  • Z powodu kuracji antybiotykowej na zwalczenie bakterii z zoladku (Helicobacter) nabawilam sie grzybicy pochwy. Biore naprawde duzo lekow, ktore mogly to wywolac: Amotaks, Metronidazol, Klacid, Controloc. Musze brac je do konca i nie przerywac terapii, ale boje sie, ze tej grzybicy tak latwo sie nie pozbede... Czy ktos mial podobne doswiadczenia? jak dlugo leczy sie grzybice pochwy i w jaki sposob? Moze Pani Dr sie wypowie? Dziekuje
  • ile czasu mozna meczyc sie z grzybica pochwy.....juz nie mam sily, 2 lata sie z nia zmagam, nie mam juz sily na te leki ani pieniedzy na lekarzy!!!moze macie jakies dobre sposoby na pozbycie sie tego paskudztwa!!!
  • wiem, ze ten temat sie przewija ciagle, ale mam pytanie na ktore nie moglam znalesc odpowiedzi. kilka dni przed okresem, podczas stosunku odczuwalam bol. w czw dostalam okres i do tego straszne swedzenie. kiedy krwawienie troche sie zmniejszylo zaaplikowalam sobie clotrimazolum. czyli 3 i 4 dnia.. nie wiem czy tak mozna? czy moze bardzoej zaszkodzic ze wzgledu na nieodbudowana jeszcze sluzowke?? do tego wzielam ketokonazol doustnie. po prostu nie wytrzymywalam.. aha, dodam jeszcze ze po...

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.