grzyby

grzyby

(48 wyników)
  • wszystkie przepisy zalecają suszone mam tylko mrożone borowiki (kostka) - nadadzą się ? poradźcie, drogie Panie, bo nie wiem czy w ogóle bawić się z tym daniem
  • Od roku mieszkam w nowym mieszkaniu. Ładne, czyste, świeżo wymalowane, ciepłe, północno-zachodnie. Ale niedługo po przeprowadzce zaczęły się problemy z nawracającymi grzybicami skóry. Kilka dni temu odkryłam w szafkach z butami, że starsze buty, nie używane od roku, w środku pokryte są pałeczkami grzybów... Wyrzuciłam więc z tysiąc złotych do śmietnika:( Obserwują także, że w kuchni, gdzie położyłam na podłodze kilka doniczek z nasionami do wykiełowania- na ziemi w doniczkach rośnie pleśń....
  • Jak to sie robi;)?? To znaczy chodzi mi o temperaturę i czas. Mam jabłka pokrojone w hmmmm 16stki??:D gruszki, nastepne w kolejności będą grzyby. Suszycie w kuchenkach/piekarnikach domowych??
  • jak w temacie. A jak robicie, to jak przygotowujecie kapustę z grzybami? Siostra przychodzi na wigilię i tak siedziałyśmy i myślałyśmy... i wychodzi na to że: Bedzie kapusta z grzybami, krokiety z kapustą i grzybami, uszka z kapusta i grzybami i jeszcze pierogi z kapusta i grzybami.... Może ruskie lepiej zrobić?
  • Dostałam od rodziców trochę mrożonych grzybów i się tak zastanawiam jak je wykorzystać do obiadu. Od razu dodam, że preferuję obiady szybkie i niekłopotliwe:)
  • Kilka tygodniu temu na suficie w łazience zaczęły pojawiać się takie 5 milimetrowy plamki szarego grzyba/pleśni. W Internecie wyczytałam, że na takie punktowe plamki grzybów skuteczny jest zmywacz do paznokci z acetonem i rzeczywiście zmywacz sobie poradził. Jednak wyjechałam na 2,5 tygodnia i po powrocie do domu ujrzałam na suficie wieeelkie siedlisko punktowych plamek szarego grzyba !! Nie wiem kompletnie jak się za to zabrać. Zmywacz tylko to zatuszował, ale nie usunął. To tałatajst...
  • Dziewczyny, niedawno wprowadziłam się do nowego mieszkania. Zauważyłam, że wyprane ręczniki i wysuszone na suszarce w domu po prostu jadą niemożliwie, takim ręcznikiem wytrzeć twarz albo ciało po kąpieli to po prostu mordęga... Co robić? W poprzednim domu też suszyłam jak była kiepska pogoda w środku, na tej samej suszarce, w tej samej pralce prałam i tych samych proszków i płynów do prania i płukania używałam. Piorę w 40 stopniach. A, śmierdzą tylko ręczniki, pozostałe rzeczy nie. Co jest ...
  • Mam mrożone grzyby, ale kompletnie nie mam na nie pomysłu. Podsuńcie mi jakieś przepisy z grzybami w roli głównej. :)
  • Niedorzecznie brzmi ten temat, ale coraz więcej jabłek psuje się od środka. Uwielbiam jabłka a że zjadam je w całości, to widzę, że mnóstwo gatunków od środka 'grzybieje'(teraz zanim rzucę się na jabłko rozkrajam je i uważnie studiuję środek, czy aby wszystko z nim ok). Łatwo dać się zwieźć, z zewnątrz jabłko wygląda zupełnie normalnie, ba, smakuje zupełnie normalnie, ale gdy zostaje już tylko ogryzek, wieje grozą. Normalny grzyb w środku jabłka! O co tu chodzi? Dlaczego jabłka (a ...
  • wystarczy, że nie było nas 2 tyg w domu jak wróciliśmy zauważyliśmy czarne plamki na pokrowcu z materaca, zdjęliśmy go i na tej piance też one są. Pokrowiec wyprany w 90 st., śladu już nie ma, ale jak wyczyscić tę piankę? są jakies środki do tego? znacie jakieś sposoby?
  • w jakims przepisie wyczytalam, ze 2 godz, ale jakos malo mi sie wydaje, z grzybow chce zrobic sos, wiec jak trzeba obgotowac, to moga krocej sie moczyc moze? doradzcie cos, bo babcia se do fryzjera poszla. no zostawila mnie w potrzebie jednym slowem ;) obiad ma byc na 17 ;) jakby co ;)
  • Czy jest sens? Czy one nie mają robali? Będę potrzebowała na zupę wigilijną, ale grzybiarka ze mnie żadna... Mogłabym ostatecznie kupić i sama wysuszyć, ale nie wiem, czy mi się uda ta sztuka, bo maszynki specjalnej nie mam. Liczę na Was, poradźcie :-)
  • Witam, dostałam pralkę i chciałabym ją doprowadzić do porządku, pranie wyjęte zawsze nieciekawie pachnie, wcześniej nie używano odkamieniaczy i jeszcze do tego na gumie wokół drzwiczek jest czarny pleśniowy osad, który nijak nie mogę doprowadzić do porządku.Pralka ma rok i ogólnie super się sprawuję. Pozdrawiam, Kama
  • a)w zimnej czy gorącej wodzie(a może zalać wrzątkiem)? b)całą noc czy 2-3 godz.? c)warzywa gotować oddzielnie czy w ww.wywarze grzybowym d)5 dkg czy 20 dkg grzybów e)grzyby podsmażane na patelni czy nie oto - po przeczytaniu różnych przepisów - dylematy przed gotowaniem (dla min.14 gardzieł) w i g i l i j n e j, "czystej" zupy grzybowej. Jaki przepis ma przewagę nad innym i dlaczego? No właśnie: d l a c z e g o? Wiadomo, że zupa ma być smaczna,esencjonalna (tzn. o dobrym smaku grz...
  • Witam! Mieszkam w starym budownictwie i niestety pojawila mi sie w kilku miejscach na scianie plesn...Jak ja moge usunac i czy na dobre??...tylko prosze mi nie radzic przeprowadzki :/...bo nie dawno sie tu wprowadzilam :/ ..Zaznacze ze mam male dziecko...boje sie ze moze zachorowac... Pomocy! ps.na parapecie stoi sobie paprotka gdzies to przeczytalam ze dobrze ja miec w domu blisko miejsca gdzie jest wilgoc i grzyb
  • Chcę się pozbyć wózka i właśnie odkryłam, że wewnątrz daszka są takie małe kropeczki grzyba. Materiał to bawełna :-/ . Szorowałam wodą z płynem, sprayem do tłustych osadów kuchennych i dupa ;((. Ciągle są. Przecież ich nie zamaluję białym flamastrem :D. WDPD heeeeelp. :D
  • mam mały problem... zostawiłem moje buty od snowboardu w b. wilgotnym miejscu... teraz osadził się w środku i na zewnątrz grzyb... buty były tam tylko tydzień... czy istnieje możliwość by usunąć ten grzyb i jak to zrobić?... błagam o pomoc... nie chcę się ich pozbywać bo były drogie i wiele dla mnie znaczą... z góry dziękuję za pomoc...
  • mam nowe drewniane okna,które przy niskich temperaturach się"pocą".Na uszczelce osadza się czarny osad nie do domycia i wyrugowania.Wyglada nieestetycznie.Nie wiem czym to usunąć. Komentarze typu rozszczelnij okna,masz zlą farbę na ścianach, mieszkasz w puszce od sardynek mnie nie interesują. Potrzebuję rady jak usunąć osad dzięki
  • Między wanna a ściana, tak jakby w fudze ( czy jak to się tam nazywa) w każdym razie w zetknięciu wanny ze ścianą, pewnie od wilgoci, zrobiło się czarne nieprzyjemne coś... nie wiem czy to kamień czy coś ale czy ktoś wie o co mi chodzi a jeśli tak to czy może ma jakiś sposób na to?? Skuteczny sposób? słyszałam coś o occie czy sodzie oczyszczonej?? ale nie wiem co dalej....
  • mam prosbe do posiadaczek i urzytkowniczek jaki wybrac, na co zwracac uwage? planuje kupic przez internet i jest kilka roznych modeli, ceny od 300 zl w gore mam straszne zawilgocone mieszkanie, stare okna ktore dopiero w tym roku beda wymieniane, plesn musze usuwac srednio co trzy tygodnie chce taki ozonator nabyc by mi sie maluchy w przyszlosci nie pochorowaly na astme i inne pochodne; zawsze w zimie mamy katary, przewlekle gardlo - wiem ze to wina plesni i grzybow w scianach za bardzo ...
« poprzednie 1 2 3

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.