grzyby

grzyby

(18 wyników)
  • Szukam informacji jak to jest z tymi grzybami...podobno są zakazane, ale nikt nie wie dlaczego...czy z powodu ryzyka zatrucia, czy jakichś substancji w nich występujących?? Moja córka ma już 3 miesiące i 3 tygodnie, do tej pory nic jej nie uczulało...sama nie wiem czy mogę te grzyby czy nie? Będę wdzięczna za odpowiedź. :)
  • Pani Moniko! Mam pytanie, homeopata zalecil mi lek Albicansan, na grzyby (zapalenie gardla na tle grzybicznym). Karmie piersia i przeczytalam ze matka karmiaca nie pwoinna przyjmowac lekow doustnych gdyz toksyny z zabitych grzybow przedostaja sie do mleka matki. Czy to prawda?
  • Dziewczyny mam koszyk podgrzybków pachnące śliczniutkie, mały ma 2,5 m-ca cały czas na cycu, aż mnie zkręca żeby zjeść tego sosiku ale rozum mówi że nie bardzo powinnam. Czy któraś z was karmiła i jadłą grzyby i jak to zniosły maluchy. (ale kukurydze dotowaną to chyba można nie?) pozdrowionka
  • Pytanie to dręczy mnie, odkąd uświadomiłam sobie, że Wigilia za pasem a moje Dziecię nie miało do tej pory styczności z tymi pysznościami:) Podjęłam męską decyzję i stwierdziłam, że Karola poje sobie w ten dzień mleka sztucznego a ja sie objem, mniam, tylko po jakim czasie moje mleko jest bezpieczne dla 4 miesiecznego Karaluszka?
  • No właśnie, czy można pozwolic sobie na uszka z grzybami do barszczu? Podobno sa ciezkostrawne. Pani Monika co prawda napisala zeby generalnie jesc wszystko ale wole jednak ostrozniej zeby wigilijna noc nie byla da nas zbyt ciężka później...;) m
  • drogie e-mamy! w zadnej z diet dla mam karmiacych nie znalazlam NIC na temat grzybow. Wiecie moze czy mozna je jesc? Mam taka ochote na zupe grzybowa... :)
  • nały ma 10,5 miesiaca, nie jest na nic uczulony, żadnych allergii, czy mogłabym już zjesc sobie takie boczniaczki w bułeczce smazone....mniam, mniam, tak za mną chodzą...jem juz raczej wszystko i nie widze zadnych reakcji, no ale to grzyby jednak...wiec pytam....
  • Witam, moze ktoś miał podobny problem. Od lat zmagam się z kontaktową wysypka na dłoniach. Aktualnie karmię piersią i po długim czasie nieobecności wysypka powróciła ale tym razem zajęła niemlże całe ciało. Swędzi okropnie!Na wizytę u dermatologa muszę poczekać jeszcze 2tyg więc poszłam do ogólnego. Doktor zaleciła całkowicie odstawić nabiał "odkrowi"...Już ponad tydzień nie jem nabiału i nic. Dodam, że z dzieckiem ok.Co tu robić, jakoś nie mam przekonania do tej bez nabiałowej diety...
  • moja córcia ma 8m ,czy któraś jadła pieczarki? Mam dziś grilla i mnie korci.dzięki za odpowiedż
  • jak w tytule-mam zapalenie jednej piersi, stan sie ciagnie od ponad 3 tyg. corka ma prawie 9 mies. zastoje mam co jakis czas, ale odkad wyszly jej zeby czesciej, zapalenie jednak po raz pierwszy-nie wiem tez, czy zęby maja cos wspolnego, ale po karmieniu zawsze mam odcisniete na piersi zeby. dzwonilam wczoraj do pani Moniki-dzis sie nie dodzwonilam i kazala przebic biala plamke na brodawce i wycisnac to co wyleci, zrobilam to- tzn przebilam i to w paru miejscach, bo nic bialego-...
  • Witam! Niestety dopadło i mnie to paskudztwo. Ból okropny. Wczoraj byłam w poradni laktacyjnej i pani powiedziała, żeby wyrzucić smoczki, butelki (ściągałam trochę pokarm). Czy naprawdę wyparzanie nic nie daje? A jeśli będę gotować przez 10 minut - też to cholerstwo przeżyje? Szczerze przyznam, że wierzyć mi się w to nie chce... A jak np. z pieluszkami, którymi Małemu wyciera się buźkę po ulaniu? Swoje piersi wycieram ręcznikiem papierowym, ale jak np. z biustonoszem (noszę wkładki laktacy...
  • Witam serdecznie. Moja córeczka urodziła się w 30tc z wagą 1200g. Od początku była karmiona moim mlekiem (najpierw sondą, potem butelką i piersią). Po wypisaniu Julii do domu chciałam karmić piersią, jednak przy wadze 2kg dziecko nie było w stanie samo się najeść. Zaczęłam więc podawać moje mleko butelką. Efekty były natychmistowe - bardzo ładnie przybierała na wadze, przez pewien czas ok 50g na dobę! Z powodu stresu pokarm zaczął jednak zanikać, i wtedy włączyłam sztuczne mleko, jednak Mała...
  • Witam :) Bardzo proszę o pomoc: Byłam dzis u dermatologa z powodu odklejających się paznokci u rąk. To znaczy tak to właśnie wygląda jakby się odklejały. Płytki paznokci rosną normalnie ale nie przyrastają do skóry. Na 90% jest to grzybica. Dostałam skierowanie na wymaz na obecność grzyba. Na wynik czeka się miesiąc. Do tego czasu mam stosować na maści: Lorinden A oraz Mycosolon. Nie mogę znaleźć info na naszym forum o tych lekach. Jak i czy mogę smarować tym paznokcie? Syn ma 8,...
  • Kochane chciałam zapytać co może pojawić się na stole wigilijnym dla mamy karmiącej piersią tygodniowego maluszka? Czy ryba smażona to nie przesada? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.
  • Pizza???

    (7)
    Karmie piersią i mam straszną ochite na pizze z pieczarkami taki mały kawałeczek. Moja córeczka ma miesiąc. Można???
  • Od kilku dni zaczęły mnie boleć brodawki. A już dawno zapomniałam o tym bólu. Są zaczerwienione a właściwie zaróżowione w okolicy otoczki. Nie wiem, czy jest to skutek pleśniawki u synka, czy może coś innego. Smaruję Aphtinem, ale to nie pomaga. Co mam robić? Ewentualnie do jakiego lekarza się udać?
  • Emamusie, na jakie smakołyki pozwolicie sobie w te święta?! Ja nie moge się doczekać pierożków z kapustą i grzybkami, myślałam że od 1 czy 2 nic sie nie stanie. Co wy o tym myślicie?! Pozdrawiamy. Marta i Danielek.
  • dziewczyny doświadczone,ponieważ zbliżają się święta mam pytanko;czy będę mogła jeść te wszystkie pyszności?? córcia będzie miała 4m i tydzień nie ma skazy,ale czy grzybki w uszkach?może chociaż pieczarki? jak to u was było?
« poprzednie następne »

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.