guzki na tarczycy

(11 wyników)
  • Proszę o pomoc ostatnio zrobilam usg tarczycy na ktorym wyszlo Lewy plat 13x15x42mm Prawy plat 16x15x44mm Cisiń 3mm W obu platach rozsiane guzki hipoechogeniczne o srednicy od 3 do 7mm.Powiekszone okoliczne węzly chlonne Na wizyte u endokrynologa musze jeszcze chwile zaczekac bardzo sie tym martwie. Proszę o odpowiedz z gory bardzo dziekuje
  • Wczoraj byłam u endo (ze względu na moje przypadłości: straszne wypadanie włosów, starania o dzidziusia - od prawie roku efekty zerowe, uczucie zimna), dodam, że TSH mam 2,503. Zrobił mi USG i wyszło, że w płacie prawym mam guzka (nie mogę doczytać jaki rodzaj - dwuczłonowa nazwa) 1,35x0,79 cm, a w lewym guzek hypoechogenny 0,34x0,32 cm. Stwierdził, że nie mam się czego obawiać, biopsja jest niepotrzebna, leczenie będzie jedynie farmakologiczne. Mam brać raz dziennie 1/2 tabletki Euthyrox-u N...
  • Bylam dzis na USG tarczycy,wyniki maja byc dopiero 31grudnia. Spytalam lekarki ktora robila mi badanie czy jest cos niepokojacego odpowiedziala,ze nie.Spytalam czy nie mam guzkow odpowiedziala,ze mam jednego malego.No i zaczelam sie martwic. Co sie z guzkami robi???????Jakie dalsze badanie.Ma ktoras z Was guzek na tarczycy????
  • Niestety wykryto u mnie na USG guzki na tarczycy, mam mieć zrobioną biopsję, tylko się trochę boję. Nie wiem, jak to wygląda i czy bardzo boli. Napiszcie?
  • to znaczy po jakim czasie się wybudzamy? I czy po wybudzeniu szyja strasznie boli? Mam termin na 26 września. Pozdrowienia
  • Witam, Czy ktoś może mi pomóc w rozszyfrowaniu wyniku biopsji guzka na tarczycy: Rozpoznanie patomorfologiczne: Krew, gęsty koloid, monomorficzne tyreocyty, makrofagi. Obraz cytologiczny odpowiada guzkowi koloidowemu. Bardzo się niepokoję a wizytę mam dopiero 5 lutego. Z góry dziękuję Gosia
  • moja mama jako mloda dziewczyna miala operacje tarczycy.od jakiegos czasu ma dusznosci wiec poszla do lekarza no i w usg sie okazalo ze ma kikutach lewego i prawego plata ma trzy guzki. sa dosc duze (20mm, 25mm, 15mm. Czy ktos moglby mi pomoc: czym to moglo byc spowodowane, jak sie to leczy bo podobno operacja nie wchodzi w gre.dzieki z gory za odpowiedzi
  • ------------------------------------------------------------------------------ -- Witam, mam problem - od dwoch lat jestem leczona na astme ktora zostala stwierdzona jedynie na podstawie takich objawow jak kaszel i ucisk w klatce piersiowej + testy skorne (alergia na plesnie glownie). Nigdy nie mialam atakow dusznosci. A leczenie jest prawie bezskutecczne. Macie jakis pomysl co to moze byc? BO chyba nie astma skoro leki nie dzialaja. A biore dosc duze dawki. Juz nie wiem co mam ro...
  • czy któraś z was miała z tym do czynienia?I jak leczyłyscie? Pozdrawiam A
  • usg tarczycy:tarczyca symetryczna,niepowiększona,o jednorodnym echu wewnętrznym płata P.Płat L zawiera w części środkowejdwie lite struktury o charakterze guzków.Wieksza z tych zmian ma wymiary 13x6x8mm-patrz print,mniejszy ma średnicę około 9mm.obrysy obu płatów regularne,ruchomość ich jest zachowana.Cieśń narządu jest niepogrubiona.Wnioski:Tu lobi sinistri glandulae thyreoidae.Lekarz przepisał 50 dawkę Euthyrox.Może powinienem zrobić szczegółowe badania tarczycy?
  • Witam Serdecznie, W kwietniu robiłam USG tarczycy, na badaniu w prawym płacie tarczycy wyszedł guzek 4mm. Endokrynolog po obejrzeniu badań, stwierdził, że na razie nie martwić się, powtórzyć badanie USG we wrześniu. Ale ostatnio lekarz internista dał mi skierowanie na biopsję. Nie wiem co robić, czy czekać do września i powtórzyć USG, czy robić teraz biopsję? Pozdrawiam Serdecznie
« poprzednie następne »

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.