Forum   hormony

hormony

(1306 wyników)
  • czy ktoś probował stosowac takie zioło jak witeks czczony? czytałam w jednej ksiazce na temat medyyny naturalnej ze jest ono bardzo dobre na nadmiar meskich hormonów u kobiet
  • Witajcie! Strasznie wypadają mi włosy, jestem podłamana. Dziś po myciu zebrałam ich całą wielką garść. Biorę różne suplementy, ostatnio skończyłam opakowanie drożdży w tabletkach, ale nie widzę poprawy. Zastanawiam się, czy to hormony nie są odpowiedzialne za ten stan rzeczy. Przez 3 lata brałam Diane, ostatnią tabletkę wzięłam pod koniec maja. W czerwcu i lipcu miałam przerwę, wtedy też zauważyłam wzmożone wypadanie włosów, ale czytałam, iż to normalne. W sierpniu zaczęłam brać ...
  • no właśnie- mam podwyższony testosteron i androstendion i oczywiście zero jajeczkowania. no i mam brac diane na uregulowanie hormonów - a potem niby uda się zaciążyć:). tylko co idę do mojej gin to jakoś sie wydłuża tek okres brania tabulek. najpierw miało byc 2-3 mce, teraz mi powiedziała że 5 mcy. boje sie że jak tak dalej pójdzie to dojdziemy do roku. Dlatgo proszę!!!!!--- napiszcie jak długo musiałyście brać diane.
  • Hej Forumowicze, tydzień temu zaczęłam brać hormony, bo mam niedoczynność. Dzisiaj w nocy miałam koszmarne telepanie serca. Nie wiem, jak to opisać. Nagle zaczęło walić tak szybko, że w ogóle nie wiedziałam, co się dzieje. Trwało to kilka sekund, ale przeraziłam się nie lada, potem jeszcze z godzinę nie mogłam zasnąć i miałam lekki stan nerwowy. Od 2,5 roku leczę nerwicę lękową, w ostatnim czasie jednak czułam się bardzo dobrze. Dzisiaj podwoiłam, zgodnie z zaleceniem lekarki, d...
  • Zbizam sie do menopauzy, mam parę objawów, moze niezbyt uciążliwych. Lekarz ginekolog radzi mi terapie hormonalną. Podobno to jest mocno zalecane. Sama nie wiem. Proszę o zdanie osób, które mają podobne problemy.
  • Drogie Kobiety, mam bardzo dokuczliwy PMS. Przez wiele miesięcy (rok), po poronieniu, brałam Duphaston, potem Luteinę i teraz znowu biorę Duphaston, z tym, że 1 raz dziennie, a wcześniej to było 2 razy dziennie po jednej tabletce. Zwłaszcza w drugiej połowie cyklu czuję się obolała, robią mi się pryszcze, jestem spuchnięta, puchna i bardzo bolą piersi i mam nalaną twarz - tak, jakby w ciągu paru dni przybyło mi conajmniej 10 KG. Pomimo długiego snu, czuję się bardzo słaba. W do...
  • Witam! Mężczyzna, 31 lat, 3 razy w tygodniu wysiłek fizyczny (joga, siatkówka, pilates), ostatnio sporo stresów i mały dołek ;). Lekarz pierwszego kontaktu stwierdził u mnie nerwicę, powiedzmy - początki nerwicy. Od miesiąca biorę Bellergot 1 tabletka. Jako, że mam parę objawów, które są wspólne i dla nerwicy i dla niedoczynności, postanowiłem zrobić zestaw obowiązkowy dla osób podejrzewających u siebie niedoczynność. Przy okazji zostałem królikiem doświadczalnym w sprawdzaniu ...
  • Jestem w trakcie diagnozowania moich problemów - mam bardzo wysoką insulinę i androstendion, czekam na miesiaczkę, aby zrobić dodatkowe badania. Moze to PCO a może i nie. Łysieję (zakola), mam tradzik, nadmierne owłsienie, tyję, puchnę, brzydnę, a do tego chyba juz depresję. Nie mogę na siebie patrzeć, wariuję, widząc włosy na szczotce. Nie wiem, czy mój mąż to wytrzyma, bo jestem okropna, nerwowa, non stop płaczę. Staram się sobie tłumaczyć, że są gorsze rzeczy, że mogłabym nie słyszeć...
  • Witam dziewczyny zwracam się z prośbą o pomoc w interpretacji wyników: badanie w 5 dc FSH 6,14 norma 4,0-13,0 mlU/ml LH 3,68 norma 1,0-18,0 mlU/ml Prolaktyna 14,7 ng/ml norma 1,3-25 Prolaktyna z testem 264,0 ng/ml Testosteron 0,57 ng/ml norma 0,06-0,82 TSH 2,46 ulU/ml norma 0,27-4,2 FT4 1,31 ng/dl norma 0,93-1,7 Głównie chodzi mi o wyniki prolaktyny. Mam problem ponieważ nie chcą mi pękać pęcherzyki tylko robią się torbiele. Jeśli któraś z was ma jakąś wiedze na ten temat to pros...
  • Myślę już od dłuższego czasu nad tym wszystkim i mam mętlik w głowie. więc wybaczcie chaos w pisaniu. Bo myślę sobie właśnie o hormonach, lekarzach, pacjentach, normach i wydaje mi się to wszystko dziwne i niezrozumiałe. Na forach o tarczycy przewinęły się odkąd w nich uczestniczę setki ludzi, setki wątków historii, przypadków które wielokrotnie miały dokładnie ten sam schemat. Narzekamy na lekarzy i ich wiedzę, na traktowanie norm itp. I wydaje mi się, że średnio wykształcony człowiek ...
  • Witam.Mama pytanie. Lekarz dał mi skierowanie na zrobienie nastepujacych badań hormonalnych: PRL,FSH,LH,EZ(lub E2--możliwy błąd w próbie odczytu:) ),Progesteron,DNL-lub DRL -tu równiez mogłam źle odczytać ale raczej DNL, oraz MCP. Nic nie mówił w który dziń cyklu je zrobić, a ja nie wiedziałam że to może mieć jakieś znaczenie. Możecie mi powiedzieć czy jest jakaś różńica w wyniku uzalleżniona od dnia cyklu w którym robione będzie badanie?I czy wiecie może w którym dniu cyklu na...
  • mam anemię z powodu obwitych krwawień a nie moge brać pigułek, lek. zaproponował spiralę z hormonami - mirena chyba. Ale się boję, bo b.duzo pale, czy te hormony nie grożą jakimiś zakrzepami?Może któras ma mirene - powiedzcie jak się sprawdza? z góry dzięki za pomoc!
  • Postanowiłam przepisać kilka zdań z n/w pozycji książkowej ponieważ wiele pisało się na forum na temat leczenia hormonem T3. Może mój endo jest niedouczony. Jednak nie chciał ze mną w ogóle na ten temat rozmawiać. Powiedział nie i koniec. Nie chcę podważać jakiehjkolwiek opinii na ten temat. Jedynie z czystej uczciwości postanowiłam poruszyć temat leczenia hormonem T3. Cytuję za "Choroby tarczycy" autorstwa Sary Rosenthal: .....nadal nie ma odpowiedzi na następujące pytania: 1. Ja...
  • Witajcie, Wiem, wiem ten temat powraca jak bumerang, ale moze ktos mi doradzi co zrobic. Mam juz 27 lat, a ciagle moja cera wyglada jak u nastolatki. Czy naprawde jedynym sposobem pozbycia sie tradziku jest zazywanie Diane 35 albo innych tabletek antykoncepcyjnych? W zasadzie nic oprocz Diane (zadne masci, pilingi czy inne preparaty) mi nie pomagalo, ale przestalam juz dawno temu je brac, bo balam sie nastepstw i miewalam coraz czestsze bole zoladka. Ale znowu zle wygladam i musi...
  • Od kliku miesięcy dzieje się ze mną coś dziwnego. Często płaczę bez powodu. Czasem potrafię przez tydzień codziennie po trochu, po tygodniu spokoju znowu mam dziwne kilka dni, czasem tylko raz w tygodniu. Nic złego się nie dzieje, wiadomo nie zawsze w życiu jest wesoło, raczej nie trafiają mi jakieś zmartwienia ponad standard :) ale wystarczy, że pomyślę o czymś smutnym i łzy lecą same, czasem to nawet przeradza się w szloch. Na prawdę nie umiem tego z niczym powiązać. Nie biorę żadnych lek...
  • Moim problemem jest wtorny brak miesiaczki. W wieku 17 lat zachorowalam na anoreksje i przy drastycznie niskiej wadze przestalam miesiaczkowac. Ginekolog przepisal mi wtedy tabletki antykoncepcyjne na wywolanie okresu- pomogly. Z anoreksji juz wyszlam i mam nadzieje, ze to pieklo nie powroci (bardzo pomogla mi pani psycholog i moj obecny chlopak). Moja obecna waga miesci sie w granicach normy. Martwi mnie jednak brak okresu- w lutym odstawilam tabletki po ponad 3 latach brania i...
  • Zakładam osobny wątek, bo nie chodzi mi o konkretny przypadek. Nazbierało mi się pytań w związku z pomysłami dawkowania "dzień mniej - dzień więcej": - jak szbyko organizm reaguje na tyroksynę w pigułce? Jeśli jest jakieś większe opóźnienie, to pewnie może się "uśrednić". Ale jeśli organim używa dostarczonego hormonu od razu, to wątpię, żeby się szczególnie cieszył huśtawką. - czy ktoś badał wpływ długofalowy bujania dawką na stan pacjenta? - uważacie, że lepiej "bujać" czy kroić pigułki ...
  • Jestem nowa na forum od niedawna dowiedzialam się o jego istnieniu. 4 lata temu stwierdzono u mnie hashimoto, po urodzeniu dziecka, teraz zaczynam myśleć o drugim ale sie boję ze mi sie nie uda. trafilam na fatalna endokrynolog, która tylko na mnie krzyczała i stale mówila że nic jej nie pasuje z moimi wynikami badan. w sierpniu 2006: TSH-9.22 norma 0, 36-5,5 ft3 3.88 norma 1,8-4,2, 86,67% ft4 1,27 norma 0,932- 1,71, 44,16% anty TPO 248.9 po tych wynikach dostałam dawke 50 eutyroksu...
  • Psychiatra zaczęła mówić o niespecjalizowaniu leków ,nie bardzo mam ochotę na doświadczenia ze strony" młodej"tym bardziej ,ze w swojej karierze psychiatrycznej żaden lekarz, mimo braku reakcji na leki nie wprowadzał innych środków w tym celu. Zastanawiam się czy komuś z was przytrafiło się żeby lekarz dla wzmocnienia działania leków zastosował hormon tarczycy ? A możne dla potencjalizacji coś innego zastosował? A możne ktoś coś wie na ten temat ?

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.