in vitro

(1216 wyników)
  • wiem, ze po prostu wybrac klinike i dac sie poprowadzic przez lekarza, ale czy moglybyscie dac jakies wskazuwki dla kogos kto dopiero podejmuje decyzje ze moze in vitro. po pierwsze- czy mieszkajac daleko od wybranej kliniki nalezy poswiecic na takie przygotowanie i zabieg 2 tygodnie? czyli od pierwszej dni @ do dnia owulacji /transferu? a jesli nie tak, to ile dni nalezy przeznaczyc na bycie przy klinice. po 2 - czy mozna podejsc do in vitro od razu od nastepnego cyklu po p...
  • Czy ktoś z Was leczył się w Czechach ? jeśli tak to gdzie i czy skutecznie ? jakie były koszty in vitro ?
  • Dziewczyny mam pytanie czy któraś z Was podchodziła do in vitro u dr Ziółkowskiej? Napiszcie proszę ile czasu trwały przygotowania jakie było podejście do Was pani doktor no i oczywiście jaki był efekt będe wdzięczna za każdą opinię.
  • Witajcie. Mam pytanie dot. in vitro. Bardzo proszę o radę kogoś, kto ma rzetelną wiedzę na ten temat.. może któraś z Was doradzi. Jestem po 1 nieudanym IVF oraz 1 transferze mrozaka. Po stymulacji miałam 3 bardzo dobrze zapłodnione komórki, wszczepiono mi 2, ale nie przyjęły się. Potem transfer tego ostatniego rozmrożonego zarodka. Też klapa. Zabiegi miałam w Holandii, gdzie mnie skierowano na in vitro z powodu wieku (mam 40 lat) oraz tego, że mąż miał zabieg re- wazektomii. (Przywrócenia...
  • Witajcie Po nieudanych próbach inseminacji, z in vitro wiąże duże nadzieje. Oprócz zespołu PCO i trochę zwiększonej produkcji prolaktyny wszystkie wyniki wraz z badaniami genetycznymi są idealne. Męża również. A jednak ciąży nie było. Zdecydowaliśmy się na in vitro z PGD. W połowie listopada miałam transfer w INVICIE i ku mojemu zaskoczeniu z 4 zapłodnionych (9 było pobranych) komórek tylko jedna przeszła test PGD pozytywnie. Niestety była to ta najgorzej wyglądająca i rozwijająca się z oz...
  • Kochane. Znajoma mi doniosła, że podobno INVICTA ma taką akcję. Nie mogę u nich na stronie tego odnaleźć. Czy ktoś może mi to potwierdzić? Podobno płacisz ryczałt + badania, a liczba prób jest nieograniczona. Czy ktoś moze mi pomóc? Dzięki z góry.
  • Witam!Strach przeszywa mnie na mysl o In-vitro a to jedyna szansa w moim przypadku z mezem zeby miec upragnionego dzidziusia.U mnie jest wszystko w porzadku tylko u mojego meza niestety wyniki mizerne jesli chodzi o plemniki.Bylismy juz w Klinice i znow przelozylam termin zaplodnienia mimo ze pragne miec dziecko i ciagle o tym mysle!Problem u mnie polega na tym,ze panicznie boje sie tej stymulacji hormonalnej i pozniej calej tej reszty o ktorej juz nie wspomne!Moze to glupio zabrzmi ale...
  • witam,proszę o odpowiedź na pytanie czy zdrowa,heteroseksualna,samotna kobieta może skorzystać z metody sztucznego zapłodnienia??nie mogę znaleźć konkretnych informacji,Z góry bardzo dziękuję.
  • Wiem, że to może mało interesujące co się dzieje w innych krajach, ale pokazuje to jak może być inne podejście rządzących. wyborcza.pl/1,75477,6314070,Bulgaria_placi_za_in_vitro.html
  • Witam Was serdecznie W skrócie moja historia: Pęknięta torbiel, źle zdiagnozowana i operowana przez co zrosty. Do tego niewydolność ciałka żółtego ( za wysoka prolaktyna- hiperprolaktynemia czynnościowa,prawdopodobnie przez stres,) Mąż asthenoteratozoospermia. Od 2006 roku starania. Najpierw rok naturalnie, potem monitoring cyklu na clo, potem 6 inseminacji... Lata płaczu, modlitw, nadziei. Teraz stanęliśmy przed murem- zostało nam tylko In Vitro. Do adopcji przekonania nie mamy, jeżeli...
  • Witam!Jak juz wczesniej pisalam przygotowuje sie z mezem do In-Vitro.Chcialabym zapytac poniewaz jestem strasznie ciekawa czym rozni sie dlugi protokol od krotkiego?Dlaczego tak jak czytam jedne z Was maja dlugi a drugie krotki protokol? Czekamy z mezem na wizyte w klinice ale juz nie moge spac po nocach tyle mam niejasnosci,pytan i niepewnosc poprostu wykancza mnie!Chce nadmienic ze u mnie jest wszystko ok.tylko u mojego meza jest problem z "plemniczkami".
  • Czy lekarze kierujący na in vitro informują jakie są skutki uboczne całej stymulacji i wszystkiego przez co przechodzi kobieta? Czasami myślę z lękiem co będzie gdy zawiodą już wszystkie środki w mojej walce o dziecko. Boję się jak zachowuje się w tym wszystkim organizm kobiety? Co się dzieje po kilku latach od całego zabiegu? Chcę mieć dziecko ale chyba nie za wszelką cenę i kosztem swojego zdrowia...CZy to egoizm...?
  • Mam taki dylemat. Lekarz orzekł, że pozostało mi in vitro. Nie jest to moim problemem ani od strony moralnej, ani od religijnej. Zastanawiam się tylko nad otoczeniem. Nigdy nie ukrywałam problemów z poczęciem, jak ktoś pytał mówiłam wprost. Ostatni czasy duzo zaczęło się mówić o in vitro. W 90 % wypowiedzi negatywne o in vitro wypowiadane są przez osoby nie mające zielonego pojęcia a tej metodzie. Zastanawiam się czy dalej być otwartą i mówić, że chcę poddać się in vitro, czy ...
  • Witam, korzystając z anonimowości internetowej śmiem zadać wam pytanie, które mnie nurtuje: 4 dnia po in vitro z mrozaczków (zaimplementowano mi 3 zarodki), gdzie duuuużo leżę w łóżku, odpoczywam, czyta itp., oglądając film , w którym była scena erotyczna bardzo się podnieciłam. Zamiast wyłączyć tv, najzwyczajniej w świecie dostałam orgazmu, prawdopodobnie ze względu na przekrwione po lekach hormony, bo rzadko kiedy coś takiego mi się przytrafia. strasznie to przeżywam, bo poczytałam...
  • Powiedzcie mi moje kochane, ile kosztuje obecnie in vitro w Novum w W-wie? Za co dokładnie trzeba zapłacić i ile? Jestem po dwóch nieudanych inseminacjach, mąż jest dokładnie przebadany i żołnierzyki są zamrożone. Do tej pory zrobiłam dość dużo badań do inseminacji i nie wiem co jeszcze trzeba zrobić do in vitro z mojej strony, bo ze strony męża to już chyba nic? Proszę o odpowiedź. Wiecie może jaka jest szansa powodzenia przy tej metodzie? Bo przy inseminacji mierna - przynajmniej tak ...
  • Czy komuś z Was udało sie in vitro na Polnej w Poznaniu? bardzo proszę o odp pozdrawiam
  • Dowiedziałam się, że dzisiaj we wszystkich kościołach w Polsce, będą ksieża czytać o metodzie in vitro. Nie wiem na jaki temat dokładnie bo nie byłam , ale mam dzisiaj zamiar przejśc sie do kościoła i posłuchać ludzi, którzy wogule nie mieli stycznosci z in vitro i nie wiedzą jak duzo małazeństw cierpi z powodu braku dziecka. Ach, szkoda słów. Moze ktoś był już dzisiaj i moze się wypowiedzieć.
  • www.gala.pl/gwiazdy/wywiady/zobacz/artykul/bogna-sworowska-1/
  • Rok temu podchodzilam do in vitro - po 4 latach intensywnych starań. Problem byl i u mnie i u męża. I ja i on przez rok bralismy bezskutecznie leki. In vitro udało się za pierwszym podejsciem. Teraz mam roczne dziecko. Kompletnie nie myslelismy o drugim dziecku, bylam pewna zreszta ze w naszym przypadku to niemozliwe a tu miesiac temu test i 2 kreski. Bez pilnowania owulacji, bez leków, i pewnie najwazniejsze - bez stresów, wszystko się odmieniło. Życzę wszystkim dziewczynom taki...
  • to niby program kliniczny, ale warto spróbować, może ktoś się załapie i oszczędzi tym sposobem kupę kasy. ja byłam pacjentką tej kliniki, mam 4-letnie już dziecko :-) www.kriobank.pl/baner.html

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.