Forum   infekcje intymne

infekcje intymne

(5 wyników)
  • Witam. Mam wielką prośbę, żeby ktoś z ekspertów doradził dla mnie i męża sposób leczenia nawracających infekcji intymnych. U mnie występują mało obfite, gęste upławy w kolorze żółto-zielonym, wewnątrz czasem lekko grudkowate, bez zapachu. Od czasu do czasu występuje swędzenie i rzadziej kłucie. Po stosunku zawsze występuje swędzenie i pieczenie, często delikatne krwawienie. Lekarz najczęściej stwierdza zakażenie bakteryjne i przepisuje gynalgin, po którym na chwilę się poprawia, a później ...
  • zaczęło się 2 m-ce temu przyplątał mi się grzybek próbowałam sposobów dostępnym bez recepty -clotrimazol,vagical,tantum rosa.poprawa była na chwilę a potem z powrotem objawy ustępowały. wiadomo ile się czeka do gina więc poprosiłam internistę i przepisał mi gynalgin.wybrałam całe opakowanie ale zaraz po tym brałam antybiotyk i mimo przyjmowania dobrych bakterii grzyb wrócił. obecnie swędzi,piecze,szczypie.brzydkiego zapachu nie czuję ale podczas stosunku jest spory dyskomfort (zresztą ost...
  • Mam 17 lat i długo męczę się z tym problemem. Przeszkadza mi przede wszystkim pieczenie, zaczerwienienie, czasem swędzi. Co do wydzieliny, to nie potrafię stwierdzić czy jest prawidłowa. Objawy raz się nasilają, po kilku dniach ustępują i tak ciągle. Byłam u ginekologa, ale raczej zignorował problem- odczyn dobry, wydzielina (tego dnia) okej, tylko lekkie zaczerwienienie. Mówił, że w moim wieku to normalne, że jak będę starsza to będzie mniej dokuczliwe. Dostałam maść zew., globulki. Niestety...
  • Jak w temacie.. Co uda mi sie wyleczyc, po miesiaczce wraca infekcja. Lecze sie ale bez efektu, co robię zle ? Moze ktos poleci cos skutecznego ? Robie wszystkie badania, regularnie, do lekarza chodze, ale nic to nie daje.. Jakies skuteczne preparaty ?
  • Hej, ostatnio mam ciagle jakies problemy ze zdrowiem.Ponad rok temu zaczęłam brac tabletki anty, po chyba 5 opakowaniach Mercilonu zaczęłam miec plamienia i krwawienia więc lekarz zmienił mi na Marvelon ale po nim okropnie bolaly mnie piersi i mialam straszne humory, ciągle płakałam i byłam rozdrażniona. Więc znow poszlam do gina i zapisal mi Cilest. Myslalam, że juz będzie ok. b na początku czułam się bardzo dobrze po Cilescie ale teraz jak biorę juz chyba 4 opakownanie znów od tygodn...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.