Forum Dom Architektura
ZMIEŃ
      instalacje

instalacje

(10 wyników)
    • Mam poważny problem. Developer budujący mieszkanie wykonał wszystkie instalacje wod-kan na powierzchni ściany. Czy jest jakaś Polska Norma która określa sposób wykonania instalacji. Dodam jeszcze, ze instalacje c.o. również przeprowadzone są po powierzchni ściany (łazienka) oraz w pokojach wychodzą z podłogi. Czy to również reguluje jakaś norma. W umowie developerskiej nie ma zapisów o sposobie wykonania tej instalacji. Czy może ktoś miał podobny problem z wykonawcą?
    • Koledzy po fachu1 Pomocy! urzednik nie wydałpozowlenia na budowę dla domku jednorodzinego gdyz żąda "SCHEMATÓW INSTLACJI WEWNĘTRZNYCH", przy czym sam nie potrafi okreslic czym takim owy "schemat" jest? Co zrobić w tej sytuacji? pzodrawiam
    • Witam, Mam wielką prośbę o pomoc i informacje. Jestem zupełnym laikiem, więc wybaczcie i poprawcie mnie jeśli mylę jakieś pojęcia lub-z Waszego punktu widzenia-zadaję pytania najbanalniejsze z banalnych :-))) Rzecz dotyczy projektu domu jednorodzinnego przygotowywanego na indywidulane zlecenie,.Chodzi mi o zawartość projektu budowlanego. Oczywiście przeczytałam stosowne rozporządzenie w sprawie zakresu i formy takiego projektu, są jednak rzeczy dla mnie niejasne. Głównie chodzi mi uk...
    • Kiedy projekt architektoniczny musi zawierać projekty branżowe instalacji, by zostało wydane pozwolenie na budowe ? Czy zalezy to od wielkości czy rodzaju budynku ?
    • czy ma ktoś z Państwa doświadczenia związane z projektowaniem domu z perspektywą wykorzystania w nim kolektorów słonecznych? jak różni się taki domek od standardowego oraz czy mieli Państwo do czynienia z firmami zajmującymi się tym zagadnieniem (na terenie Wrocławia lub Poznania).
    • Kto dokonuje zmiany sposobu ogrzewania domu i jaki jest to rząd kosztów? W projekcie mam przewidziane ogrzewanie gazowe, a chcę na węgiel.