Forum   inwestycjom zagranicznym

inwestycjom zagranicznym

(19 wyników)
  • A w Polsce zanotowano dwukrotny wzrost dotacji na budynki sakralne. Inwestycje zagraniczne to dzieło szatana i tego w naszej Rzeczpospolitej nie chcemy !
  • Jak w Irlandii! To wszystko wina moheróf!
  • jam jest pierwszy
  • >Potem przyszedł kryzys i z roku na rok było coraz gorzej. W 2010 r. inwestycje wyniosły już tylko 7,5 mld euro. < A powinno być:potem 10.2007r. przyszła PO i BIZ wróciły do stanu jak za SLD, kryzys nie miał nic do rzeczy bo go u nas nie było, tylko rażąca nieudolność donka i jego €kipy
  • Przez trzy ostatnie lata inwestycje zagraniczne w Polsce systematycznie spadaly wiec przewidywanie wzrostu nie jest zadnym sukcesem .ciekawe czy poprawiono cokolwiek co wstrzymalo naplyw inwestycji do Polski ??.
  • Ostanio lesio wojazowal po swiecie i zachecal ,,inwestorow zagranicznych'' do inwestowania.Bo powiedzieli mu ze jak ,,duzo inwestorow'' to dobrze.Jak malo to zle.Jest to ekonomia na poziomie przedszkola ale niestety tak ,,ucza'' w szkolach wyzszych.Jest to kompletna bzdura.Inwestycje zagraniczne sa w oczywisty sposob szkodliwe.A wyjasnienie jest proste.Rozpatrzmy to. 1.Pozornie ,,najmocniejszy'' argument to ze gdyby nie ta inwestycja nic by nie powstalo.Bzdura.Rozpatrzmy skrajny pr...
  • Propaganda sukcesu też jest potrzebna Polsce, aby ludzie uwierzyli, że może być lepiej, bo dzięki nim będzie lepiej.
  • Zadedykujcie to milerowi. Przeciez pare dni temu glosil, ze Polska jest najbardziej atrakcyjnym dla inwestorow krajem w regionie.
  • A w przyszlym roku KRACH i to na niezla skale!!! Sebar sebar_rysiu@yahoo.co.uk
  • No to się bardzo cieszymy. Niedługo będą tu drugie Chiny. Pełno fabryk i praca za grosze. I tylko produkcja bo od wymyślania nowych technologii są inni.
  • ... a po nich jeszcze chudsze!!! Szkoda dalej klawiatury uzasadniajac...
  • Polska jest wciąż atrakcyjnym rynkiem dla inwestorów zagranicznych :))) Nie boj, nie boj - jeszcze pare takich akcji jak dzisiejsza samoobrona, wczorajszy debil janowski, gornicy w warszawie i bedziemy wszyscy pracowac w panstwowych kolosach tonacych w dlugach. ciekawe kto bedzie placic podatki na nasze dlugi? moze lepper bedzie sprzedal swoje swinie do japonii i nasza gospodarka ruszy :)))
  • Kaczory robiły skok na władzę, i to jest efekt. Zobaczymy, jak bedzie za 2006r, jak już sa u żłobu. Wstepne wyniki kiepskie.
  • Administracja musi włożyć dużo wysiłku aby nadążyć za potrzebami trans formacji
  • Co za idiotyzm, nie lepiej zmniejszyć obiązenia fiskalne, uproscić je, zamisat nakladać daniny które w konsekwencji wracają na rynek oczywiscie po opłaceniu darmozjadów jako zachęta inwestycyjna no i co z równością wobec prawa!?
  • Witam, Renomowany Prywatny Klub Inwestycyjny zlokalizowany off-shore przyjmuje ostatnie zapisy na udzial w dochodowym przedsiewzieciu gospodarczym - minimalny koszt partycypacji dla drobnych udzialowcow to 100$ lub wielokrotnosc (platne przez e-gold lub e-bullion). Mozliwy zysk miesieczny na poziomie 1.25% (+ procent od zyskow) lub w planie rocznym 16.08% (+ procent od zyskow) Osoby zainteresowane ta i podobnymi inwestycjami kapitalowymi typu off-shore moga sie kontaktowac sie ze mna vi...
  • Cypr, he he. Dobrze, ze u nas Cypr nie jest 3. inwestorem.
  • O ile pamiętam to stanowisko pana Jarosława Bauca było odmienne, gdy dzierżył tekę ministra finansów. Obecny prezes Skarbiec Asset Management Holding, był przeciwny inwestycjom funduszy poza granicami, argumentując, że spowoduje to odpływ potrzebnej w kraju gotówki z kraju. Cóż punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia, o czym przekonaliśmy się na przykładzie zmiany zapatrywań u wielu jego poprzedników. Tak trzymać panie ministrze!
  • Polska ma za soba dekade wzrostu, prywatyzacji, otwierania rynku. Ale dalej tak latwo nie bedzie. Przyczyny? Zaniedbana infrastruktura, niedouczone spoleczenstwo, drogi kapital, niezrownowazony budzet, zbyt duzo emerytow i rencistow utrzymywanych przez jednego pracujacego. Juz mamy de facto recesje. Ciekaw jestem opinii na nastepujace tematy: 1) Czy Polska ma szanse wrocic na droge wzrostu? 2) W jaki sposob? Tylko prosze realistycznie - nie mowic ze zniesc podatki i skasowac...
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.