Forum   jęczmień

jęczmień

(29 wyników)
  • czy zna ktos moze jakies lecznicze gatunki traw i moze jakies informacje o leczniczych własciwosciach sorgo z góry dziekuje
  • Wiem, że mało domowo i porodowo, ale macie może sprawdzone (w miarę naturalne) sposoby, bo przywieźliśmy z wyjazdu sylwestrowego jakąś infekcję, najmłodszy ma ropiejące oczko a środkowy jęczmień. Kiedyś już to mieliśmy, ale jakoś opornie to schodziło, macie jakiś dobry patent?
  • Robi mi się jęczmień w oku smaruję obrączką ale to chyba nie pomaga. Co wy robicie w takim przypadku ?
  • Czy ktos ma jakies wyprobowane sposoby? Oprocz pocierania zlotem? Oko mi napuchlo i mnie boli, a mam w domu tylko ziele swietlika - zaraz zrobie sobie oklad...
  • Witam, draństwo nie chce zejść od pocierania obrączką. Wyglądam jak ofiara przemocy domowej ;( Mam całą górna powiekę spuchniętą i bolesną. Znalazłam w domu maść Tobrex i kropelki Dicortineff. można coś z tego uzyć?
  • mojemu małż od wczoraj wyłązi jęczmień na górnej powiece. Tarł obrączką ale ostatnim razem tez tarł i nic z tego. Macie kobitki jakies sposoby?
  • Co pomoże na jęczmień na powiece? Oprócz pocierania złotą obrączką, bo takiej nie posiadam...
  • Co jakis czas robia mi sie jeczmienie? Dlazcego? Brakuje mi jakis witamin? Czy moze powstaja na "tle" bakteryjnym, wirusowym? Jak mozna im zapobiegac zanim jeszcze sie pojawia? Czy wogole jest to mozliwe?? Z góry dzieki
  • jęczmień

    (12)
    Przedwczoraj zrobił mi się na górnej powiece lewego oka jęczmień, smaruję go maścią GENTAMICIN - w tamtym roku dostałam od lekarza i kiedyś skutkowało. Ale jakoś w tym roku nie przynosi efektu. Może znacie jakiś sposób na pozbycie się tego z oka???
  • Wizyta u okulisty dopiero we wtorek... Spojówkę mam spuchniętą, obolałą. Robię okłady z rumianku. Pomóżcie, jak przyspieszyć wydostanie się zawartości na zewnątrz, nie chcę wyglądać jak zombie. Co jeszcze mogę zrobić? A tak na marginesie - skąd się to draństwo wzięło?
  • Hej:-) Mojemu mężowi zaczyna sie robić jęczmień w oku. Ma juz taką małą czerwoną plamkę na powiece i oko strasznie go swędzi, nie jest opuchnięte. Poradźcie proszę co można mu dać, żeby się to nie rozwinęło, żeby nie zrobił mu się wielki jęczmień albo gradówka i żeby złagodzić to swędzenie. Bardzo proszę o szybką odpoweidź. Pozdrawiam, Ania
  • Robi mi się jęczmień na górnej powiece, tzn. jest w początkowej fazie rozwoju, boli mnie oko jak zamykam. I nie wiem co robić, bo jak wyskoczy mi razem z ropą to chyba nigdzie nie wyjdę z zapuchniętym bolącym okiem lub zaklejonym plastrem. Nie pomaga pocieranie obrączką:(Za chwilę pobiegnę do apteki, ale co jest najlepsze?Pozdr.
  • Spuchnięta górna powieka, głównie przy nasadzie rzęs. Wygląda jak jęczmień. Czy można coś homeopatycznego na taką dolegliwość zastosować? Pozdrawiam Ania
  • Moi drodzy, potrzebuję konsultacji. Uziemiła mnie grypa i nie mogę iść do lekarza, a może nie ma takiej potrzeby? Pojawiła mi się narośl? bąbel? jęczmień własnie? Małe, średniobolące, różowe, w wewnętrznym kąciku oka, obok kanłu łzowego, na dolnej powiece. Czy to się pociera złotem? Pamiętam, że całkiem niedawno mignęła mi taka sugestia bodaj w "Poradniku domowym", ale zignorowałam... Czy macie jakieś doświadczenia? Będę wdzieczna za każdą sensowną radę, mogę na Was liczyć? Prosz...
  • Czy to prawda ,że tarcie po tzw "jęczmieniu" na oku złotą obrączką, pomaga szybszemu gojeniu ,a nawet potrafi cofnąć już rozbudowanego pryszcza? Niektórzy mówią ,że to działa:))
  • Od pewnego czasu co jakiś czas robią mi się na dolnej powece bolące krostki. Za pierwszym razem samo znikło po kilku dniach. Kolejny raz spuchał mi powieka i bardzo bolało. Byłam u okulisty stwierdziła jęczmień wewnętrzny, przepisała Dicortineff maść i krople. Pomogło, ale kłopot powrócił po ok 2 tygodniach. Czy ktoś zna sposób jak pozbyć sie tego aby znów nie wróciło??
  • Mój niespełna czeroletni synek od już ponad 3 tygodni walczy z jęczmieniem na powiece. Zaczęło się od spuchnięcia oka i zaczerwienienia, tego samego dnia byliśmy u okulisty , zapisał krople Tobradex i steryd w maści Cortinef, po tygodniu stosowania nic nie pomogło a jęczmień był tak ogromny jakby za chwilę miał pęknąć, widać było, że w środku jest ropa. Robiliśmy ciepłe okłady, ale nic nie pomagało. Kolejna wizyta u okulisty, zmiana maści na steryd z antyiotykiem. Jęczmień pękł, zaczęła sączy...
  • Boli mnie kącik lewego oka i poniżej linii rzęs jest taka mała biała kropka (takie coś jakby syfek z białym czubkiem do wyciśnięcia). Czy to jęczmień?? Mam to od 2-óch dni. Jeśli tak, to czy są jakieś domowe sposoby, żeby się tego pozbyć?? i od czego mogło się to zrobić?? Z góry dzięki
  • 3 dni temu pojawilo sie zgrubienie na lewej powiece. Uslyszalam od rodziny: jęczmien. Nigdy jeszcze tego nie widziałam. Myslalam ze szybko zejdzie, ale chyba nie ma zamiaru. W ciagu dnia jest znosnie, lekka opuchlizna i prawie wogole nie boli. Pobolewa wieczorami i rano, wtedy tez jest bardziej opuchnięte. Wszedzie czytam zeby robic cieple okłady. Robię ale to niczego nie zmienia. Czy ktos wie co to moze byc? Jak sobie z tym radzic? Chcialam odwiedzic lekarza ale uslyszalam ze to błahostka i ...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się