Forum   jednostki

jednostki

(76 wyników)
  • Czy da się samemu obliczyć ile się ich posiada. Bo czekam na list potwierdzający, w którym miało to być powiedziane a póki co dostałam PIN. A może to z jego użyciem mogę się tego dowiedzieć? Bom młoda i zielona w tym temacie. :)
  • Witam Chciałem zapytać o taką sprawę a mianowicie jak jest z wykupem jednostek z funduszu?? Jeśli złożę zlecenie wykupu i oni je zrealizują za np. 3 dni to czy wycena będzie z dnia wykupu (dokonania przelewu na konto) czy dnia złożenia dyspozycji wykupu? pzdr Karol
  • Na stronie AIG pojawił się taki komunikat jak niżej: AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Spółka Akcyjna ogłasza zmiany w Statucie AIG Funduszu Inwestycyjnego Otwartego Małych i Średnich Spółek Poniższe zmiany wchodzą w życie z dniem ogłoszenia W Statucie AIG Funduszu Inwestycyjnego Otwartego Małych i Średnich Spółek w § 11 ust. 2 i 3, otrzymują następujące brzmienie: "2. Fundusz może zawiesić zbywanie Jednostek Uczestnictwa jeżeli wartość Aktywów Netto Funduszu przek...
  • mam pytanko odnosnie mobbingu w PKO BP, chcialbym poznac prawde dotyczaca sprzedazy jednostek funduszu akcyjnego PKO/CS Malych Spolek Japonskich - pracownicy tak wzieli sie za akwizycje tego funduszu, ze zebrano ponad 170 mln zl, przy czym fundusz ten nigdy nie osiagnal dodatniej stopy zwrotu. w pewnym momencie strata niektorych inwestorow osiagnela ponad 50%!!!! chcialbym sie dowiedzic, czy pracownicy sprzedajacy ten fundusz mieli z tego jakas prowizje, bo teraz juz widac ze byl to jed...
  • Żenująca masakra. Kościelni pseudoliberałowie bez przerwy chcą nas cofnąć do średniowiecza. Trudno wyobrazić sobie bardziej idiotyczny pomysł, jak to, by przy okazji kupna jednostek uczestnictwa obowiązkowa była spowiedź.
  • za komuny wszystkie nie powodzenia przekładały się na rząd, za kapitalizmu wszystko jest przerzucane na indywidualną jednostkę . Ja się pytam skoro rząd nic nie robi i inczym się nie przejmuje to poco nam rząd??
  • Witam wszystkich! Mam pytanie i poprosze o pomoc. Czy w przypadku spadkow na gieldzie inwestor posiadajacy jednostki uczestnictwa np. funduszu gieldowego w celu zmniejszenia swoich strat ma wykonywac konwersje na jednostki funduszu np. ochrony kapitalu lub stabilnego wzrostu? I odwrotnie. Przewidujac zwyzki na gieldzie kupowac np jednostki funduszu akcyjnego? Z gory dziekuje za odpowiedz Arek
  • ważne że ceny mieszkań pędzą w górę !!!co mi tam umorzenia ! deweloper mi powiedział że ceny mieszkań będą rosły !
  • WIG leci nie leci ale opłaty TFI i tak sobie pobierze. Lepiej trzymać w skarpecie niż w TFI (a najlepiej w złocie)
  • hello czy ktos mi tu za darmo powie czy jednostki fund.inwest. (zrownowazony i akcji) kupowac teraz tj gdy gieldy pikuja, czy tez jeszcze sie wstrzymac? wiem ze za darmo to mozna co najwyzej dostac w tym kraju w zeby, ale moze jednak ktos znajdzie sie tak mily by udzielic mi stosownej informacji? pozdrawiam fiffi
  • Guzik prawda ;-) Takimi artykułami KTOŚ (pewnie UKŁAD :-) chce skłonić trzęsidupów do umarzania jednostek. Przeciętnie inteligentny inwestor funduszowy wie jednak, że fundusze to nie zabawa na 2 tygodnie i nie będzie umarzał jednostek pod wpływem skoku na giełdzie. W dłuższym okresie (co najmniej pół roku) i tak wyjdziemy na swoje :-)
  • Fundusze wyjdą na plus dopiero po wyjściu z dołka, jak odrobią roczne straty. Do uśmiechów jeszcze daleko
  • Witam. Mam krótkie zapytanie: Czy warto w tym momencie (poniedziaek)zakupic swoje pierwsze jednostki funduszy inwestyc. Czekać na korektę :)(wróżyc z fusów kiedy będzie) Pozdrawiam
  • Ostatnio sprzątałem swoje papiery i natknąłem się na dokument nabycia jednostek w Pionier PPTFI. Nabycie jednostek pochodzi z Powszechnego Świadectwa Udziałowego które otrzymałem w 1997 roku. Nabycie jednostem było z datą 98/05/18. Teraz pytanie - gdzie szukać informacji czy nadal jestem posiadaczem jakiś jednostek (w dniu nabycia miałem ich 25,922)? Szukałem info na stronie bankiera i chyba ten fundusz już nie istnieje. Czy te pieniądze/jednostki zostały wchłonięte przez inny fundusz? ...
  • Bardzo proszę o porade w następującej sprawie: Jeszcze przed "wielkim kryzysem" uległem wszechobecnym reklamom o łatwym i wielkim zarobku przy pomocy funduszy akcyjnych. Zainwestowałem sporą kasę w fund akcji inwestujący w giełdy europejskie. Na dzien dzisiejszy straciłem połowę:( Czy siedzieć dalej w tym fund, czy może na razie przenieść kase na jakiś fund obligacji i odczekać? Czy jest możliwść, że wartość jednostki spadnie do zera...? Proszę tylko nie piszcie co mogłem zrobić...
  • pytanko do exprtow :) mam troche gotowki, chce zainwestowac w fundusze akcyjne.jednak ostatnio sie troche sparzylem bo kupilem na gorce (poczatek maja) i o malo nie dostalem zawalu bo pierwsze dni to spadki takie ze SZOK!!! do tej pory niestety nie udalo mi sie odrobic strat (chociaz jest juz blisko). z nowa gotowka wchodzic teraz czy czekac, a jezeli tak to do kiedy? dzieki
  • Reanimacja Grecji sprzyja kredytobiorcom: na-plus.blogspot.com/2011/06/reanimacja-grecji-sprzyja.html
  • Wytłumaczcie , dlaczego taniejące jednostki są takie super do kupowania? Zakładam dwie opcje: jednostka kosztuje 10 pln w drugiej 20 pln kupujemy za 1000 pln I- 100 jednostek II- 50 jednostek po sesji mamy wycenę jednostek- rosna o 2% czyli jednostki kosztuja analogicznie 10,2 i 20,4 dobra i co dalej, bo mam wrazenie że to jakies mydlenie oczu się zaczyna. Zarzadzający zachecaja , kupuj bo tanio! Będzie rosło- na pewno! Kiedy? Nie wiadomo. Pytam obdzierjąc się ze wszy...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.