jelito grube

jelito grube

(36 wyników)
  • jak sie za to zabrac?
  • Co jakis czas mam problem-zaczyna sie bardzo nagly i silny bol w dolnej lewej czesci brzucha.Nie moge sie wtedy ruszac.Leczylam sie na jajniki lecz gin wykluczyl je pozniej stwierdzono ze to moze rwa kulszowa.Dzisiaj po silnym ataku skorzystalam z toalety i bol przeszedl moze nie calkiem ale bardzo ulzylo.Wzwiazku z tym mam pytanie moze ma ktos podobny problem moze to jest sprawa jelita grubego.
  • Witam wszystkich moze ktos wie cos na temat niezytu jelita grubego?Jakie to ma objawy i dolegliwosci.Czy bol z prawej strony brzucha szczegolnie na czczo to jelito grube ?Tak mi zasugerowano.Moze ktos mial podobny problem.Prosze o rade.
  • Czy ktoś z was przechodził ten zabieg?? jeśli tak to jaki efekty?? a może ktoś z was jest lekarzem i odpowie mi na pytanie czy są jakieś przeciwskazania, albo skutki uboczne? czy to jest bezpeicznie dla organizmu? będę wdzięczna. pozdrawiam
  • Witam, Moze nie jest to najlepszy przedswiateczny temat ale nurtuje mnie niesamowicie, wiec mozna teraz przymknac na niego oczy a odpowiedziec po swietach :) Zastanawiam sie w jakim wieku najczesciej przychodzi ten nowotwor... Czytalam ze po 45 roku zycia. Jaki procent mlodszych ludzi zachorowuje na niego? Ktos wie? Bede wdzieczna za odpowiedz.
  • witam, od 5 dni wykonuję lewatywy wg. zalecen dr. Tombaka. (2 litry wody przegotowanej + 2 łyzki cytryny), celem oczyszczenia jelita grubego, jak narazie jestem bardzo zadowolona z efektów, bo schodzi coraz więcej "syfu", ale mam od około 2 dni wykonywania lewatywy bóle głowy . Ktoś miał tak samo, czy moge powiązać te lewatywy z bólem głowy???.
  • Witam. Mam nadwrażliwe jelito grube i wszystkie kłopoty z tym związane tzn. bóle okolic odbytu, luźny stolec. Jakie jest powiązanie tej choroby z nowotworem jelita. Miałem robioną kolonoskopię ok.1,5 roku temu i żadnych zmian lekarz nie stwierdził. Niedawno byłem u proctologa (specjalista zajmujący się chorobami odbytu) i też jest wszystko OK. Ja jednak mam jakieś wewnętrzne obawy co do tego wszystkiego. Teraz szykuję się(psychicznie bo boję się wyników) do następnej kolonoskopii....
  • Witam!!!
  • Podobno każdy człowiek w swoim jelicie grubym nosi nawet do 8 kg tkzw. kamienia kałowego, który normalnie się nie wydala, tylko zalega w jelicie, prowadząć czasami do zatruć organizmu (z jelita wchłania się do krwi). Skutecznym sposobem na usunięcie w/w jest podobno raz w tygodniu robienie lewatywu (ok.2 l letniej wody, może byc z odrobiną soku z cytryny). Czy któryś ze specjalistów mógłby sie wypowiedzieć w tym temacie? Czy nie będzie to zaburzac naturalnej flory bakteryjnej? Prze...
  • Duzo ostatnio dyskuscji na temat plukania jelita grubego, eliminacji toksyn, przywracania prawidłowej flory bakteryjnej itp... Glosy na forum za i przeciw. Detoksykacji organizmu poswieca sie ostatnio wiele miejsca takze na lamach fachowej prasy medycznej. Hydrocolonoterapia to metoda majaca wiele zalet i bezpieczna jezeli przeprowadzana na odpowiednim sprzecie przez wykwalifikowany personel (vide system otwarty vs zamkniety, cisnienie vs grawitacja, ilosc wprowadzanej wody, czyst...
  • Czytam o tym mnostwo ostatnio... Podobno swietnie oczyszcza i poprawia samopoczucie. Ktos to przechodzil? pozdr.
  • Czy komus dokuczala taka przypadłosc? moj maz ma ten problem.Byl u proktologa,ktory zastosowal bartdzo drogi zastrzyk,majacy spowodowac zrosniecie,ale nic to nie pomogło... Czy moze ktos sie z tym zetknal,szukam rozwiazania bez ingerencji chirurgicznej-poki co. Dziekuje
  • Witam, Chodzi o wycięcie jelita grubego (całego). Jak wygląda czyszczenie? Pije się to obrzydliwstwo, czy może można wyciąg z senesu (x-prep czy coś)? I ile dni to trwa? Bo przecież to musi być sterylne! Pozdrawiam.
  • Bliska mi osoba choruje na nowotwór jelita grubego. Mam pytanie: czego powinna unikac, jesli chodzi o jedzenie? A co jest zalecane? Byłabym wdzięczna za pomoc, zwłaszcza od osób, które są w tym zakresie doświadczone (niekoniecznie osobiście, ale znają się).
  • Mam pewne dolegliwosci jelitowe (ze strony j. grubego), czy ktos moze mi powiedziec gdzie na Slasku moge poddac sie temu zabiegowi? Jakie sa Wasze doswiadczenia, wrazenia z tego zabiegu. Warto?
  • Witam, może takie trochę krępujące pytanie, ale nie wiem czy mam się udać do lekarza czy nie, więc może najpierw zapytam tutaj. wczoraj podczas załatwiania się zobaczyłam krew, niby nie dużo, ale jednak, dziś także trochę mniej niż wczoraj. jak myślicie czy to tylko jakies naczyńko poszło czy może to cos powaznego? do jakiego lekarza się z tym udac? dziękuję za odpowiedź
  • Ktoś miał?Jakie są wasze doświadczenia?Mnie to czeka w czwartek i jestem totalnie przerażona-tyle się nasłuchałam strasznych rzeczy o tym badaniu...Lekarz zalecił oczyszczac sie FORTRANSEM,o którym też słyszałam okropne rzeczy (osałbiena,wymioty,biegunki).Mam chory żołądek(zapalenie błony śluzowej) i boję się,ze fortrans jeszcze bardziej nasili moje objawy.Boje się samego badania (słyszłam,ze zdarzaja się uszkodzenia jelit.Boje się narkozy (to bedzie moja pierwsza),ale podobno b...
  • co moze oznaczac? towarzyszą temu umiarkowane pobolewania, raczej permanentne wzdęcia. Z jakim narządem jest coś nie tak?
  • Czy ktoś wie jak długo może żyć człowiek ,u którego stwierdzono raka złośliwego jelita grubego a na dodatek są już przerzuty tzn. cała wątroba jest zajęta:(((
« poprzednie 1 2

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.