jelito grube

jelito grube

(67 wyników)
  • Mam pewne dolegliwosci jelitowe (ze strony j. grubego), czy ktos moze mi powiedziec gdzie na Slasku moge poddac sie temu zabiegowi? Jakie sa Wasze doswiadczenia, wrazenia z tego zabiegu. Warto?
  • Czy ktos to robił i co o tym sądzicie. Ja zrobiłam i niby tyle jesttych mas kałowych a jeśli chodzi o różnicę wagi to tylko pół kilo czyli chyba nie ma tego aż tak dużo jak piszą. Mówią że złogi schodzą dopiero przy drugim czy trzecim razie ale czy to prawda czy wyciąganie kasy?
  • Witam, może takie trochę krępujące pytanie, ale nie wiem czy mam się udać do lekarza czy nie, więc może najpierw zapytam tutaj. wczoraj podczas załatwiania się zobaczyłam krew, niby nie dużo, ale jednak, dziś także trochę mniej niż wczoraj. jak myślicie czy to tylko jakies naczyńko poszło czy może to cos powaznego? do jakiego lekarza się z tym udac? dziękuję za odpowiedź
  • Ktoś miał?Jakie są wasze doświadczenia?Mnie to czeka w czwartek i jestem totalnie przerażona-tyle się nasłuchałam strasznych rzeczy o tym badaniu...Lekarz zalecił oczyszczac sie FORTRANSEM,o którym też słyszałam okropne rzeczy (osałbiena,wymioty,biegunki).Mam chory żołądek(zapalenie błony śluzowej) i boję się,ze fortrans jeszcze bardziej nasili moje objawy.Boje się samego badania (słyszłam,ze zdarzaja się uszkodzenia jelit.Boje się narkozy (to bedzie moja pierwsza),ale podobno b...
  • co moze oznaczac? towarzyszą temu umiarkowane pobolewania, raczej permanentne wzdęcia. Z jakim narządem jest coś nie tak?
  • Czy ktoś wie jak długo może żyć człowiek ,u którego stwierdzono raka złośliwego jelita grubego a na dodatek są już przerzuty tzn. cała wątroba jest zajęta:(((
  • Witam, w mojej rodzinie wiele osób chorowało na raka jelita grubego, w związku z tym chciałabym zrobić badania, żeby sprawdzić, czy ja również mam skłonności. Gdzie w Warszawie mogę poddać się odpowiednim badaniom i co to dokładnie za badania? Pozdrawiam.
  • Jak sie nazywaja te poszczegolne narzady? bi.gazeta.pl/im/0/3793/m3793480.jpg
  • Od jakis kilku lat mam problemy ze wzdeciami, cokolwiek zjem zaraz moj brzuch robi sie wielki nawet po lyku wody. Do tego dochodzi okropny bol, taki ze nie moge ustac na nogach niekiedy:(:(:(, czeste zaparcia. Dodam, ze nie pije alkoholu prawie wcale, fast foodow tez sie nie tykam. To naprawde meczace, bo tak szczerze to nie am rady nic jesc;/ Blagam powiedzcie co robic, co zazywac? do jakiego lekarza sie udac? czym to moze byc spowodowane??
  • Witam Mam straszne dolegliwości układu pokarmowego od miesiąca wykryto u mnie helikobacter pyroli we krwi i w żołądku zastosowano kurację (antybiotyki + polprazol) pomogło na ok 5 dni czułem się super ale niestety po kilku dniach to samo bóle brzucha ,nudności czasem wymioty i odbijanie (czasami kwaśne) ciągły dyskomfort, jestem po gastroskopii która nic nie wykazała (tylko helikobacter w żołądku) usg też nic nie wykazało badanie podstawowe krwi i moczu też OK. badania na pa...
  • Witam, mam pytanko czy ktos moze próbował leczyć wrzodziejące zapalenie jelita grubego naparem z nagietka?? a moze ktos probowal jakis innych ziół i przyniosło mu to skutek?? za odp dzieki
  • CZY KTOS MOZE SIE PODZIELIC SWOIMI DOSWIADCZENIAMI NA TEMAT PLUKANIA JELITA GRUBEGO, JAK TO SIE ROBI, JAK TO WYGLADA, JAKIE EFEKTY I WRAZENIA ORAZ GDZIE TO MOZNA ZROBIC I ZA ILE ORAZ ILE RAZY? WIEM ZE JEST TO BARDZO POPULARNE I MODNE ZA GRANICA A U NAS? POZDRAWIAM. GALA
  • Proszę o pomoc w kwesti zaparć,mam 34 lata jestem kobietą i przez wiele lat mam kłopoty z regularnym wyprożnianiem się.Stosuję różne środki najczęściej naturalne,staram się pić dużo wody a mimo to ciągle problem pozostaje.Jestem zaniepokojona ponieważ nie dawno babcia zmarła na raka jelita grubego,czy ktoś może polecić o jakie badania pytać lekarza,oraz jakie metody dorażne nie drastyczne mogą pomóc.Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • Dziewczyny jak to jest? Wziełam pigułkę o 22:30 a pół godziny później znalazłąm się w ubikacji - nie było to rozwolnienie tylko zwyczjana "kupka". Właściwie mogłam zrobić ją wczesniej przed wzięciem pigułki, ale - niestety- nie moglam. Czy wziąć pigułkę z dodatkowego opakowania? Tak na wszelki wypadek?
  • Gorączki nie mam.Na zawnątrz swieci słońce prawie wszyscy w krótkich rękawach i nawet w spodenkach a ja dobrze się czuję w długich spodniach i swetrze i jest mi sam raz.Zastanawiam się co mi jest.Gimnastykuję się ale na długo nie starcza.Przypominają mi się babcie którym też zawsze jest zimno.Co może mi dolegać i co powinnam zrobić?
  • Witam. Jestem młoda osobą i mam problem z kamieniem nazębnym pomimo iż nie palę papierosów, nie pije kawy i rzadko herbatę. Kamień osadza się bardzo szybko i jest bardzo widoczny (ciemno brązowe zabarwienie głównie na przednich zębach). Jest moze jakiś sposób na spowolnienie pojawiania się kamienia nazebnego np. specjalna pasta ? Co może powodować u mnie zbyt szybkie tworzenie sie kamienia ? Pozdrawiam.
  • Witam, Oboje z mężem mamy chorobę wrzodową, jednak niepokoją mnie pewne objawy u męża. Mianowicie przy niemal każdym wypróżnianiu na papierze zostają ślady krwi. Namawiam go na wizytę u lekarza, gdyż wydaje mi się, że niezbędne jest badanie per rectum, ale bez skutku, zaparł się i nie pójdzie. Tłumaczę, że mogą to okazać się tylko hemoroidy, ale że i poważniejsze choroby mogą dawać takie objawy, tym bardziej, że jego mama zmarła bardzo młodo na raka jelita grubego. Tłumaczę, że b...
  • Ponad miesiąc temu straciłam dziewictwo. Od tej pory kcohałam się parę razy. Za każdym razem jednak odczuwam dziwny ucisk tak jakby członek podrażniał od środka jelito grube. Nie wiem skąd to się bierze. Może partner powinien wchodzic pod innym kątem? Najbardziej uciska mnie, gdy kochamy sie w pozycji tzw. na jeźdźca.
  • Interesuje mnie czy ktoś, zwlaszcza jakiś lekarz gastrolog lub internista słyszał o tzw. hydrocolonoterapii. Gabinety, gdzie zabiegi te są przeprowadzane znajdują się m.in. we Wrocławiu i Warszawie. Nigdy wczesniej jednak nie słyszałam nic na ten temat i dziwie się - jesli oczyszczanie jelita grubego ma takie znaczenie, to czemu nie mówią o tym lekarze, medyczne poradniki...? MOże to zwykłe hochsztaplerstwo ? Dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi, zamieszczam poniżej fragment rekl...
  • a dokładnie z lewej strony. Własciwie nie widzę związku z jedzeniem. Poczatkowo myslałam ze to żołądek ( mam tzw. chroniczny niezyt śluzówki zołądka) ale nabieram watpliwości, gdyż jest zupełnie inny i inaczej zlokalizowany niz ten który męczy mnie po zjedzeniu np. smażonego. Ból jest kłujący ( rwący), czasem promieniuje lewą stroną w dół brzucha i towarzyszy mu wzdęcie, twardy brzuch, rozwolnienie. Pojawia sie praktycznie codziennie od kilku tygodni, wczesniej był ale sporadyczn...

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.