Forum   karty sieciowe

karty sieciowe

(294 wyniki)
  • mam pytanie jak wyłączyć bootowanie z karty sieciowej bo po zmianie płyty głównej nie wiem jakim cudem mi się to ustawiło i przy kazdym włączeniu kompa próbuje mi cos z netu ładować. karta sieciowa nie na płycie tylko na pci pozdrawiam filips
  • Jaka karta bedzie pasowac do starego komputera, obudowa chyba AT, procesor 200 MHz, z tego co pamietam to kupiony w 1997 roku. Załorzyłem dzisiaj swoja karte ( kupiona tydzien temu w sklepie) ale cos nie pasowało i dopiero w opisie znalazłem ze jest tylko do ATX. Karta musi miec wtyczke RJ45 czy jakos tak.
  • Do niedawna mialem w domu 2 kompy, ktore obydwa mialy dostep do internetu. Zrobilem to w ten sposob ze jeden z kompow ktory byl podlaczony do neta mial dwie karty sieciowe. Do jednej podpięty byl net, a do drugiej podlaczony byl drugi komp. Teraz pojawil sie u mnie 3 komp i tez chce zeby mial internet.. Czy dołożenie trzeciej karty sieciowej do kompa-hosta i polaczenie jej z tym trzecim kompem przyniosloby pozadany efekt?? Jesli to by nie dzialalo, to powiedzcie jak to inaczej roz...
  • Może znajdzie się jakaś wykwalifikowana dobra dusza i pomoże mi rozwiązać mój problem. Nagle okazało się niemożliwym łączenie się z internetem z laptopa. Próbowałam reperować. Pokazywał, że odnawia adres, ale ostatecznie nie mógł odnowić. Zresztą już nawet nie wiem, bo próbowałam wiele razy, ale połączenia nie udało mi się odzyskać. W końcu doszłam do wniosku, że założę sobie nową sieć, skoro stara jakoś nie chce mi działać. Niby kreator pokazał, że stworzono z sukcesem, ale nadal nie można s...
  • Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć gdzie znależć darmowe sterowniki do karty graficznej S3 Savage4 86C395 oraz sterowniki karty sieciowej Realtek RTL8139D dla Win98SE. Próbuję od dłuższego czasu i ciągle przekierowuje mnie na stronę płatną. Z góry dziękuję za podpowiedź.
  • Czy mozna ziemin MAC karty sieciowej? Chodziloby mi o to zeby zmienic go na taki ktory juz jest w sieci. Prosze o pomoc
  • Mam komputer z dwiema kartami sieciowymi: jedna do netu a druga do kilku komputerów w sieci. Pojawił się problem: na "głównym" komputerze mam internet a na pozostałych nie ma. Interfejsy sieciowe: eth0 ma IP 192.168.0.140, maska 255.255.255.0, brama=router 192.168.0.249. Na karcie eth1: IP 172.x.x.x, maska 255.255.255.0 i bramę cały czas automatycznie nastawia mi taki sam numer jak w eth0: 192.168.0.249. Wydaje mi się, ze to jest przyczyną braku netu w pozostałych kompach (one maj...
  • Hejka Mam takie pytanko, może ktoś umie i chciałby odpowiedzieć Mam dwa osieciowane komputery - do niedawna wszystko działało bez zarzutów, kilka minut temu na jednej z kart sieciowych przestała się świecić kontrolka, ping - 100% straty. Karta jest już dosyć wiekowa - kilka ładnych lat ma Czy tak właśnie padają 'sieciówki'? Nie wiem, czy to na pewno wina karty - może z płytą coś nie tak - karta podłączona jest na płycie 'najniżej' Boję się cokolwiek tam ruszać, może sloty dają za d...
  • Prosze o pomoc przy doborze katry sieciowej. Chciałem kupić i nie wiem jakią mam wybrać, jaki model, jakie parametry, i ile kosztuje?
  • Witam, ktoś nieodpowiedzialny korzystał przez dłuższy czas z mojego laptopa i nie mam pewności, że nie powypisywał jakichś głupot na lokalnych forach nt konkretnych osób, jest to możliwe ponieważ osoba ta jest jakby to ująć niewyżyta i niezrównoważona politycznie. Ja jestem właścicielem laptopa i w razie jakichś skarg procesów przyjdą do mnie. Moje pytanie to czy oprócz nr IP są w sieci zapisywane jeszcze jakieś inne dane po których można zidentyfikować dany sprzęt a w konsekwencji po IP jeg...
  • Mam problem z zainstalowaniem karty sieciowej w Red Hat 8.0 Ogolnie system widzi karte ale nie moge wrzucic driverow Podobno z linuxem chodza tylko 3Com
  • komp (blaszak, xp sp3) działa poprawnie po uruchomieniu domaga się ponownego zainstalowania sterowników do Kontroler Ethernet koniecznie chce "z określonej lokalizacji", bo przeszukanie wewnętrznych zasobów oraz windows update nie daje efektów gdzie znajdę sterowniki do Kontroler Ethernet, na płytce systemowej, a na płytce do plyty głównej ? uprzejmie poszę o pomoc i/lub o porade, ale językiem zrozumiałym dla blondynki
  • Hej! Wiecie jakim poleceniem sczytuje sie w Windowsie XP numer karty sieciowej?? (cos sie wpisywalo w Start--> Uruchom ale nie pamietam...) Pomozcie prosze!!
  • Od jakiegoś już czasu myślę nad stworzeniem sieci lokalnej w domku. Mam dwa pecety, teraz sytuacja jest sprzyjająca, więc chciałbym to zrealizowac. Ale jak to zrobic? Nie wiem, jakie karty sieciowe są dobre na domowe potrzeby(chyba gry przez sieć no i internet), jaki dac kabel (stoją dwa pecety jakieś 20 cm od siebie, praktycznie bok w bok) - bo te dwa komponenty wystarczają, prawda? Kabel i karty sieciowe - czy jest moze coś jeszcze? Pozdrawiam i dzięki za każda odpowiedz...
  • Jakie jest polecenie w DOS'ie pod win95 aby sprawdzić swój numer karty sieciowej?? Moze ktoś pamięta ??
  • Gdy włączam menedżer urządzeń przy karcie pokazuje się żółty znak zapytania z małym wykrzyknikiem. Na pudełku od karty pisze EP-320X-R- 1 SURECOM. Znalazłem w necie dokładnie takie ale nie chce mi zainstalować. Co robić?
  • czy tracę jakieś możliwości nie mając biosu, albo zyskuję mając go ? Dla eksperta jest to śmieszne pytanie, ale ja akurat w sieciach niezbyt siedzę dlatego proszę o parę słów wyjaśnienia.
  • Niedługo będę miał internet w domu z kablówki. Jaką kartę najlepiej w tym celu kupić ? Przymierzam się do 3Com 905C-TX-M. Co sądzicie ?
  • Mam laptop AcerAspire 5101. Karta sieciowa w nim to Atheros5005G, wersja oprogramowania w telefonie to 2.1 update 1. Connectify jest zainstalowany oczywiście na Windows7. Telefon wykrywa sieć, ale co jakieś pół minuty bądź minutę rozłącza się z siecią Wifi. Czy ktoś wie czym to może być spowodowane?
  • polaczenie z internetem mam przez usb,w kompie zamontowana karta sieciowa,czy jest ona potrzebna do laczenia sie z siecia?moge ja wyjac?
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.