kaszak

kaszak

(23 wyniki)
  • Od dłuższego czasu zastanawiam się nad jedną rzeczą.Od dziecka mam pare "guzków czy "kaszaków" na głowie.Podobne mam mój pies które są podobno od ugryzieą kleszczów.
  • kaszak

    (13)
    Czy istnieje możliwość samoistnego wchłonięcia kaszaka,czy jeżeli już się pojawi to nie obejdzie się bez zabiegu chirurgicznego ?A może są jakieś naturalne sposoby pozbycia się go? Maści lub coś w tym stylu?
  • Poszukuje miejsca, gdzie moglabym usunac z powiek prosaki/kaszaki na terenie Warszawy?Bede wdzieczna za kazda informacje i przyblizony koszt. Dziekuje...
  • a jeśli tak, jak on wyglądał?ja coś takiego mam od 3 miesięcy, wielkości połówki grochu, biała kulka i martwię się co to jest
  • Mam niewielki kaszak i zastnawiam się nad jego usunięciem. Czy można to zrobić wyłącznie chirurgicznie, czy może są jakieś maści, które "go wyciągną"? Czy może wogóle dac sobie spokój i go nie ruszać?
  • jw... To chyba kaszak - malutka biala wypukla kropka, mam ja ok 1cm pod okiem. Wyglada jak maly ropny pryszcz, jednak jest absolutnie niewyciskalny i mam go tam od paru miesiecy. Do chirurga z tym czy do dermatologa?
  • Witam, mam problem bo nie wiem co to jest i gdzie szukać pomocy. Z rok temu zrobiłą mi się taka gulka na szyi, ale nic się z tym nie działo, nie powiekszało... Teraz jest w ciąży i od tygodnia lub dwóch zaczeło mi się to powiększać, boleć ale nie widać żadnego czubka czy czegokolwiek. Jest to dość głeboko zakorzenione, takie białe się robi, głowa mnie dzisiaj strasznie boli chyba z tego i strasznie duszno, prawie jakbym miała zemdleć. Od dwóch nocy mam w ogóle ze spaniem. Dzisia...
  • Mam pytanie: jak można pozbyć się kaszaków na brodawkach piersi. Czy są w aptekach gotowe preparaty, które wysuszają kaszaki (podobnie jak kurzajki na rękach)? Z góry dzięki za wszelkie informacje. Pzdr.
  • Może ktoraś z was ma lub miała ten problem co ja. Dzisiaj byłam u onkologa i stwierdził,że mam niewielki kaszak w piersi i należy go jak najszybciej wyciąć bo będzie coraz bardziej rósł i przeszkadzał. Proszę odpiszcie co mam robić czy wycinać czy jeszcze poczekać. Strasznie się boje tego zabiegu. Mam 28 lat i dwie małe córeczki jak pomyślę,że mogło by mi się coś stać ogarnia mnie potworny lęk. Może ktoś miał taki zabieg i opisze mi jak to wygląda. Proszę piszcie mam okropnego doł...
  • Mój maz ma kaszaka wielkości śliwki na tylnej części głowy, czy to poważne, ostatnio nawet zaczął go boleć-co robic????
  • Czy może ktoś wie czy usunięcie kaszaka znajdującego się na owłosionej skórze głowy, to większy zabieg? Jak to wygląda? trzeba golić głowę i czy dużo?
  • Witam, na fajnym tematycznym forum! Mam pewien problem i zastanawiam się czy można by go załatwić homeopatycznie. Na owłosionej skórze głowy mam tendencję do wystepowania kaszaków (tłuszczaków) - niewielkie cysty z białym tłuszczykiem po wycięciu zpod skóry w całości przypominają białe tik-taki, czasami jednak lekarz chirurg nie wyjmie ich w całości i wtedy ponownie odradzają sie. Widać, ze mój organizm ma tendencję do odkładania tego tłuszczu w skórze (może chodzi o niewydolność ...
  • Cześć! Mam nawracające kaszaki na owłosionej skórze głowy, nie jest ich dużo - około 3, jak je usunę to po roku , dwóch powstają nowe w tym samym albo innym miejscu. Prawdę mówiąc wkurza mnie to. Czytałam ostatnio wypowiedź pewnego człowieka, który leczył psa (sic!) homeopatycznie na kaszaki właśnie i mu się udało. Szukam w internecie ale nic nie mogę znaleść na temat tego problemu u ludzi. Może znacie jakiego dobrego homeopatę we Wrocławiu ? I czy ktoś może wie coś w związku z...
  • Witam. muszę wybrac chirurga do którego mam iśc na wycięcie kaszaka. Szukam profesjonalisty z wyczuciem, który nie zchrzani roboty. pozdrawiam
  • tłuszczak

    (11)
    Mam skierowanie na oddział chirurgiczny szpitala na usunięcie najprawdopodobniej tłuszczaka umiejscowionego w okolicy prawej łopatki wielkości małego jajka. Tłuszczak ten mam już ok 15 lat i dwukrotnie schodziła z niego ropa. Jeszcze się zastanawiam czy go wycinać, chyba się trochę boję. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie ?
  • MIALAM USUWANEGO DZIS KASZAKA, ZAPOMNIALAM ZAPYTAC, CZYM MAM PRZEMYWAC RANE? MAM TAM SZEW NA GLOWIE - BO TO JEST NA GLOWIE.
  • mam zamiar usunąć kszaki na głowie , bardzo się boje . Może ktoś już usuwał , prosze o wrażenia
  • Mam do wycięcia kaszaka (może tłuszczaka?). Niby żadne wielkie halo, ale mam go na brodzie. Poszukuję więc dobrego chirurga, który mi go ładnie i skutecznie (bez odrastania) usunie i jeszcze ładniej zaszyje, żeby nie było brzydkiej blizny. Poradźcie proszę dokąd się udać i o kogo pytać. Z góry dziękuję.
  • Torbiel

    (5)
    Wydaje mi sie , ze mam torbiel... taki guzek nad nosem, między brwiami. Lekko boli przy dotykaniu. Na 90% jest to torbiel bo troche o tym czytałam... ale mam pytanie, a konkretniej 3. 1. Czy jest możliwe ze torbiel sama zniknie? 2. Jak to sie wycina? (chce wyciąc) bedzie duze nacięcie? (martwie sie bo to jest na srodku twarzy) 3. czy to może sie jakos roznosic (albo mam tendencje jakies xD ) bo wydaje mi sie ze mam drugą torbiel jeszcze na szyi
  • Bardzo proszę o wstepną interpretację wyniku TK głowy, które robiono mi ze względu na krótkotrwałe utraty świadomości, zatem podejrzewano epilepsję (EEG było w porządku). Wynik jest następujący: " Badaniem KT stwierdza się znaczne poszerzenie układu komorowego obustronnie. Okład komorowy nieprzemieszczony. Nie stwierdzono zmian ogniskowych w zakresie OUN. Niewielkie spłycenie rowków wyraźniejsze po stronie prawej. Po podaniu środka cieniującego nie stwierdzono obecnosci patologicz...
« poprzednie 1 2
Pokaż wątki z forum:

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.