Forum   kat a

kat a

(4 wyniki)
  • Hmmm, przepraszam, ze wyskakuje z ta niestosowną prosba, podczas gdy 90% uczestnikow forum rozwiazuje już na miejscu (tj. w Bxl czy Luksie) rozne problemy egzystencjalne, no ale coz...Moze ktos podrzucilby jakiegos wakata albo nawet ze dwa z kat. A (jestem po konkursie EPA)?? (z PE dostalam ostatnio, sedeczne dzieki :-))Zauwazylam u siebie postepujace objawy histerii maniakalnej - to pewnie dlatego, ze grudzien zbliza sie wielkimi krokami... Od tygodnia czekam na odpowiedz z EPSO,...
  • Poczatek sierpnia, wiec moze znowu odswiezyli wakaty. Jezeli sa nowe, to czy moglby ktos podeslac, zwlaszcza te z Komisji, na mojego maila gazetowego? Pozdrawiam.B.
  • moze jakies zwiekszenie szans pozatym tych papierow.....
  • Moze jakis szczesliwiec, tzn. ktory ma dostep do intranetu zrzuci mi na gazetowego priva jakies swieze wakaty na A5? Z gory dzieki.
Pokaż wątki z forum:

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.