Forum   klientów

klientów

(1059 wyników)
  • Moze macie jakieś bezcenne uwagi, pomysły jak pomóc salonowi fryzjerskiemu przetrwać ? Jak go rozreklamować ? Co zrobić żeby byli w nim klienci? Piszę z południowej Polski. W mieście na każdej ulicy jest po kilka salonów i ciągle otwierają się nowe. Pozdrawiam
  • Mam do Was takie pytania: 1) Przychodzi klient i chce cos kupić. Nie posiada drobnych pieniędzy, a sprzedawca każe mu iść sobie rozmienić, ponieważ nie posiada w kasie drobnych(gros bankomatow obecnie wyplaca w nominalach 50zl lub 100zl). Czy ma rację taki sprzedawca, czy może nakazać klientowi przynieść do sklepu drobne? 2) Czy można klienta wyrzucić ze sklepu(rozumiem że sklep jest traktowany jako miejsce publiczne i nie można odmówić obsługi bez przyczyny)?
  • To nie oszustwo a iluzja taniości dla matołków... ;)
  • Cóż takiego się stało, że Schetyna przestał ochraniać lobby deweloperów..?
  • Pomyślcie jaka to "świetna" musi być pizza, skoro można kupić 3 w cenie 1. Aż strach pomyśleć i strach w ogóle kiedykolwiek jeść.
  • Podmioty Czarneckiego (Idea Bank, Getin, Open Finance, Home Broker) rozsyłają obecnie mailowo spam promujący IKE z niewiarygodnym oprocentowaniem (do 7,76% netto gwarantowane przez 10 lat). Oczywiście, haczykiem jest konieczność otwarcia konta w którymś jego banku oraz wykupienia podejrzanego produktu ubezpieczeniowego pokroju Aegona (Skandia Złoty Wiek, Better Future, Gemini i inne) opartego na funduszach inwestycyjnych z "bonusem" kosmicznych prowizji ubezpieczyciela za pośrednictwo. Po...
  • A może coś w "drugą stronę"? - tzn. jakieś darmowe bankomaty dla klientów BZ WBK?
  • Witam Prowadzę firmę świadczącą usługi budowlane. Podpisałem z klientem umowę na wymianę okien w mieszkaniu. Okna zostały zamontowane przez montażystów, jednak przed zakończeniem prac wykończeniowych klient zrobił awanturę, że wszystko jest źle i wyrzucił pracowników z mieszkania. Gdy pojawiłem się na miejscu w celu wyjaśnienia sytuacji klient oświadczył, że nie pozwoli dokończyć pracy i nie zapłaci za usługę. Powiedziałem, że skoro wnosi zastrzeżenia do montażu, proponuję ...
  • Wysoki standard obsługi zawsze powinien być wyznacznikiem oceny pracy człowieka, który zajmuje się obsługą klienta. Tylko że problem leży chyba gdzie indziej - sprzedawcy starają się sprzedać te produkty, od których mają najwyższą premię a nie te, które są najlepsze dla klienta.
  • Może nareszcie cos drgnie, bo jak narazie obsluga klienta pozostawia jeszcze sporo do zyczenia. Szczegolnie mam na mysli zalatwianie spraw przez telefon czy elektronicznie, gdzie zanim otrzyma sie odpowiedz albo zalatwi sprawe trzeba najpierw przebic sie przez gaszcz kolejnych konsultantow, z ktorych zaden nie jest władny aby klientowi pomoc, ale trzeba odbyc z nim krotka rozmowe, bo bezposrednio tam gdzie chcesz polaczyc cie nie moga.
  • Polscy producenci nie powinni sie przejmowac strata wloskiego klienta, luke ta z latwoscia wypelni polski rynek, poniewaz nasza gospodarka rozwija sie znacznie lepiej niz zbankrutowane wlochy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.