kliniki

kliniki

(56 wyników)
  • jestem ciekawa jakie macie doswiadczenia z prywatnymi klinikami w ramach opieki medycznej ze strony pracodawcy ? Od jakiegos czasu korzystam z Luxmedu w Katowicach i mam dosc mieszane odczucia. Chetnie poczytam Wasze opinie-podawajcie miasto i nazwe klinki :-).
  • Dzień dobry. Jestem w 14 tygodniu ciąży i wyrósł mi ząb tzw. mądrości. Okazuje się, ze urósł krzywo gdyż korzeń prawdopodobnie wbił mi się koło mięśnia łączącego górną i dolną cześć zebów. Nie wiem co mam robić, to że muszę udać się do stomatologa to wiem. Ale boje się usuwania, gdyż nie wiem czy to nie zagrozi dziecku. A najprawdopodobniej będę musiała go usunąc, ponieważ nie mogę szeroko otworzyć ust nawet gdy jem. Proszę napiszcie co o tym myślicie i wiecie. Czy wyrwanie zęba w tej sytuacj...
  • ?
  • Myślę, że ranking będzie bardzo pomocny :) Oto lista dotychczasowych propozycji z innego wątku: www.stomatologia-ursynow.pl/552.html dr Paweł Piaskowski www.anident.pl/ dr Kowalska www.astermed.pl/index.html dr Włodarska www.idealnyusmiech.pl/?a=0&D=1 dr Tomasz Fałkowski www.anam.pl/ nie ma wytypowanego dr Leszek Galas ul.Broniewskiego 7. I piętro, tel 022 663 61 06, oczywiście to prywatny gabinet, bez strony internetowej Kalina Rapkiewicz Unimed Barkocińska 6 tel....
  • Warszawa - Wiśniowa Szukam opinii osób mających wiedzę o tej instytucji, a szczególnie korzystających z usług w zakresie rehabilitacji stawu kolanowego Za wszystkie opinie z góry dziękuję.
  • Może ktoś mi udzieli informacji o tej Klinice.Interesuje mnie ile płaci się za wizytę a później jak długo czeka się na zabieg oczywiście zabieg w ramach ubezpieczenia.
  • Może ktoś się orientuje, gdzie jest dobra klinika laryngologiczna na sląsku i czy trudno tam sie dostac:(.....???dzieki za informacje
  • Co sadzicie o ginekologii i poloznictwie w klinice na ligocie. Czy cos sie tam zmienilo? Jak ja bylam niecale dwa lata temu to byl skandal co tam sie dzialo, na jednej sali lezaly kobiety po poronieniach z kobietami w zaawansowanej ciazy z podloczonym ktg, po prostu paranoja, dwa pokoje dalej mamy z noworodkami. Zadnej intymnosci, badanie przy otwartych drzwiach tak samo sciaganie szwow. Zero zainteresowania w weekend, w piatek mialam operacje i przez weekend nikt sie mnie nawet ...
  • Pytam na forach o podobnej tematyce, ale wynika,ze w tej duzej, znanaej klinice niewiele osob majacych internet sie leczylo;) A ja chce tam pojechac z synem,ktory urodzil sie ze zwichnietym kolankiem i nie zgina nozki.Zaczyna juz siadac, niebawem zacznie etap raczkowania... Mam pytanie o opinie Wasze na temat caloksztaltu tej kliniki...lekarzy, leczenia itp:) Moze "tu" sie dowiem czegos waznego (oczywiscie zaznaczam,ze strony internetowe juz opanowalam;) Pozdrawiam cieplo:)
  • szukam kliniki ortopedycznej w Warszawie. Kiedyś znalazłem już dobrą klinikę, tyllko nie pamimiętam jak sie nazywała... wiem tylko że na stronie inetrnetowej tej kliniki byli opisani wszyscy lekarze i że wizyta u jednego ze specjalistów tej kliniki kosztuje 200zł. Bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś może niech poleci mi jaką dobrą klinikę albo napisze jak nazywa się klinika którą opisałem... troche zamotałem ale z góry diękuje za pomoc
  • Mam prośbe abyście napisali jak musze sie przygotować do korekcji wzroku. Moze mozecie polecic jaks klinike w Polsce w ktorej moglbym zrobic taki zabieg. Ile czasu musze poswiecic na caly zabieg i pozniejsza rechabilitacje?? Czy na testy kwalifikujace do zabiegu jest mi potrzeba duzo czasu?? Dziekuje za info!!
  • Witam, Ile kosztuje laserowa operacja oczu? Mam wade okolo -3.25 na lewym i prawym oku, nosze okulary juz od wielu lat ale jest to uciazliwe i sprawia klopoty np. przy uprawianiu sportow. Szkiel kontaktowych nie lubie, draznia mnie w oczy a probowalem juz wielu roznych. Wiec, ile kosztuje operacja laserowa? Jakie kliniki w Polsce sa najlepsze (moze jakas na dolnymslasku)? Na co zwracac uwage, poza cena, przy wyborze kliniki? Jakie sa teraz metody operacji i ktore sa najlepsze, a ...
  • Kiedyś słyszłam, że istnieje coś takiego, podobno w Bieszczadach gdzieś... Moze ktoś z Was ma jakieś bardziej konkretne namiary i jest w stanie coś mi na ten temat powiedzieć?
  • Witam Wszystkich Pilnie poszukuję dobrego, sprawdzonego lekarza (klinikę/szpital) gdzie można zrobić operację zaćmy osobie starszej. Nie musi być koniecznie na NFZ ale dobrze by było. Jestem z Opola więc najlepiej gdyby się dało w województwie opolskim. Ewentualnie może być w województwach śląskim i dolnośląskim. Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam
  • nad morzem . Czy istnieje coś takiego ? Zaznaczem ,że musi to być leczenie bez operacyjne . Czyli po prostu profesjonalne masaże , ćwiczenia , zabiegi , krioterapia itd .
  • Witam! Tak jak w temacie bardzo proszę o opinie,czy może ktoś z Was miał do czynienia z tym ośrodkiem w Warszawie.Planuje w nim leczenie ale sama nie wiem czy jest ono warte tak wielkich pieniędzy które tam każą sobie płacić???Z góry dziękuje !!!
  • Mam następujący wynik USG : "Gęsty wysięk w okolicy ścięgna mięśnia dwugłowego oraz podkolanowego . W przyczepie strzałkowym pogrubiałego więzadła strzałkowego ślad wysięku grubości około 1 mm. Chondromalacja chrząstki szklistej II stopnia w okbręnie kłykcia przyśrodkowego oraz bocznego kości udowej. W dole podkolanowym w okolicy przyczepu udowego głowy bocznej mięśnia brzuchatego łydki torbiel z przegrodami, schodząca pod głowę boczną mięśnia brzuchatego łydki, z cechami łączno...
  • hej:P moze wie ktos coś wiecej o laserowych operacjach oczu i czy jest mozliwa przy niedowidzeniu lewego oka wada +5 wada podobno od urodzenia okulary nooszę juz hoho jako dziecko zasłaniano mi to prawe oko zeby to lewe pracowało czy miał ktos moze podobną sytuację czy da się coś zrobić?? czy laserowa operacja w takim wypadku jest mozliwa;) pozdrawiam!:)
  • Dzień dobry od wielu lat leczę problemy z kolanami, po długiej walce mam wreszcie diagnozę - boczne przyparcie rzepki i chondromalacja III/IV stopnia. Przeszłam rehabilitację metodą McConnel, a teraz lekarz zasugerował mi operację polegajacą na przesunięciu guzowatości kości piszczelowej i nacięciu troczków bocznych rzepki. Chciałabym jeszcze z kimś tę propozycję skonsultować (wcześniej odradzano mi operację), a także znaleźć DOBRY ośrodek, gdzie tego typu sprawy leczą na NF...
  • Jakaś dziwna opinia o niedouczonych konowałach, którzy sie na niczym nie znaja i tylko domagaja sie kasy. Może mu dali w łapę, może razem pili wódkę w czasie pracy ? Zapraszam żelaznych dyskutantów do walki z tym tendencyjnym artykułem.
« poprzednie 1 2 3
WIĘCEJ O ZDROWIU:

Drętwienie rąk i nóg

Jest się czego bać?

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Chcesz mieć własne forum dyskusyjne?

Szybkie i bezpłatne

Z dostępem do panelu administracyjnego

Możliwością ustawienia własnego logo

Załóż forum

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.