Forum   kliniki

kliniki

(2537 wyników)
  • Musi jest w PO, to gwarancja nietykalności nie tylko w przypadku tej osoby, tej sprawy. Na wielu obszarach są zaniedbania okrutne, ale nic się nie da zmienić, bo władcami czy włodarzami są należący lub namaszczeni przez PO. Taki czas... .
  • Od niedawna przy ul. Rybackiej funkcjonuje prywatna klinika. Przyjmuje m.in. ginekolog i stomatolog. Czy ktos korzystał już z jej usług? Ile kosztuje wizyta? czy rejestracja pacjentów następuje na konkretną godzinę?
  • Sąsiedztwo oddziału proktologii,ginekologii czy czegoś innego pasuje rzeczywiście jak pięść czy kij do oka. Ktoś z decyzyjnych władców ma rzeczywiście oczy w d...! Nie dajcie się i pamiętajcie o tym na następnych wyborach samorządowych.
  • witam czy jest juz jakiekolwiek info odnosnie nowego szpitala profamilia? czy maja kontrakt z NFZ, czy sa to prywatne zabiegi? i jakie ceny?
  • Czyli za pomocą "odciętej maczety" przyszyli dłoń? Poza tym - co to klinika ratowania rąk? Przed czym? Suchą skórą? Grzybicą paznokci?
  • czytałam ze kilka z was to zaliczyło, co tam można zbadać?
  • Znowu Tauron,widziałem niedawno jak zgnoili człowieka bo nie zauważyli czy nie znaleźli jego zapłaconych rachunków za energię i na chama chcieli wyłączyć prąd,nawet po tym nie przeprosili sqrwysyny jak zostały im okazane zapłacone rachunki.Kto tam d k.... n..... pracuje,same pociotki?
  • Zyje nam sie coraz lepiej czego dowodem sa setki przeprowadzanych transplantacji roznych organow od polskich dawcow w zachodnich i amerykanskich klinikach. Piszą tak: „Sprzedam swoje narządy. Takie, bez których będę mogła dalej żyć. Zdrowa. Jagoda.” „Piotrek. Mam 25 lat. Sprzedam nerkę. Jestem zdrowy, ale zadłużony”. „Sprzedam nerkę. Młodą. Pilnie. Kinga”. „Kobieta 40 lat, zdrowa, niepaląca, niepijaca, cena do uzgodnienia. PILNIE ...
  • to może my się wypowiemy jako "specjaliści od takich badan" bo w nik zatrudniono niezdolnych tzw lekarzy których nikt nie chciał i się mszczą
  • trudno się z Panem Kozerą nie zgodzić; układ jest chory a to akurat norma w naszym kraju;
  • Dlaczego GW nie pisze o naprotechnologii, która jest bardziej skuteczna od invitro?
  • Czy słyszał ktoś o instytucji takiej jak Klinika Finansowa??? Oferują oni pomoc osobom zadłużonym. Korzystał ktoś z ich pomocy??? Na co można liczyć ???
  • 17-11-2008 Idę na operację brzuszną wycięcia dużego mięśniaka ok 10/12 cm.Operowana będę w prywatnej klinice na N.F.Z
  • Mam pytanko czy był juz ktos z Was w nowej klinice z dzieciaczkiem u pediatry chciałabym wiedzic ile kosztuje wizyta i czy pediatra jest wart polecenia? z góry dzieki za odpowiedz:))
  • Bardzo prosze o namiary na tę klinikę, ponieważ podobno na operację zaćmy na NFZ czeka się tam 2 m-ce.( W Rzeszowie 2 lata).
  • Mam prośbę a mianowicie jak dojechać komunikacją miejską z dworca PKS do kliniki św.Łukasza?bardzo proszę o odpowiedź,ponieważ jutro mam tam z synem wizytę a nie wiem jak tam dotrzeć....
  • Oj, smród, smród znowu.... Ileż smrodu może zmiescić się w jednej uczelni? Ktory to już lewy konkurs pod egidą Wielkiej Pani Dziekan?? Mniej więcej rok temu ta sama gazeta trochę pisała o innym ciekawym konkursie... na niespecjalistę.... Układy, feudalizm, kolesiostwo... To wkrótce wyłoży tę kiepską uczelnię, tym bardziej, że zwykła "powiatowa" medycyna daje dzisiaj znacznie więcej kasy... Poupadały inne folwarki, upadną i te... to kwestia czasu. A póki co, drodzy koledzy ...
  • Mam tylko kilka pytań: 1. Co w takim razie z wielomilionową inwestycją w postaci OIOM-u dziecięcego w szpitalu Jurasza? 2. W obliczu zapowiadanej likwidacji chirurgii dziecięcej w Bizielu gdzie będą jeździli rodzice z Bydgoszczy ze swoimi dziećmi na zabiegi? 3. Gdzie jest najbliższa chirurgia dziecięca w regionie? Byłbyż to Toruń? 4. Czy podobną metodą chłopaki z torunia mają zamiar rozprowadzić pozostałe Kliniki w obu szpitalach? 5. Czy ktoś z bydgoskich włodarzy, odpowiedzia...
  • Czy ktoś był już na takich badaniach. Dostałam skierowanie od pediatry do IMIDu w Warszawie na jednodniowe badania odnośnie niedoboru wzrostu i wagi, wcześniactwo i ewen. alergii. Jak taki pobyt wygląda i jak się do niego przygotować ?

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.