Forum   kmh

kmh

(22 wyniki)
  • witam, orientujecie się może czy na DTŚ w Rudzie Śl. w kierunku Zabrza jest jakiś fotoradar? wczoraj jechalem sobie z nawigacją i nagle widzę na ekranie, że ograniczenie do 40 kmh na 4 pasmowej drodze bez remontu, chyba, że kiedyś był tam remont (w momencie tworzenia mapy) czy przed samym Zabrzem są jeszcze jakieś radary tak btw ?
  • Dunczyk laduje trzy stowki na Autobahnie. Nawet biorac pod uwage blad wskazania predkosciomierza, leci przynajmniej 270: www.maxrev.de/showvideo6867.htm Film nie jest najnowszy. Wczesniej widzialem jego fragment, a teraz udalo mie sie namierzyc calosc. Chyba warto jeszcze raz to zobaczyc. Strzalka, waps
  • www.youtube.com/watch?v=u4gN2tkpDG4 Zasadniczo czas 2.00-2.06, ale wcześniej też można zobaczyć prędkości rozwijane przez samochód z kamerą w środku. Tak z ciekawości: jaką przyczynę wypadku orzekła by policja?
  • jest bardzo mało ludzi nawet wśród dresów którzy tak po prostu bez przyczyny zacznął rzucać komuś w samochód butelkami i prowokować wypadek przy 140 kmh, na tych wszytkich "dresów" tak groźnie opisywanych najczęsciej wystarczy jeden dorosły normalny facet który się zatrzyma i bez rzadnych rękoczynów powie dwa zdania prawdziwi psychole nie mają czasu na takie zabawy żeby zaczepiać jakieś małżeństwa z dziećmi
  • ja tam lubie ograniczenie do 40 w miescie. natomiast bardzo zle mi sie jedzie na 20 i 30. najgorzej jest gdy po zakrecie i miejscu niebezpiecznym gdzie ustawione jest 30 jeszcze pol kilometra do najblizszego skrzyzowania droga jest piekna i bezpieczna a ograniczenie funkcjonuje :/ podobnie po progu zwalniajacym, 20-tki nie sa odwolywane - to uwazam za najwieksza zbrodnie :(
  • www.gieldasamochodowa.com/article/view.asp?l0=25,14765&path=gs\992&file=gh_2845.xml
  • W samochodach BMW (modele E46) wyprodukowanych pomiedzy grudniem 1997 i lutym 2000 roku,jak oznajmil rzecznik tejze firmy "moze dojsc do pekniec zamocowan tylnego zawieszenia".BMW nie zaprasza wlascicieli do stacji servisowych, decyzje o naprawie musza podjac sami kierowcy.Tylny most nie odpada natychmiast,najpierw pojawiaja sie roznego rodzaju nienormalne dzwieki i stuki w okolicach tylnego zawieszenia.Tak wiec, oprocz mlodej dynamicznosci, firma BMW,wymusza na wlascicielach dobry s...
  • Test oleju

    (15)
  • Ograniczenia 50 kmh nikt nie przestrzega.
  • myślą tak wolno cyba, jak ich automobile zakichane! dziś miałem dwa przypadki niemiłe po drodze z udziałem poldków właśnie: - wpierw z rana koło wrocławi przede mnąjechał sabbik niezły całkiek i zaczął wyprzedzać koluę aut, ja za nim, w odpowiedniej odległości to samo, i nagle jak dojeżdżał do czoła kolumny (pierwszy star, drugi poldek) poldek ni z gruszki ni z pietruszki kierunek i hyc na lewy by brać stara, prosto pod maskę saaba - ten oczywiście szybko zareagował i po heblach mocno d...
  • czy istnieje bagaznik dachowy (minimum na 2 pary nart) z ktorym mozna bezpiecznie jechac Citroenem Xantia kombi powyzej 160 kmh? Zaraz go kupie. Pozdrawiam, Jasiek
  • Czy czasem ktos nie mial jakiegoś łuku którego by chciał fajnie zebrać ale wie,że aby spoko było trzeba go wziąść z duża predkością!! Ogolnie ja motocykl wyczuty mam mysle ze bardzo dobrze na 100%mozliwosci mocy silnika itd i dobrze sobie radze w ciasnych zakretach lukach ostrych itd moge sie bardzo zlorzyc pod warunkiem, ze nie biore ich z predkoscia wieksza niz 100km/h i prawie zamykam opone na nich. Natomiast czasem widze duzy luk i aby w niego fajnie wejsc tzreba by jehac minimum ...
  • musze na 11 jutro byc w Warszawie zamierzam wyjechac ok 7 z Katowic zdaze czy moze powinienem wyjechac wczesniej ?
  • i surowa konsekwancja policji za nie przestrzeganie przepisow o ruchu drogowym warunek: policja ma pilnowac przestrzegania przepisow a nie polowac na mandaty
  • Sytuacja jest taka : dwupasmowka na prawym pasie tir - jakies 90-100 km/h na lewym pasie ja (jakies 140 kmh) przede mna samochod (niewazne jaki bo bedzie ze mam fobie, ale nie mam, ale to bylo w Czechach wiec prawdopodobienstwo trafienia wieksze a wiec statystyka na nie fobia) Ten samochod jakies 110-115 kmh Za mna : zblizajace sie szybko monstrum (A8 albo A6 chyba quattro) - jakies 160 kmh Samochod przede mna : kierunkowskaz w prawo, chac mnie puscic chowa sie za tira, ja widz...
  • proponuje zamiast dyskusji na temat slusznosci tego czy innego znaku lub przepisu wskazanie miejsc, w ktorych znak lub przepis doporowadzil do katasrtofy drogowej np. cos w rodzaju: ograniczenie szybkosci do 70 kmh na zakrecie - lub ograniczenie szybkosci do 40 kmh przy robotach drogowych (jedziemy w niedziele) lub ograniczenie szybkosci do 30 kmh na osiedlach lub zakaz wyprzedzania - znak lub linia ciagla itd. udowodnijcie, ze ustawinie takiego znaku bylo tak idiot...
  • ostatnie kilkadziesiąt tysięcy zrobiłem meganką II 1.6 16v ze 112 km pod maską. od dni 2 mam okazję śmigać identyczną niemalże (zastępcze), ale z silnikiem dieslowskim - 1.5 dCi 100km - z początku myślałem, zę to istny szatan i cudo, ale trasa dała się we znaki. kilka + i - zapodam, w odniesieniu do obu wersji. obie to Luxe Expression - wiec całkiem bogato wypasione, we wszystko co moze być potrzebne w podróży chyba :) benzynka: ...(+) nieźle daje, spoko elastyczny w kazdym zakres...
  • Sku..ele znaleźli sobie nowe miejsce: Pileckiego przed skrzyżowaniem z Puławską. Sprawdzają, czy wszyscy jadą 50 km/h. Wczoraj mieli spory połów. Dla nieznających tematu (żeby zaraz nie krzyczeli, że to stwarza zagrożenie itp itd), Pileckiego to ulica 3 pasy w jedną, 3 w drugą, brak przejść dla pieszych, przecznic itp.
  • Ciekawy link analizy wypadkow rzeczywistych i oceny bezpieczenstwa samochodu wg. urazow pasazerow i oceny jak samochod rzeczywiscie chronil w czasie wypadku. Troche sie rozni od Euro NCAP (ale to jest analiza rzeczywista): www.folksam.se/forskning/index.htm
  • Witam, Będę musiał niedługo pokonać trasę Wrocław - Berlin. Czy ktoś się orientuje jak wygląda obecnie odcinek od A4 do granicy w Olszynie? Czy jeździ się gorzej niz przed początkiem budowy drugiej nitki, czy tak samo? I czy jest jakieś dodatkowe ograniczenie prędkości w związku z budową? Pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.