Forum   kominki

kominki

(9 wyników)
  • Witam. Gdy ktos z mojej rodziny pali w kominku(oczywiscie drewno) to ja u siebie w pokoju na gorze czuje smrod spalenizny, czy moze to byc szkodliwe dla zdrowia?
  • Kiedyś ktoś znalazł na forum amerykańskim informacje że istnieje ryzyko złapania kleszcza który siedział na drzewie do kominka. Dowiedziałem się że niedawno znajomemu przytrafiło się takie nieszczęście (kleszcz, rumień,(+)elisa).
  • Czy od niewłaściwej eksploatacji kominka (palenie zbyt częste z powodu oszczędności (oszczędzanie oleju opałowego), nawet wilgotnym drewnem, wpychanie szczap drewna w nadmiernej ilości, gwałtowne otwieranie kominka, niedostateczne wietrzenie domu szczególnie pokoju córki nad kominkiem) - może być szkodliwe dla zdrowia?. Czy dym, zapach spalenizny z wilgotnego drewna, lub brak zapachu , ale zbyt długa codzienna jego eksploatacja może wywołać duże zdrowotne kłopoty łącznie z objawa...
  • I sie dowiedzialam , ze w zwiazku z tym iz moj synek ma rozne cisienia ( nieprawidlowe) na zylach obwodowyc a jest to cecha nietypowa dla Tetralogii Fallota, stad mamy miec robione cwewnikowanie serca:( w terminie od 1 - do 2 miesiecy. A do 6miesiaca mial miec operacje.....a teraz...ech.....jestem załamana
  • Czesc dziewczyny! Moze mnie wesprzecie bo dzisiaj jestem poprostu wrakiem czlowieka po wizycie piatkowej w CZD w warsawie .Od marca czekalam na ten dzien czyli piatek zeby cos konkretnego dowiedziec sie o wadzie seduszka mojego skarba.Moja corcia ma 3 lata i 10 m-cy i dopiero przy echu tktore bylo potrzebne do zabiegu na migdalki wyszlo ze ma przetrwaly przewod Botalla.Mialam nadziej ze powiedza mi ze przeplyw jest sladowy i nie bedzie mowy o operacji.Niestety powiedzaino mi ze p...
  • Na początku chcę wszystkich powitać ponieważ jestem nowa (mam internet dopiero od kilku dni). Z tego co tu czytam widzę, że macie podobne do moich "problemy z głową". Chcę Wam polecić to, co-jak wiem z doświadczenia -pomaga mnie, a nie jest ani drogie, ani pół świata za tym oblecieć nie trzeba. Konkretnie mam na myśli OLEJKI ETERYCZNE. Nie wiem, czy ktoś z Was już tego próbował, ale mi pomagają: *LAWENDOWY -dodatkowo pobudza więc jest dobry do łagodzenia mniejszych bólów głowy k...
  • To taki luzny watek, w ktorym mozna pogadac sobie na każdy temat przy wirtualnej kawusi :))) U nas nieciekawa dzis pogoda, wiec milo by bylo usiasc przy kominku i goracej kawce i pogadac:))) Zapraszam.
  • Co polecacie na wyciszenie ducha, ale nie ciała - żeby przypadkiem nie zostać od tego jakimś impotento :-). Jakieś magiczne pigułki działając e tak, jak słońce?
  • DZIŚ SPĘDZILISMY PRAWIE CAŁY DZIEŃ W CZDZ W WARSZ.ZROBILI CÓRCI SPORO BADAŃ MA ASDII 13MM.CIESZE SIE BO PRZYNAJMNIEJ NIE POLOZYLI NAS NA ODZIAŁ TYLKO WSZYSTKO ZA JEDNYM ZAMACHEM NAWET IZOTOPOWE BADANIE WSZYSTKO JEDNAK WSKAZUJE NA TO ŻE BĘDZIE TO OPERACJA A NIE TAJ JAK LICZYŁAM ZABIEG.ALE W KWIETNIU POZNAMY DOPIERO TERMIN OPERACJI POZDRAWIAM

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.