komputery

komputery

(42 wyniki)
  • Mam 25 lat, jestem niepełnosprawna ruchowo od urodzenia. Mam orzeczony stopień niepełnosprawności i pobieram rentę z ZUS. Skończyłam studia i obecnie nie pracuję. Chciałabym kupić laptopa, który pomół by mi w szukaniu pracy i w ewentualnym tłumaczeniu tekstów ( z wykształcenia jestem tłumaczem i dziennikarzem). Czy mam szansę starać się o dofinansowanie do kupna takiego komputera? Proszę o rady.
  • czy ktoś z was dostał dofinansowaniena zaków komputera z PCPR\MOPR, ile oni mogą przyznać tego dofinansowania i jak długo rozpatrują wnioski, i ile trzeba mieć własnego wkładu, za info, Dzięki ps. i jak to się ma do programu Pegaz z PFRON ??
  • Mam synka z orzeczoną niepełnosprawnością L i P ( synek ma autyzm). Synek nie mówi, za to dużo cwiczymy na komputerze. Ma dopiero 3 lata, ale wydaje się ( mam na piśmie od psychologa i logopedy ) że do rozwoju mowy i komunikacji komputer jest niezbędny Komputer popsuł się - był tak stary, że nie nadawał się do naprawy. W Pefronie powiedzieli, że dofinansowują zakup komputera tylko dla dzieci z niedowładem kończyn górnych. W MOPRze nic nie wiedzą o takiej możliwości. Jestem zdesp...
  • posiadania przeze mnie komputera?Mam 55 lat,umiarkowany stopień niepełnosprawności,poruszam się z dużą trudnością o kulach,nie wychodzę z domu,jestem osobą samotną,nie mogę liczyć na czyjąś pomoc.W ubiegłym roku nie przyznano mi komputera,choć pisałam ,że jest mi niezbędny do kontaktu ze światem,wiele spraw można załatwić przez internet chociażby zakupy,sprawy urzędowe itd.Mam niską rentę mając komputer mogłabym dorobić parę groszy.Ta motywacja nie wystarczyła do otrzymania k...
  • Jestem osoba gluchoniema z umiarkowanym stopniem niepelnosprawnosci-przebywam na rencie socjalnej.Prosze o informacje,czy sa jakies programy PFRON,ktore pomagaja osobom takim jak ja w dofinansowaniu do zakupu komputera.